ANWB service dikke onvoldoende

Voor algemene zaken m.b.t. de caravan waar elders op het forum geen onderwerp voor is.
Gebruikersavatar
RichTrip
Berichten: 1889
Lid geworden op: ma 12 mei 2014 13:56

Re: ANWB service dikke onvoldoende

Bericht door RichTrip » di 18 apr 2017 22:33

Deze discussie is zinloos. Als ik in Nederland een Tempo 100 keuring wil laten uitvoeren, dan betaal ik tot tussen de 130-140 euro. Vandaag even naar Gronau gereden voor de keuring en de sticker opgehaald in Ahaus. Totale kosten 45 euro mrgreen.gif
Dat is een verschil van bijna 100 euro. Maar ik ga echt niet beweren dat de bedrijven/dealers welke de keuring aanbieden afzetters zijn. Ze moeten er gewoon (terecht) meer moeite voor doen en dat kost nu eenmaal geld.
Kip Grey Line Special 47 TRZ 2003 + (Kip) Walker Vario Easy Door voortent i.c.m. een Opel Astra Sports Tourer PHEV Business Edition 1.6 Turbo 180pk

Gebruikersavatar
AvD
Berichten: 348
Lid geworden op: wo 3 feb 2010 14:36
Locatie: Creil

Re: ANWB service dikke onvoldoende

Bericht door AvD » wo 19 apr 2017 12:14

RichTrip schreef:Vandaag even naar Gronau gereden voor de keuring en de sticker opgehaald in Ahaus. .
Dat is makkelijk als je in de buurt woont er zijn mensen die een paar honderd kilometer moeten reizen en hebben dus geen keus....
Vriendelijke groet,
Albert.

Volvo XC60 AWD, automaat, 163 pk met LMC Musica 560E

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19762
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: ANWB service dikke onvoldoende

Bericht door Daphne » wo 19 apr 2017 12:16

RE.gif

Je kunt er ook een vakantie aan vast plakken of het tijdens de vakantie regelen. Als je een sticker wil hebben, dan neem ik aan dat je ook door Duitsland gaat. Ook een keuze.... knipoog.gif
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Gebruikersavatar
RichTrip
Berichten: 1889
Lid geworden op: ma 12 mei 2014 13:56

Re: ANWB service dikke onvoldoende

Bericht door RichTrip » wo 19 apr 2017 12:19

RE.gif RE.gif
Helemaal gelijk, maar dat was niet wat ik hier beoogde uit te leggen whistle.gif

Voor bijna alles is een goedkopere optie mogelijk, maar dat wil niet zeggen dat de duurdere opties allemaal afzetterij zijn. Als ik in de Randstad zou wonen, dan is een Tempo 100 keuring voor 130 euro op een locatie in de buurt een uitkomst, geen afzetterij mrgreen.gif
Kip Grey Line Special 47 TRZ 2003 + (Kip) Walker Vario Easy Door voortent i.c.m. een Opel Astra Sports Tourer PHEV Business Edition 1.6 Turbo 180pk

peter s
Berichten: 2448
Lid geworden op: zo 3 okt 2010 21:32

Re: ANWB service dikke onvoldoende

Bericht door peter s » wo 19 apr 2017 13:08

Sjonge sjonge, voor € 15,00 per jaar lid en daar word op bezuinigd...
Altijd Nijmegen, de oudste stad van Nederland!

kea
Berichten: 276
Lid geworden op: ma 2 mar 2009 21:25

Re: ANWB service dikke onvoldoende

Bericht door kea » wo 19 apr 2017 14:56

Was de opmerking niet over een campingkaart voor Zweden ?
Ik vraag me af als je zonder kaart een camping in Zweden oprijdt wat er dan gebeurt.
Wij kamperen al 40 jaar en hebben nog nooit een campingkaart aangeschaft.
kea
----------------------------
you can't have it all zwaaien.gif

Mees

Re: ANWB service dikke onvoldoende

Bericht door Mees » wo 19 apr 2017 15:21

Meestal heten ze je hartelijk welkom en kan je gelijk zo'n card kopen. (Na 17 keer Scandinavië heb ik pas 2 keer zo'n card moeten tonen)
Op 'gewone' campings (lees: niet die luxe-terreinen met slagbomen en ander schommel- en zwemvertier) heb je geen card nodig.
Wil je je card-geld weer terug verdienen?
1 nachtje wildkamperen! knipoog.gif
....een tevreden ANWB-lid. (hoewel mijn Volvo-card meer service en vooral daadwerkelijke hulp geeft bij pech in het buitenland)

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”