schade door noodweer bij dealer ivm onderhoud

Voor algemene zaken m.b.t. de caravan waar elders op het forum geen onderwerp voor is.
Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18312
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: schade door noodweer bij dealer ivm onderhoud

Bericht door deusjevo » za 25 jun 2016 10:21

Ik kan mij niet voorstellen dat je de dealer hiervoor aansprakelijk kan stellen.
Dit is van buiten af komend en overmacht.
Als hij nou aan barrels wordt gereden door een werknemer die met een bestelbus een bocht verkeerd inschat liggen de zaken heel anders.
Ik kan denk ik mijn Stallingsbaas ook niet aansprakelijk stellen als hij daar op mijn verzoek buiten klaargezet is en er een hagelbui over het terrein dendert.
Ben wel benieuwd naar de afloop, in ieder geval sterkte ermee.

Mijn caravan uit 1995 is ook niet verzekerd, dagwaarde is nihil en niet meer vast te stellen, marktwaarde zal rond de 3000 euro liggen als ik hem particulier verkoop.
Een auto van 8 of 10 jaar oud verzeker ik ook niet meer all-risk.
Laatst gewijzigd door deusjevo op za 25 jun 2016 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of Ford Focus 1.5 ST 182pk (Magnetic Grey)met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Gebruikersavatar
Leentje
Berichten: 3242
Lid geworden op: wo 18 apr 2007 23:14
Locatie: In de Babantse Peel

Re: schade door noodweer bij dealer ivm onderhoud

Bericht door Leentje » za 25 jun 2016 10:22

Allen bedankt voor de warme woorden en positieve input! thumbup.gif
Maandag bel ik mijn rechtsbijstand en dan hoor ik wel of ik nog enig recht heb. Zo niet, dan is het even slikken. Het is niet het einde van de wereld, maar wel zuur. Omdat het niet had gehoeven. Ik schat mijn kans idd klein in, maar voor mijn gemoedsrust bel ik wel. Niet geschoten is immers altijd mis.
Inderdaad was de dagwaarde indertijd de reden om te stoppen met verzekeren.
Het bedrijf waar hij stond heeft een ronduit belabberde planning. Hijzelf wist van geen data af, want "een karwei kan uitlopen en dus kun je nooit plannen". Allemaal leuk en aardig, maar er ligt wel een afspraak op een bepaalde datum. Ook voor hun was het geen fijne dag, want er stonden een 20 caravans, allen met schade. Iedereen kwam natuurlijk een kijkje nemen. Zijn agenda zal er niet overzichtelijker op worden. (Het is wel een bedrijf dat Bovag en Focwa keuringen uitvoert. De kwaliteit van hun werk trek in niet in twijfel)
Verkeerd rijden is er niet bij. We zien wellicht iets extra's.....

Wim Verso
Berichten: 6524
Lid geworden op: do 4 sep 2008 20:55
Locatie: Anna Paulowna

Re: schade door noodweer bij dealer ivm onderhoud

Bericht door Wim Verso » za 25 jun 2016 13:27

RE.gif

Veel sterkte ermee Leentje, en ik hoop voor jullie, dat je er wat centjes uit weet te slepen. thumbup.gif
Caravan, Beyerland Sprinter 450 EB.

Toyota Corolla Verso 1.8.

Gebruikersavatar
Leentje
Berichten: 3242
Lid geworden op: wo 18 apr 2007 23:14
Locatie: In de Babantse Peel

Re: schade door noodweer bij dealer ivm onderhoud

Bericht door Leentje » za 25 jun 2016 14:10

Dankje Wim,
Geld ben ik absoluut niet op uit! Een aanbod om tegen een coulance tarief e.e.a. mee aan te pakken zou mooi zijn. De dakluiken kunnen we zelf wel. Ga zo nogmaals fotos maken en speuren. Eerst moet er een fikse bui wegtrekken hier.
Groet
Verkeerd rijden is er niet bij. We zien wellicht iets extra's.....

