Koopovereenkomst Dethleffs Exclusive ontbonden!

Voor algemene zaken m.b.t. de caravan waar elders op het forum geen onderwerp voor is.
Gebruikersavatar
Hans1954
Berichten: 2851
Lid geworden op: zo 2 dec 2012 22:00

Re: Koopovereenkomst Dethleffs Exclusive ontbonden!

Bericht door Hans1954 » ma 20 nov 2017 10:26

Jan van Vijven schreef:Ik geloof niet dat de rechter dit raam zomaar van tafel veegt, sommige hier zien dat als harde eis en waarom niet?
Dit soort eenzijdige veranderingen komen het kampeer/leef genot niet ten goede.
Zal ook niet zomaar van tafel geveegd worden. In mijn antwoord ging ik af op de site van een advocatenkantoor. In het voorbeeld van TS zal het hoe en waarom van de noodzaak van een raam wel aan de orde geweest zijn. Ik vrees dat daarvan op de bon alleen de bestelling van een raam overbleef. En de rechter gaat uit van de voorwaarden waarop de overeenkomst gesloten werd. Dus met voorbehouden modelwijzigingen etc. Conform zou de caravan wel geweest zijn. er stond in de verkoopdocumentatie immers niets over de optie van dat raam. In het beste geval stelt de rechter zich op de hoogte hoe andere caravanners dit ervaren. Zou hij bij mij aankomen dan zeg ik naar eer en geweten dat het gordijn van mijn voorraam dicht gaat op de camping en pas weer open bij vertrek. Dus in de overeenkomst elke punt en komma vastleggen.
Toyota ProAce Camper, Tabbert Puccini 560 TD 250. Dometic Airco B2200, Alko ATC, Omnistor 6200, Truma Duo-Control CS met Eis-ex remote, Truma Ultra-Heat, Afvoerverwarming met heat-tracing en buisisolatie.

Gebruikersavatar
Kingpin1966
Erelid
Berichten: 5657
Lid geworden op: di 1 jan 2008 12:43
Locatie: Heerhugowaard

Re: Koopovereenkomst Dethleffs Exclusive ontbonden!

Bericht door Kingpin1966 » ma 20 nov 2017 10:29

Daphne schreef:RE.gif
k denk dat de dealer te goeder trouw heeft gehandeld en niet willens en wetens een voorraam heeft verkocht terwijl deze wist dat het niet kon. Op zulke problemen zitten ze niet op te wachten.
Heeft Abve deze wens dan niet op de beurs kenbaar gemaakt?
Daar is de caravan immers gekocht, de "verkopers" daar zijn van Dethleffs zelf dus die hadden dat dan moeten weten volgens mij.
Nil Nobis Absurdum
Homo Sapiens non urinat in ventum
__________________________________________________________________________
Mazda 5 2.0 Executive 2007 + Hobby De Luxe Easy 460 Ufe 2004 + Truma SE-R Mover

Ab
Moderator
Berichten: 26742
Lid geworden op: do 30 aug 2007 23:17
Locatie: Midden Nederland

Re: Koopovereenkomst Dethleffs Exclusive ontbonden!

Bericht door Ab » ma 20 nov 2017 10:36

Even uit pure belangstelling (en enige verbazing)
Waarom vinden jullie (Abve en Daphne, en waarschijnlijk meerderen) 3 ramen in de slaaphut zo belangrijk?
Mijn vorige caravan had het bed achterin, en had dus ook een groot raam aan het hoofdeinde.
Wat nog open kon ook.
Nu hebben we een dichte voorkant met de bedden voorin.
Met diverse kastjes, enz.
Bevalt uitstekend. Als we gaan slapen is het donker..
Wat heb je dan aan een groot raam waar je niks door kan zien?
Adria Coral Supreme S 690 SC.
Air top Suspension. Alde ( vloer) verwarming,
De reis is het doel.

Gebruikersavatar
Hans1954
Berichten: 2851
Lid geworden op: zo 2 dec 2012 22:00

Re: Koopovereenkomst Dethleffs Exclusive ontbonden!

