Ervaringen caravanboer

Voor algemene zaken m.b.t. de caravan waar elders op het forum geen onderwerp voor is.
Gesloten
Gebruikersavatar
Sofie64
Berichten: 957
Lid geworden op: do 8 mar 2018 18:04

Ervaringen caravanboer

Bericht door Sofie64 » ma 9 apr 2018 09:58

Zijn er mensen met ervaringen met deze twee bedrijven:

Topcaravans.nl te Hollandscheveld

toplandcaravans.nl te Almelo
Ford Mondeo 1,6 Ecoboost - Wilk S4 490 UE aflower.gif

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16221
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

Re: Ervaringen caravanboer

Bericht door Jan van Vijven » ma 9 apr 2018 11:30

Ik niet, mag ik vragen waarom deze vraag?
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

Gebruikersavatar
RichTrip
Berichten: 1886
Lid geworden op: ma 12 mei 2014 13:56

Re: Ervaringen caravanboer

Bericht door RichTrip » ma 9 apr 2018 11:32

Ik heb nooit een caravan gekocht bij Topland in Almelo, maar omdat er een campingshop naast zit, kom ik er toch zeer regelmatig. Ook hebben ze mij geholpen met een schadetaxatie en reparatie (door een ander bedrijf op hetzelfde terrein).
Wat kan ik er verder van zeggen: verkopers welke er nu lopen, zitten er al een heel aantal jaren. Vindt de prijzen van de caravans niet echt goedkoop, maar ik ben dan ook gewend om zelf het nodige risico te lopen en na een poosje zoeken een caravan te scoren op basis van zo meenemen, niet wassen en geen garantie ;)

Maar de meesten willen wel graag een beetje zekerheid en kiezen voor een caravan met garantie. Als Topland er dan eentje heeft staan welke naar je wens is, dan kun je hem gerust kopen. Topland koopt vaak overjarige nieuwe caravans op welke dan weer met een leuke korting verkocht worden.
Kip Grey Line Special 47 TRZ 2003 + (Kip) Walker Vario Easy Door voortent i.c.m. een Opel Astra Sports Tourer PHEV Business Edition 1.6 Turbo 180pk

koning

Re: Ervaringen caravanboer

Bericht door koning » ma 9 apr 2018 11:51

Vorige week een bezoekje gebracht aan Topcaravans in Hollandscheveld, vanwege belangstelling andere caravan. Ontvangst vriendelijk, niet opdringerig, kopje koffie na bezichtiging. De zaak ziet er keurig uit, caravans binnen en buiten. Prijzen zijn all in.
De caravan die wij op het oog hadden viel ons enigszins tegen, dat zie je niet op de fotopresentatie. (deuk/scheur in keukenblad, caravan was door een amateurklusser onder handen genomen, veel gaatjes in deurtjes, legplankjes amateuristisch gemaakt)
Bij bezichtiging werd wel direct door de verkoper aangegeven dat het keukenblad vervangen zou worden zonder extra kosten. Bij mijn opmerking over de vorige eigenaar en diens kluswijze werd dit bevestigd door de verkoper.
Verkoper leek wel genegen tot onderhandeling, maar wij gaven aan dat hij de moeite niet hoefde te nemen aangezien wij niet verder wilden met de caravan.
Was geen probleem, verder genoeglijk over caravans en vakanties gesproken.
Wij blijven de caravans die door dit bedrijf worden aangeboden wel volgen.

Gebruikersavatar
Sofie64
Berichten: 957
Lid geworden op: do 8 mar 2018 18:04

Re: Ervaringen caravanboer

Bericht door Sofie64 » ma 9 apr 2018 11:53

Jan van Vijven schreef:Ik niet, mag ik vragen waarom deze vraag?
Omdat je , net als bij autobedrijven, goede en minder goede bedrijven hebt Jan.
En ik kom daar liever achter vòòr ik er een caravan zou kopen dan dat ik er daarna achter moet komen. knipoog.gif


Bedankt voor je uitgebreide reactie Rich Trip thumbup.gif
Ford Mondeo 1,6 Ecoboost - Wilk S4 490 UE aflower.gif

Gebruikersavatar
Trina
Beheerder
Berichten: 12780
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 11:31
Locatie: Drenthelaand.

Re: Ervaringen caravanboer

Bericht door Trina » ma 9 apr 2018 14:18

Als je de forumregels had gelezen had je ook begrepen waar de vraag van Jan vandaan kwam Sofie64. knipoog.gif
Vaak wordt een dergelijke vraag gesteld omdat er al een ervaring met het betreffende bedrijf is geweest.

Code: Selecteer alles

6. Reclame of berichtgeving over bedrijven 

Het is verboden om (anti) reclame te maken. Een bericht mag er niet uitzien als een advertentie, of duidelijk bedoeld zijn om een bedrijf/product aan te prijzen of tot de grond toe af te breken. Het laatste geval kan een (caravan- of campinggerelateerd) bedrijf grote schade berokkenen, vaak gebaseerd op de mening of ervaringen van één persoon. 
Het is wel toegestaan om in de beantwoording op een topic een verwijzing te maken naar een website indien hier informatie is te vinden die van belang is voor de beantwoording of naar producten van niet caravan- of campinggerelateerde bedrijven te verwijzen (zoals bv van Action of HEMA). Let wel: verwijzen mag maar pas op dat het geen aanprijzen wordt. De webmaster en de moderators zien er op toe dat geen misbruik wordt gemaakt van deze vrijheid. Als gebruiker kun je via een PM de moderators/webmaster informeren over gevallen van reclame. 

koning

Re: Ervaringen caravanboer

Bericht door koning » ma 9 apr 2018 14:51

RE.gif
Ik zie op de site wel advertenties van bedrijven, zoals, Karsten, kampeer-gigant, Willemsen, Dometic etc.

Citaat forumregels: "Linken naar caravanclubs en caravanstallingen worden alleen door het Forumteam geplaatst. Een aanvraag voor het plaatsen van een link kan ingediend worden bij één van de moderatoren"
.
Ik neem aan dat deze bedrijven hiervoor een "tegenprestatie" leveren om de kosten van het in de lucht houden van de site te drukken?

Gebruikersavatar
Trina
Beheerder
Berichten: 12780
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 11:31
Locatie: Drenthelaand.

Re: Ervaringen caravanboer

Bericht door Trina » ma 9 apr 2018 15:16

RE.gif
Klopt. thumbup.gif

Gebruikersavatar
Sofie64
Berichten: 957
Lid geworden op: do 8 mar 2018 18:04

Re: Ervaringen caravanboer

Bericht door Sofie64 » ma 9 apr 2018 15:51

Oohh....okeeee.... scratch.gif

Zet er dan maar een slotje op weenie.gif
Ford Mondeo 1,6 Ecoboost - Wilk S4 490 UE aflower.gif

Gesloten

Terug naar “Algemeen”