lUIFEL REPARATIE

Over klussen, reparatie en onderhoud van het exterieur van de caravan.
Plaats reactie
Sjoske

lUIFEL REPARATIE

Bericht door Sjoske » vr 3 mar 2006 23:06

Onze luifel is verleden jaar gescheurd. Wie weet een betrouwbaar en goedkoop adres in zuid-oost brabant (Veldhoven) Om hem te laten repareren?

Tumpie

Luifel reparatie

Bericht door Tumpie » za 4 mar 2006 01:36

Hoi Sjoske, waarschijnlijk heb je niks aan dit bericht maar ik plaats hem toch: Is laten repareren van jouw luifel wel een goede optie. Ik heb pas, voor mijn caravan (via marktplaats), een zo goed als nieuwe luifel gekocht voor maar 25 euro. Sukkes!
Tumpie

Casyman
Berichten: 68
Lid geworden op: ma 7 nov 2005 08:49
Locatie: Eindhoven

Re: lUIFEL REPARATIE

Bericht door Casyman » za 4 mar 2006 08:42

[quote="Sjoske"]Onze luifel is verleden jaar gescheurd. Wie weet een betrouwbaar en goedkoop adres in zuid-oost brabant (Veldhoven) Om hem te laten repareren?[/quote]


Kijk eens in Westerhoven daar heeft altijd een firma gezeten die reparaties en nieuwe luifels c.q tenten maakte.
De naam begint met een R dit is een hint omdat er geen reclame gemaakt mag worden,
succes met de rest. :lol:

kc
Berichten: 891
Lid geworden op: vr 11 nov 2005 14:59
Locatie: de Belgische Kempen

Bericht door kc » za 4 mar 2006 11:50

Een kampeerwinkel te Turnhout in Belgie heeft ook een reparatie atelier. Of werkt samen met een atelier? Bevindt zich in de industriezone.

kc

DJ

Re: lUIFEL REPARATIE

Bericht door DJ » za 4 mar 2006 12:52

Sjoske schreef:Onze luifel is verleden jaar gescheurd. Wie weet een betrouwbaar en goedkoop adres in zuid-oost brabant (Veldhoven) Om hem te laten repareren?
Ik weet niet hoe groot de scheur is. Maar reparatie is denk ik te duur. want als ze een grote scheur is zetten ze er een nieuwe baan in. En kijk eens op marktplaats worden er genoeg aangeboden.

Plaats reactie

Terug naar “Exterieur”