Bericht door Hans1954 » ma 20 nov 2017 10:42

Kingpin1966 schreef:Heeft Abve deze wens dan niet op de beurs kenbaar gemaakt?
Daar is de caravan immers gekocht, de "verkopers" daar zijn van Dethleffs zelf dus die hadden dat dan moeten weten volgens mij.
Even de situatie op Nederlandse beurzen. De importeur huurt standruimte en richt de stand in. De dealers dragen daarvoor allemaal bij. Om daadwerkelijk op de beurs te mogen verkopen moeten ze nog extra betalen. Lang niet iedereen doet daar aan mee. Mijn eigen dealer stuurt ook elk jaar een aantal verkopers naar Düsseldorf, dus ik denk dat het daar hetzelfde toegaat. Dus de verkopers zijn hoogstwaarschijnlijk niet van de fabriek.
Toyota ProAce Camper, Tabbert Puccini 560 TD 250. Dometic Airco B2200, Alko ATC, Omnistor 6200, Truma Duo-Control CS met Eis-ex remote, Truma Ultra-Heat, Afvoerverwarming met heat-tracing en buisisolatie.

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19795
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Koopovereenkomst Dethleffs Exclusive ontbonden!

Bericht door Daphne » ma 20 nov 2017 11:00

Ab schreef:Even uit pure belangstelling en enige verbazing.
Waarom vinden jullie (Abve en Daphne, en waarschijnlijk meerderen) 3 ramen in de slaaphut zo belangrijk?
Om overdag zicht aan alle kanten te hebben. En 's nachts zijn de twee ramen en het dakluik in het slaapgedeelte open. En een dichte voorkant of achterkant vinden we ook niet zo mooi.

Met een Frans bed aan de voorzijde is de voorkant heel erg dicht met toilet en wastafel. Nu hebben we wel het bed aan de deurkant dus wel een zijraam met zicht op het kampeerveld, maar bij de vorige caravan met het Franse bed aan de linkerzijde, zat je vaak tegen een heg aan te kijken. Wij houden dus niet zo van alles dicht, daarom hebben we ook geen voortent.
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Gebruikersavatar
Conradi
Berichten: 5090
Lid geworden op: zo 15 feb 2015 11:22

Re: Koopovereenkomst Dethleffs Exclusive ontbonden!

Bericht door Conradi » ma 20 nov 2017 11:22

Hans1954 schreef: In het voorbeeld van TS zal het hoe en waarom van de noodzaak van een raam wel aan de orde geweest zijn. Ik vrees dat daarvan op de bon alleen de bestelling van een raam overbleef. En de rechter gaat uit van de voorwaarden waarop de overeenkomst gesloten werd. Dus met voorbehouden modelwijzigingen etc.
Laten we maar niet op de stoel van de rechter gaan zitten, Vrouwe Justitia is immers blind :wink:

TS heeft het raam als extra optie besteld en daar een duidelijke meerprijs voor betaald. Daarmee is het belang van dat raam al door TS uitgedrukt. Er is ook geen alternatief, achteraf inbouwen bijvoorbeeld.
Modelwijzigingen heeft meer betrekking op kleine zaken, als de kleur van de koelkastverlichting veranderd bijvoorbeeld. De rechter zal dat niet snel als reden voor ontbinden accepteren, tenzij je dat uitdrukkelijk in het contract hebt opgenomen. Toen ik mijn caravan kocht was het onduidelijk of deze op een BPW of Al-ko onderstel kwam te staan. Ik wilde persé Al-ko en heb dat in het koopcontract laten vermelden.
Adria Adora 613 achter Volvo XC90 T8 Twin Engine

Gebruikersavatar
karelV
Berichten: 7109
Lid geworden op: ma 31 aug 2015 15:32
Locatie: in Nederland

Re: Koopovereenkomst Dethleffs Exclusive ontbonden!

