acsi card kopen in spanje

Voor algemene zaken m.b.t. de caravan waar elders op het forum geen onderwerp voor is.
HanK
Berichten: 793
Lid geworden op: vr 27 jan 2012 19:19
Locatie: Einde A9

Re: acsi card kopen in spanje

Bericht door HanK » zo 13 aug 2017 19:21

koerier schreef:Vergat te zeggen dat opsturen naar Spanje een zeer dure grap is.
En vergeet het maar om in 2018 met 2017 te betalen.
Kan de camping niet verantwoorden bij Acsi organisatie.
Wat moet de camping verantwoorden bij ACSI ?

Van camping-cheque's kan ik mij dat nog voorstellen, maar bij ACSI niet.
Daar betaal je gewoon minder als normaal, ( maar krijg je waarschijnlijk meer kampeerders als anders)
Alhoewel, campingcheques zijn er volgens mij ook niet meer, is nu CKE , via de ANWB.
Renault Kangoo II 1.2 TCe en Trigano Silver 310 TDL

Gebruikersavatar
sindaco
Berichten: 1089
Lid geworden op: za 13 aug 2016 18:17
Locatie: overloon

Re: acsi card kopen in spanje

Bericht door sindaco » zo 13 aug 2017 22:49

eurotrotter schreef:RE.gif

Ben je al bij het "gran buffet "geweest?? mrgreen.gif mrgreen.gif
wel van gehoord maar nog niet geweest
ik ben toch van plan in cambrils bij een camping te kijken en misschien wel paar dagen daar blijven...wie weet gaan we er ff kijken. thumbup.gif

met de vrachtwaggel zat een stop in dit gebied er eigenlijk nooit in.
cayenne 3.0 tdi v6 ( 2012 ) ..in black ..550nm.. met een fendt 540 TG ( 2013 ).

eurotrotter
Berichten: 6188
Lid geworden op: vr 5 feb 2010 23:43
Locatie: Roosendaal

Re: acsi card kopen in spanje

Bericht door eurotrotter » ma 14 aug 2017 08:19

RE.gif
Op de RN ,als je Cambrils uitrijdt richting Tarragona,aan de straat staat een Shellpomp,een reusachtige parking,helaas veel trainingspakken en badslippers .
Adria Coral Supreme S 670 SLT 130 multijet,turbo-intercooler,luchtvering,sattelietschotel,Alden vloeistof verwarming.

Gebruikersavatar
sindaco
Berichten: 1089
Lid geworden op: za 13 aug 2016 18:17
Locatie: overloon

Re: acsi card kopen in spanje

Bericht door sindaco » ma 14 aug 2017 09:15

RE.gif

wij staan tegenwoordig na het jachtige vrachtwagenleven altijd op een camping en doen het lekker rustig aan.
vanuit de camping kijken we rond.
cambrils zal waarschijnlijk pas tegen december worden aangedaan op weg naar het zuiden.

lekker eten kun je in talie en spanje en portugal wel op veel plekken....we kennen er genoeg.
20 jaar onderweg geweest en het dikke shell boek staat vol met kruisjes... mrgreen.gif ( voor als we wat vergeetachtiger worden )
cayenne 3.0 tdi v6 ( 2012 ) ..in black ..550nm.. met een fendt 540 TG ( 2013 ).

Henny
Berichten: 1398
Lid geworden op: do 30 okt 2008 11:38

Re: acsi card kopen in spanje

Bericht door Henny » ma 14 aug 2017 09:42

Wij zijn eens ons kaartje vergeten ? kwijtgeraakt? op een camping in Frankrijk. Kwamen er achter toen we naar een andere camping gingen.
Geeft niets zei de eigenaar, ik heb er hier een paar liggen ( of hij ze uit een boekje haalden weet ik niet, ze waren onbeschreven en nieuw)
Hij gaf er een zodat we het ook konden gebruiken toen we weer verder gingen. thumbup.gif thumbup.gif

Misschien worden campings in Spanje bevoorraad ? En kun je het ter plekke kopen?
Wat geeft ACSI - Card zelf voor tips ? ( of staat dat al ergens en heb ik het over het hoofd gezien :oops: )
Avento 420 / XC70....

Gebruikersavatar
sindaco
Berichten: 1089
Lid geworden op: za 13 aug 2016 18:17
Locatie: overloon

Re: acsi card kopen in spanje

Bericht door sindaco » ma 14 aug 2017 12:53

RE.gif

ik heb gebeld met de acsi en die zeggen dat het via hun verkooppunten in spanje kan.
daar heb ik wel een link van en dan moet je maar net in de buurt ervan uit komen.

maar we gaan het wel zien en het zal zich wel oplossen....anders wordt ie opgestuurd of iemand brengt hem mee.
cayenne 3.0 tdi v6 ( 2012 ) ..in black ..550nm.. met een fendt 540 TG ( 2013 ).

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”