Ferien Komfort Camping Seeblick Toni *****

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hobby Linka
Beheerder
Berichten: 18816
Lid geworden op: do 31 mar 2011 19:39
Locatie: Het kan in ......

Ferien Komfort Camping Seeblick Toni *****

Bericht door Hobby Linka » ma 23 mei 2011 16:48

Ferien Komfort Camping Seeblick Toni *****

Op dit moment verblijven we in Oostenrijk onder ongekende weersomstandigheden. De hele dag zon en af en toe in de avond of nacht regen. Maar over het algemeen op de dag korte broeken weer. Na een flink aantal jaren de voorjaarsvakantie in Luxemburg te hebben doorgebracht moesten we dit jaar zonder onze vaste vakantie vrienden iets gaan plannen. In het verleden zijn we als eens een paar keer in Oostenrijk op vakantie geweest. Altijd met de trein en in een appartement. Mijn vrouw wilde nog wel eens naar Oostenrijk. Kinderen zijn de deur uit en we zijn niet meer afhankelijk van de trein. Via internet, ANWB en ACSI eens gaan kijken wat er mogelijk was. Ferien Komfort Camping Seeblick Toni sprak ons wel aan. Een camping in de omgeving van het gebied waar we in het verleden onze vakantie hadden doorgebracht.

Begin dit jaar bezochten we de beurs in Leeuwarden. Tot onze verbazing en geluk troffen we daar een stand van deze camping aan. Natuurlijk informatie opgevraagd. Op een uiterst vriendelijke manier werd ons verteld waarom we juist naar deze camping moesten komen.
Inmiddels staan we hier een week. Er is geen woord van gelogen. Wat een mooie camping. We werden opgevangen en netjes naar onze plaatst begeleid. Daar aangekomen hoefte ik alleen maar los te koppelen. Geen mover dus met behulp van het personeel werd de caravan zo geplaatst zoals wij dat wilden. Prima.
Ik kan nog wel 10 pagina’s volschrijven over deze camping. Maar een bezoek aan hun website zegt veel meer Voor mijn werk zit regelmatig in Nederland in hotels. Ik denk dat vele hotels jaloers zullen zijn op de sanitaire voorzieningen van deze camping.
Natuurlijk geeft het enorme mooie weer op dit moment een positief beeld van de camping. Maar ik ben er van overtuigd dat bij minder weer deze camping alles bied voor een goed verblijf.

Andre.
Hobby Linka


Hobby 460 UFe de luxe 2007 met Truma Aventa-dakairco, Truma SE R mover, Optima Yellow Top 4.2 accu, Truma DuoControl.
Getrokken door een witte Skoda Yeti 2.0 TDI

Het kan niet fout gaan,
hooguit anders dan verwacht.

Amber
Berichten: 818
Lid geworden op: di 28 aug 2007 14:23
Locatie: Regio Emmen

Re: Ferien Komfort Camping Seeblick Toni *****

Bericht door Amber » ma 23 mei 2011 20:37

RE.gif Fijn dat jullie het zo goed hebben in Oostenrijk. haphop.gif

Deze camping staat ook op mijn lijstje. Ziet er goed uit op de site. Hoe zijn jullie gereden?? weenie.gif Vanaf welke grensplaats?? weenie.gif Heb je ergens moeten overnachten?? weenie.gif Makkelijk te vinden?? weenie.gif
Vakantie, ik kan er geen genoeg van krijgen.

piotr

Re: Ferien Komfort Camping Seeblick Toni *****

Bericht door piotr » di 24 mei 2011 08:57

Ziet mij er iets te "gelikt" uit. Bovendien zijn de prijzen natuurlijk volstrekt over de top: meer dan 50eu/nacht voor een gezin met 2 kleine kinderen. Doe normaal zeg.

Gebruikersavatar
Hobby Linka
Beheerder
Berichten: 18816
Lid geworden op: do 31 mar 2011 19:39
Locatie: Het kan in ......

Re: Ferien Komfort Camping Seeblick Toni *****

Bericht door Hobby Linka » di 24 mei 2011 09:15

Hoi Piotr,

Voor het hoofdseizoen zijn de prijzen erg hoog. Maar als we net als ieder jaar naar een 4 sterren camping in Spanje gaan, betalen we ook 55 tot 60 euro per dag.

Op deze camping krijg je in voor en na seizoen met je ASCI kaart korting en betaal je slechts 15 euro per dag voor een comfortplaats. Dit is inclusief elektra en de hond. Dat valt dus wel mee. De kaart heb je er dus in een nacht al uit. Maar inderdaad als je in verband met kinderen op het hoogseizoen bent aangewezen is het een hoop geld. En wat betreft het gelikt zijn, het is hier net zo mooi als in de folder.

Hoi Amber,

Wij zijn 15 mei om ongeveer 06:30 vertrokken. Een voordeel van reizen op zondag is dat er dan weinig of geen vrachtverkeer op de weg is. Wij hebben ervoor gekozen om op de heenweg een keer te overnachten. Een camping in Nürnberg was het eerste reisdoel. We kwamen daar rond 15:30 aan.
De volgende dag rond 10:00 vertrokken. Door een ongeval hebben we een tijdje stil gestaan en waren hierdoor rond 14:00 uur in Oostenrijk op de camping. Op ons gemak hebben we de voortent opgezet en voor de rest is het hier genieten.
De route die we hebben gevolgd is vanuit Nederland was bij Arnhem de grens over dan de A3 volgen. Via Köln en Frankfurt naar Nürnberg. De volgende dag via München naar Kramsach rijden. Dit alles via de navigatie, lekker makkelijk.
Dan wordt het wel opletten. Als je Kramsach binnen komt de borden “Zu den Seen”volgen. Hierdoor kom je vanzelf bij de camping aan. Doe je dat niet en blijf je volgens de navigatie rijden ga je, net als wij, dwars door Kramsach heen en het laatste stukje is verboden voor voertuigen met aanhanger. Als je zonder caravan dit weggetje neemt weet je waarom.
Op de achterkant van de folder staat trouwens netjes de route met foto’s vanaf de snelweg naar de camping omschreven.
Informatie aanvragen of boeken kan gewoon in het Nederlands. Deze camping is een echte aanrader.

Ieder succes met het plannen van je vakantie.

Andre.
Hobby Linka


Hobby 460 UFe de luxe 2007 met Truma Aventa-dakairco, Truma SE R mover, Optima Yellow Top 4.2 accu, Truma DuoControl.
Getrokken door een witte Skoda Yeti 2.0 TDI

Het kan niet fout gaan,
hooguit anders dan verwacht.

Plaats reactie

Terug naar “Oostenrijk”