Bericht door karelV » ma 20 nov 2017 11:57

Ab schreef:Even uit pure belangstelling (en enige verbazing)
Waarom vinden jullie (Abve en Daphne, en waarschijnlijk meerderen) 3 ramen in de slaaphut zo belangrijk?
Mijn vorige caravan had het bed achterin, en had dus ook een groot raam aan het hoofdeinde.
Wat nog open kon ook.
Nu hebben we een dichte voorkant met de bedden voorin.
Met diverse kastjes, enz.
Bevalt uitstekend. Als we gaan slapen is het donker..
Wat heb je dan aan een groot raam waar je niks door kan zien?

Hobby is sinds 2016 ook weer overgestapt van Blindenvoorkant naar een raam(pje) bij het slaapgedeelte op veler verzoek van de kopers bij de dealers. Deze dealers geven dat dan weer door aan de fabriek en zodoende zit er na een jaar of 3 niet toch weer een raam in de voorkant van de Hobby's bij het slaapgedeelte.
Wij vinden dit persoonlijker ook fijner maar dan wel het kleine raampje en zeker niet een raam over de volle breedte want dat vinden wij dan weer afschuwelijk aan een caravan en daarom zullen wij dan ook nooit kiezen voor een rondzit aan de voorkant van de caravan en hebben we ook nog nooit gehad bij al onze caravans.
De Premium van Hobby lijkt op een (doorlopend)raam aan de buitenzijde maar is aan de voorkant binnenin de caravan een blinde zijde en dat vonden/vinden wij dan ook weer geen belemmering omdat dat weer met de indeling en uitstraling aan de binnenkant en zeker met name aan de buitenkant te maken heeft.

Denk dat TS bij de nieuwe Hobby 620 CL ook geen raam meer voor bij het slaapgedeelte krijgt al lijkt het aan de buitenkant wel dat er een raam zit mrgreen.gif knipoog.gif
Caravan die getrokken wordt door een auto mrgreen.gif

Gebruikersavatar
Kingpin1966
Erelid
Berichten: 5657
Lid geworden op: di 1 jan 2008 12:43
Locatie: Heerhugowaard

Re: Koopovereenkomst Dethleffs Exclusive ontbonden!

Bericht door Kingpin1966 » ma 20 nov 2017 12:06

RE.gif
Het lijkt er niet alleen op, het is ook zo.
Bijlagen
Hobby_Prestige_2018_3150712840459d4f4540eb77.jpg
Nil Nobis Absurdum
Homo Sapiens non urinat in ventum
__________________________________________________________________________
Mazda 5 2.0 Executive 2007 + Hobby De Luxe Easy 460 Ufe 2004 + Truma SE-R Mover

Abve

Re: Koopovereenkomst Dethleffs Exclusive ontbonden!

Bericht door Abve » ma 20 nov 2017 12:23

Kingpin1966 schreef:
Daphne schreef:RE.gif
k denk dat de dealer te goeder trouw heeft gehandeld en niet willens en wetens een voorraam heeft verkocht terwijl deze wist dat het niet kon. Op zulke problemen zitten ze niet op te wachten.
Heeft Abve deze wens dan niet op de beurs kenbaar gemaakt?
Daar is de caravan immers gekocht, de "verkopers" daar zijn van Dethleffs zelf dus die hadden dat dan moeten weten volgens mij.
In Düsseldorf zijn naast Duitse dealers ook Nederlandse dealers vertegenwoordigd, evenals op de Caravanbeurs in Utrecht.
Ik spreek prima Duits en zou ook één van een Duitse dealer kunnen kopen, zoals ik ook de Land Rover in Dld gekocht heb.
Maar ze verwezen mij door naar een Nederlandse verkoper, die bij een caravanbedrijf, dat dealer is van een aantal merken waaronder Dethleffs, werkt. Bij hem had ik de caravan gekocht , inclusief flinke beurskorting. De caravan zou door deze dealer dus geleverd worden.