Gebruikersavatar
RichTrip
Berichten: 1889
Lid geworden op: ma 12 mei 2014 13:56

Re: schade door noodweer bij dealer ivm onderhoud

Bericht door RichTrip » za 25 jun 2016 14:15

Ik denk dat de rechtsbijstand niets uit zal halen. Beter in overleg proberen de beurt voor niets of een gereduceerd tarief uitgevoerd te krijgen.
Maar desondanks veel sterkte er mee, zou er zelf ook zwaar de balen van hebben. Ben zelf bijna klaar met mijn schade reparatie. Gaat veel tijd in zitten en geeft ook veel voldoening, al kreeg ik er gelukkig wel een aardig "uurloon" voor.
Kip Grey Line Special 47 TRZ 2003 + (Kip) Walker Vario Easy Door voortent i.c.m. een Opel Astra Sports Tourer PHEV Business Edition 1.6 Turbo 180pk

Ferdi

Re: schade door noodweer bij dealer ivm onderhoud

Bericht door Ferdi » za 25 jun 2016 16:17

Micky schreef:Ik denk het wel, ze zijn nalatig geweest door de beurt steeds niet uit te voeren ondanks een geplande afspraak.


Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
Ik denk het niet want Leentje schrijft in haar startbericht: "de onderhoudsbeurt liep royaal uit door tijdsgebrek hunnerzijds. Hij zou vorige week zijn beurt krijgen, maar uitloop vonden we beiden geen punt"

Als je beide overeenkomt dat het ook wat langer mag duren als gepland, kan je het bedrijf niks kwalijk nemen.

Je moet gewoon accepteren dat je erg veel pech hebt gehad, het had namelijk ook op de dag van brengen of ophalen kunnen gebeuren en dan kan je ook niet tegen dat bedrijf zeggen, het is jullie schuld want ik moest op die datum komen en toen begon het te hagelen, als je een andere datum had gekozen was het niet gebeurd.

Het is gewoon uithuilen en opnieuw beginnen en ik kan er over meepraten. jaren geleden hebben ze bij ons een splinternieuwe boot gestolen en de verzekering heeft me na diefstal bijna €50.000,- en €3000,- advocaatkosten, armer gemaakt door een stom foutje.


Sent from my iPad using Tapatalk

Gebruikersavatar
Leentje
Berichten: 3242
Lid geworden op: wo 18 apr 2007 23:14
Locatie: In de Babantse Peel

Re: schade door noodweer bij dealer ivm onderhoud

Bericht door Leentje » za 25 jun 2016 17:49

RichTrip schreef:Ik denk dat de rechtsbijstand niets uit zal halen. Beter in overleg proberen de beurt voor niets of een gereduceerd tarief uitgevoerd te krijgen.
Maar desondanks veel sterkte er mee, zou er zelf ook zwaar de balen van hebben. Ben zelf bijna klaar met mijn schade reparatie. Gaat veel tijd in zitten en geeft ook veel voldoening, al kreeg ik er gelukkig wel een aardig "uurloon" voor.
Ik denk dat ik hem bij jou neerzet. je verricht wonderen bij jullie caravan!
Verkeerd rijden is er niet bij. We zien wellicht iets extra's.....

Gebruikersavatar
Leentje
Berichten: 3242
Lid geworden op: wo 18 apr 2007 23:14
Locatie: In de Babantse Peel

Re: schade door noodweer bij dealer ivm onderhoud

Bericht door Leentje » za 25 jun 2016 17:53

Ferdi schreef:
Micky schreef:Ik denk het wel, ze zijn nalatig geweest door de beurt steeds niet uit te voeren ondanks een geplande afspraak.


Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
Ik denk het niet want Leentje schrijft in haar startbericht: "de onderhoudsbeurt liep royaal uit door tijdsgebrek hunnerzijds. Hij zou vorige week zijn beurt krijgen, maar uitloop vonden we beiden geen punt"
Als je beide overeenkomt dat het ook wat langer mag duren als gepland, kan je het bedrijf niks kwalijk nemen.
Je moet gewoon accepteren dat je erg veel pech hebt gehad, het had namelijk ook op de dag van brengen of ophalen kunnen gebeuren en dan kan je ook niet tegen dat bedrijf zeggen, het is jullie schuld want ik moest op die datum komen en toen begon het te hagelen, als je een andere datum had gekozen was het niet gebeurd.
Het is gewoon uithuilen en opnieuw beginnen en ik kan er over meepraten. jaren geleden hebben ze bij ons een splinternieuwe boot gestolen en de verzekering heeft me na diefstal bijna €50.000,- en €3000,- advocaatkosten, armer gemaakt door een stom foutje.
Sent from my iPad using Tapatalk
Er zit enige nuance. De 17e zou uit mogen lopen naar de 21e. Staat zwart op wit. Vanaf dinsdag had ik zelf moeten bellen, dat verwijt ik mezelf. Dat er vrijdag nog helemaal niets aan de caravan was gedaan, is gewoon hun fout. Dan bel je even dat een afspraak uitloopt. (lijkt me)
Verkeerd rijden is er niet bij. We zien wellicht iets extra's.....

