PS / Combi mover

Over de verschillende merken, het inbouwen, problemen met movers
Plaats reactie
Mmoesker

PS / Combi mover

Bericht door Mmoesker » do 9 jun 2011 18:08

Ik ben van plan om een PS / combi mover aan te schaffen.
Heeft iemand al ervaring met deze mover?

Alvast bedankt!

Dethleffje

Re: PS / Combi mover

Bericht door Dethleffje » zo 12 jun 2011 20:15

Daar zal je volgens mij geen spijt van krijgen. Enige tijd geleden bij de welbekende Ralf er een bij een workshop in gebouwd. Goede prijs kwaliteit verhouding. Vijf jaar garantie en een beresterke trekkracht.
Ik wilde overigens eerst de automatische versie inbouwen. Door een misverstand werd echter de handbediende geplaatst. Deze heb ik laten zitten toen ik merkte hoe gemakkelijk die op de band geplaatst kon worden mrgreen.gif . Met 1 handbeweging.

Dethleffje

Re: PS / Combi mover

Bericht door Dethleffje » ma 13 jun 2011 19:56

Oeps nog vergeten te vermelden stom.gif . Op de site van caravan Muller staan nog een paar filmpjes wat een PI mover aankan. Zeer indrukwekkend.

Hier de link: http://www.camptek.nl/movers/ps-mover/c ... diend.html

mobibus

Re: PS / Combi mover

Bericht door mobibus » ma 18 jul 2011 18:26

bij fred haiida zijn ze wel niet erg commercieel,email beantwoorden lijkt hun te lastig alleen om de bestelling te plaatsen,bijkomende imformatie kan allen telefonisch,bij later discutie heb je natuurlijk geen enkel bewijs over mondelingse afspraken:opletten dus met combiMover

Ralf
Berichten: 1226
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 10:37
Locatie: Marum

Re: PS / Combi mover

Bericht door Ralf » di 19 jul 2011 12:56

Het is allemaal verwarrend maar .
wellicht wat uitleg .
ps mover is de deense naam . waar ook testen van zijn .
ps mover mag in Holland niet vandaar de naam combimover .
nu is er in Nederland een nieuwe importeur die alleen naar de handel verkoopt en niet meer naar particuliren zoals de oude importeur dit zou rust moeten geven en de verkoop van het merk stimuleren de meeste dealers kopen namelijk niet graag bij conculega's en met een importeur heeft zo'n merk meer kans van slagen . De nieuwe importeur is vadac
de naam combimover die de oude importeur heeft verzonnen mag niet meer dus inmiddels heet deze mover p1 mover .

in het kort allemaal de zelfde mover met de emd motoren die ook door andere grote merken worden gebruikt .
http://www.p1mover.nl/index.php

de fabrikant van deze mover is de zelfde
gr ralf
Toch maar een gebruiker geworden i.p.v Leverancier knipoog.gif

Plaats reactie

Terug naar “Movers”