Ik ga ook uit van de goeder trouw van de verkoper.
De eerste dag dat we met hem spraken hebben we uitgelegd dat het een prachtige caravan was, alleen niet voor ons omdat de wagen geen voorraam had.
Hij antwoordde dat dit geen probleem was. Deze optie was beschikbaar.
Toen werd het voor ons interessant!

Dezelfde dag hebben we de Fendt Opal nog eens bekeken, maar die viel af door de kleine keuken. ( 1.05 breed). Ook zagen we toen voor het eerst de Hobby. Ook prachtig maar 2e keus...

2 dagen later zijn we teruggegaan en bij dezelfde verkoper van Dethleffs in het koopcontract specifiek de optie van een voorraam laten opnemen.
Geen enkel bezwaar bij de verkoper waargenomen.

Gebruikersavatar
karelV
Berichten: 7109
Lid geworden op: ma 31 aug 2015 15:32
Locatie: in Nederland

Re: Koopovereenkomst Dethleffs Exclusive ontbonden!

Bericht door karelV » ma 20 nov 2017 13:10

Kingpin1966 schreef:RE.gif
Het lijkt er niet alleen op, het is ook zo.

Dat is niet de 620 CL die TS wil gezien het serviceluik en er moet voor aan de zijkant een wc raampje zitten en niet het raam wat er nu zit knipoog.gif whistle.gif
Caravan die getrokken wordt door een auto mrgreen.gif

Gebruikersavatar
Kingpin1966
Erelid
Berichten: 5657
Lid geworden op: di 1 jan 2008 12:43
Locatie: Heerhugowaard

Re: Koopovereenkomst Dethleffs Exclusive ontbonden!

Bericht door Kingpin1966 » ma 20 nov 2017 13:20

RE.gif
Maar op het serviceluik na identiek aan de 620 CL, dus met raampje in het front.
Bijlagen
Hobby-Prestige-c00306617d00f549-medium.jpg
Hobby-Prestige-c00306617d00f549-medium.jpg (57.29 KiB) 1420 keer bekeken
Nil Nobis Absurdum
Homo Sapiens non urinat in ventum
__________________________________________________________________________
Mazda 5 2.0 Executive 2007 + Hobby De Luxe Easy 460 Ufe 2004 + Truma SE-R Mover

Gebruikersavatar
karelV
Berichten: 7109
Lid geworden op: ma 31 aug 2015 15:32
Locatie: in Nederland

Re: Koopovereenkomst Dethleffs Exclusive ontbonden!

Bericht door karelV » ma 20 nov 2017 13:38

RE.gif

Sorry je hebt gelijk :oops: :oops: had een ander model in gedachte met frans bed maar TS krijgt 2 aparte bedden. Excuus voor de blamage mrgreen.gif knipoog.gif
Caravan die getrokken wordt door een auto mrgreen.gif

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16308
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

Re: Koopovereenkomst Dethleffs Exclusive ontbonden!

Bericht door Jan van Vijven » ma 20 nov 2017 13:39

Wat doet dat er allemaal toe? TS had wegens een extra raam een contract probleem en dat is opgelost, helaas kwam de dealer er wat laat achter!

Wij willen GEEN raam aan het hoofdeind van ons mandje, ik zou dan ook de boel cancelen als er ineens WEL eentje zou zitten.
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

Gebruikersavatar
Kingpin1966
Erelid
Berichten: 5657
Lid geworden op: di 1 jan 2008 12:43
Locatie: Heerhugowaard

Re: Koopovereenkomst Dethleffs Exclusive ontbonden!

Bericht door Kingpin1966 » ma 20 nov 2017 13:42

De tweede foto is wel juist, bij de eerste foto ontbreekt het deurtje van het cassettetoilet.
De eerste foto had echter wel gekund, er is nl. een "limited Edition" van de 620 CL geweest met een serviceluik op de plek van de eerste foto.
Nil Nobis Absurdum
Homo Sapiens non urinat in ventum
__________________________________________________________________________
Mazda 5 2.0 Executive 2007 + Hobby De Luxe Easy 460 Ufe 2004 + Truma SE-R Mover

Ferdi

Re: Koopovereenkomst Dethleffs Exclusive ontbonden!

