Navigatie

Voor algemene zaken m.b.t. de caravan waar elders op het forum geen onderwerp voor is.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
AvD
Berichten: 348
Lid geworden op: wo 3 feb 2010 14:36
Locatie: Creil

Navigatie

Bericht door AvD » vr 10 mar 2017 17:45

Beste Volvo rijders,het navigatie systeem van mijn Volvo 2009 is verouderd. Een nieuwe set cd's kost net zoveel als een TomTom met alles erop en eraan. Ik wil mijn huidige systeem blijven gebruiken. Wie weet een adres waar ik de CD Europa voor Volvo RTI kan aanschaffen voor een redelijke prijs? thumbup.gif
Vriendelijke groet,
Albert.

Volvo XC60 AWD, automaat, 163 pk met LMC Musica 560E

Volvodriver

Re: Navigatie

Bericht door Volvodriver » vr 10 mar 2017 18:53

RE.gif
Op het Volvo-forum staat daar meer informatie over. Momenteel loopt er een aanbieding heb ik begrepen. En ja helaas ook dan nog aan de hoge kant geprijsd.
Laatst gewijzigd door Volvodriver op vr 10 mar 2017 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Ruud27

Re: Navigatie

Bericht door Ruud27 » vr 10 mar 2017 18:55

Kijk eens op MP

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 36216
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Navigatie

Bericht door Chris » vr 10 mar 2017 19:06

Ik hoef geen Volvo navi ... doe mij maar Tomtom, veel mooiere en duidelijker kaarten.
En elke 3 maanden een update.

Chris
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Bantam
Berichten: 252
Lid geworden op: di 3 jan 2017 00:21

Re: Navigatie

Bericht door Bantam » vr 10 mar 2017 19:49

Al eens gedacht om de beide systemen samen te gebruiken.
De ingebouwde GPS van onze Jeep Cherokee is van 2009 en is nog nooit geupdatet. Wegens veel te duur.
Daarom gebruik ik ook een Garmin met een zuignap. Die wordt tweejaarlijks bijgewerkt.
Met de Garmin doe ik de navigatie. De ingebouwde GPS gebruik ik als landkaart om een algemeen zicht te hebben. Soms met het Noorden naar boven vastgezet.
Dat vind ik heel aangenaam werken.
Uiteraard heeft alleen de mevrouw van Garmin spreekrecht....en......mijn echtgenote. :lol:

Hans Roolant
Berichten: 61
Lid geworden op: do 8 sep 2016 11:48
Locatie: Brunssum

Re: Navigatie

Bericht door Hans Roolant » wo 14 jun 2017 20:17

Volvodriver schreef:RE.gif
Op het Volvo-forum staat daar meer informatie over. Momenteel loopt er een aanbieding heb ik begrepen. En ja helaas ook dan nog aan de hoge kant geprijsd.
Voor enige tijd de laser van mijn navigatie defect, via Volvo forum een adres in Arnhem gekregen, bleek dat de reparatie ten opzichte van de opgave van mijn dealer zo voordelig was dat het loonde om vanuit zuid Limburg daar heen te rijden, klaar terwijl u wacht en meteen voor een prikje de laatste nieuwe dvd's er bij (wel illegaal, maar functioneren goed!) Weet helaas de naam niet meer, maar stel de vraag op het forum!
Even gezocht op het forum : http://www.elektrofix.nl/ https://www.google.com/maps/place/Fluit ... 9525?hl=nl

Hans Roolant
Berichten: 61
Lid geworden op: do 8 sep 2016 11:48
Locatie: Brunssum

Re: Navigatie

Bericht door Hans Roolant » wo 14 jun 2017 20:45

AvD schreef:Beste Volvo rijders,het navigatie systeem van mijn Volvo 2009 is verouderd. Een nieuwe set cd's kost net zoveel als een TomTom met alles erop en eraan. Ik wil mijn huidige systeem blijven gebruiken. Wie weet een adres waar ik de CD Europa voor Volvo RTI kan aanschaffen voor een redelijke prijs? thumbup.gif
http://www.elektrofix.nl/

Gebruikersavatar
AvD
Berichten: 348
Lid geworden op: wo 3 feb 2010 14:36
Locatie: Creil

Re: Navigatie

Bericht door AvD » do 15 jun 2017 10:10

Dank voor de aanvulling. Heb via Marktplaats plaats setje gekocht. thumbup.gif
Vriendelijke groet,
Albert.

Volvo XC60 AWD, automaat, 163 pk met LMC Musica 560E

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”