Bericht door Ferdi » ma 20 nov 2017 16:26

Hans1954 schreef:RE.gif Lees het stuk van TS nog even aandachtig door.
ik zou niet weten waarom, mijn constatering klopt gewoon.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Hans1954
Berichten: 2851
Lid geworden op: zo 2 dec 2012 22:00

Re: Koopovereenkomst Dethleffs Exclusive ontbonden!

Bericht door Hans1954 » ma 20 nov 2017 17:11

RE.gif Toch niet. Dit is gekopieerde tekst uit het bericht van TS: Hij kwam op het laatste moment nog met de optie dat de Dethleffsfabriek tóch nog een voorraam wilde plaatsen.
Dus was het volgens TS de fabriek die het raam wilde plaatsen.
Toyota ProAce Camper, Tabbert Puccini 560 TD 250. Dometic Airco B2200, Alko ATC, Omnistor 6200, Truma Duo-Control CS met Eis-ex remote, Truma Ultra-Heat, Afvoerverwarming met heat-tracing en buisisolatie.

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23446
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Koopovereenkomst Dethleffs Exclusive ontbonden!

Bericht door PD » ma 20 nov 2017 17:12

RE.gif
Kunnen jullie niet fijn via pm verder haantjes spelen boos.gif boos.gif boos.gif
In een ander draadje moest je ook al zonodig je "gelijk" halen :(
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Ferdi

Re: Koopovereenkomst Dethleffs Exclusive ontbonden!

Bericht door Ferdi » ma 20 nov 2017 17:15

Re, volgens de dealer wilde de fabriek alsnog het raam plaatsen, maar bij controle via een andere dealer bleek dat het helemaal niet kan.
Conclusie, de dealer zuigt wat uit haar duim.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16308
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

Koopovereenkomst Dethleffs Exclusive ontbonden!

Bericht door Jan van Vijven » ma 20 nov 2017 17:16

@ Hans 1954...Vergeet je niet een stukkie?volgens mij dacht Abve dat helemaal niet....
Abve schreef: Hij kwam op het laatste moment nog met de optie dat de Dethleffsfabriek tóch nog een voorraam wilde plaatsen.
Dit leek mij vreemd. Het was technisch toch onmogelijk?
Ik heb via een andere dealer navraag laten doen bij de fabriek. Daar was het antwoord dat dit inderdaad onmogelijk was ivm de constructie van de caravan....
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

Gebruikersavatar
Kingpin1966
Erelid
Berichten: 5657
Lid geworden op: di 1 jan 2008 12:43
Locatie: Heerhugowaard

Re: Koopovereenkomst Dethleffs Exclusive ontbonden!

Bericht door Kingpin1966 » ma 20 nov 2017 17:18

RE.gif
Concludee overflakkee, de fabriek liet weten dat het niet kon en niet de dealer.
Nil Nobis Absurdum
Homo Sapiens non urinat in ventum
__________________________________________________________________________
Mazda 5 2.0 Executive 2007 + Hobby De Luxe Easy 460 Ufe 2004 + Truma SE-R Mover

Gebruikersavatar
Hans1954
Berichten: 2851
Lid geworden op: zo 2 dec 2012 22:00

Re: Koopovereenkomst Dethleffs Exclusive ontbonden!

Bericht door Hans1954 » ma 20 nov 2017 17:34

RE.gif Duidelijk is dat de verkopende dealer zegt bij navraag bij de fabriek toch te horen kreeg dat inbouw van een raam mogelijk was. Even duidelijk dat een tweede dealer met dezelfde vraag hoorde dat het niet kon. De fabriek zelf hoor je hier natuurlijk niet over. Voor mij geen vraag wie van de dealers gelijk had. Enerzijds is de verkoop afgeblazen en anderzijds had de verkopende dealer dan zeker zijn toezegging gestand moeten doen. Met behoud van garantie.
Toyota ProAce Camper, Tabbert Puccini 560 TD 250. Dometic Airco B2200, Alko ATC, Omnistor 6200, Truma Duo-Control CS met Eis-ex remote, Truma Ultra-Heat, Afvoerverwarming met heat-tracing en buisisolatie.

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16308
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

Re: Koopovereenkomst Dethleffs Exclusive ontbonden!

Bericht door Jan van Vijven » ma 20 nov 2017 17:36

Op slot dus! Dit soort "onduidelijk" persoonlijk gelijk halend geharrewar voegt niets meer toe!
Bijlagen
Kettingslot.jpg
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16308
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

Re: Koopovereenkomst Dethleffs Exclusive ontbonden!

Bericht door Jan van Vijven » di 21 nov 2017 13:51

Na een kleine afkoelingsperiode is deze topic weer geopend.
Graag een beetje "to the point" blijven en niet te veel achter de komma drammen.
Bedenk soms ook: "een mening geven is een recht maar geen plicht" aflower.gif
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

Gebruikersavatar
Kingpin1966
Erelid
Berichten: 5657
Lid geworden op: di 1 jan 2008 12:43
Locatie: Heerhugowaard

Re: Koopovereenkomst Dethleffs Exclusive ontbonden!

Bericht door Kingpin1966 » di 21 nov 2017 19:23

Ik denk dat we uit dit verhaal wel de volgende lessen kunnen trekken:

1. Laat je goed informeren over wat er bij een caravanmerk bouw en productietechnisch mogelijk is en wat niet, vooral als je niet modelspecifieke wensen hebt zoals een voor of achterwand met een raam i.p.v. een dichte wand.
2. Zet niet alleen op papier wat je wel wilt maar ook wat je niet wilt.
3. Vermeld ook in de koopovereenkomst onder welke voorwaarden je de koop evt. wilt ontbinden, bijv. als bepaalde wensen niet uitvoerbaar blijken te zijn.

Het kan je een hoop gedoe achteraf besparen.

@Abve

Hoe kwam de dealer er eigenlijk bij dat de koop al gesloten was?
Hadden jullie al iets ondertekend dan?????
Nil Nobis Absurdum
Homo Sapiens non urinat in ventum
__________________________________________________________________________
Mazda 5 2.0 Executive 2007 + Hobby De Luxe Easy 460 Ufe 2004 + Truma SE-R Mover

Abve

Re: Koopovereenkomst Dethleffs Exclusive ontbonden!

Bericht door Abve » di 21 nov 2017 20:04

Daphne schreef:
Ab schreef:Even uit pure belangstelling en enige verbazing.
Waarom vinden jullie (Abve en Daphne, en waarschijnlijk meerderen) 3 ramen in de slaaphut zo belangrijk?
Om overdag zicht aan alle kanten te hebben. En 's nachts zijn de twee ramen en het dakluik in het slaapgedeelte open. En een dichte voorkant of achterkant vinden we ook niet zo mooi.
Als aanvulling op de reaktie van Daphne op de vraag van Ab:
Naast zicht heb je ook veel meer licht.
Bovendien voelen wij ons in een caravan met een dichte zijde, wat meer ‘opgesloten’.
Ook kan ik vanuit de hoge SUV, via de binnenspiegel, goed het achteropkomende verkeer zien.
Al met al vinden wij twee vensters dus mooier en praktischer.
Noodzakelijk? Nee, maar dus wel gemakkelijk.
Ik begrijp dat dit enige verbazing kan oproepen maar ja, ‘iedere gek z’n gebrek’ knipoog.gif
Alles is puur subjectief. Gelukkig maar...

De Hobby werd 2e keus omdat aan de voorzijde maar een klein venster zit.
Toch neemt dit kleine venster het opgesloten gevoel bij ons weg.
Uiteraard had ik liever een groot raam gehad, maar je moet op enig moment toch wat consessies doen.
Nu is het een weloverwogen eigen keus.
In het geval van de Dethleffs dacht de dealer de keus voor ons te kunnen maken, al dan niet bewust.
Dat laat ik niet toe mrgreen.gif

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”