Ferdi

Re: schade door noodweer bij dealer ivm onderhoud

Bericht door Ferdi » za 25 jun 2016 19:00

Ok dat is inderdaad een iets ander verhaal Leentje, maar of je daarmee er nog wat uit kan slepen is de vraag.
Ik help het je hopen.

Als je een rechtsbijstand verzekering hebt die je hiervoor kan inzetten, heb je nog een klein kansje.

Wij hebben al jaren een DAS rechtsbijstand, maar wij hadden de pech dat boten erbuiten vallen, zodat we alsnog de advocaat zelf moesten betalen.
Dus lees de kleine letters van je polis nog eens door.


Groeten Ferdi

Marco B
Berichten: 52
Lid geworden op: wo 30 mar 2016 03:16

Re: schade door noodweer bij dealer ivm onderhoud

Bericht door Marco B » za 25 jun 2016 19:17

Niemand kan aansprakelijk gesteld worden door de schade ontstaan aan de caravan als gevolg van een hagelbui / het weer in het algemeen, dat lijkt me geen punt van discussie.
Als je geen verzekering hebt, dan is het zeer spijtig maar dan ben je niet verzekerd en komen kosten voor eigen rekening.

Rechtsbijstandverzekering, is dat niet enkel bedoeld als (zoals het woord het zal zegt) rechtsbijstand? Met andere woorden, als je je recht wilt halen. In dat geval moet er toch ook een tegenpartij zijn, en wie is in deze de tegenpartij? Niet de dealer, weersomstandigheden heeft hij niet in de hand. De weergoden lijken me ook uitgesloten. :lol:

Volvodriver

Re: schade door noodweer bij dealer ivm onderhoud

Bericht door Volvodriver » za 25 jun 2016 19:29

RE.gif
Hoewel ik Leentje zelf ook weinig kans geef is de nuance over de afspraak, de 21e klaar, in dezen wel een punt waar mogelijk iets mee te doen is.
Maar nogmaals Onheil van buitenaf door het weer is heel moeilijk om iemand aansprakelijk te stellen. Maar in dit geval is rechtsbijstand zeker handig om iets uit te zoeken.

Gebruikersavatar
karelV
Berichten: 7103
Lid geworden op: ma 31 aug 2015 15:32
Locatie: in Nederland

Re: schade door noodweer bij dealer ivm onderhoud

Bericht door karelV » za 25 jun 2016 19:35

Zit dit topic al een aantal dagen te volgen en ten éérste vind ik het heel sneu en triest voor je leentje, maar om de dealer hiervan te betichten omdat hij in gebreke is gebleven wat betreft de werkzaamheden aan de caravan die uitliepen heb ik persoonlijk geen begrip voor, sorry.
Die hagelbui kan altijd vallen ook al zou de reparatie maar 1 dag uitgelopen zijn wat je wel gepikt zou hebben, of ook niet weenie.gif . Het is altijd al zo geweest niet of niet goed verzekerd is bij schade ook geen uitkering, en dat is een feit.

En ik denk dat je bij de rechtsbijstandverzekering net als meerdere al schreven ook nul euri' s vergoed krijgt en nul op rekest en ook dat vind ik begrijpelijk. Maar er is ook altijd al een regel of gezegde geweest "wie niet waagt wie niet wint" dus ik wens je veel suc6 en sterkte met de afwikkeling van je schade aan je caravan.

Stel dat je wel voor hagelschade verzekerd was, had je dan alles laten repareren? Ik denk alleen de dakluiken en de achterkant waarschijnlijk en een nieuw dak waarschijnlijk niet. De kosten van de reparatie van die dingen die je wel zou laten repareren zijn nu ook niet zoveel waarschijnlijk omdat je al beschreef dit zelf te willen doen.
Dan blijft alleen het dak nog wat een poffertjespan is, en als je dat ook graag gerepareerd wilt hebben ja dan kost dat geld, en denk dat je het verzekeringsgeld opgestreken zou hebben en geen nieuw dak had genomen. Dit mag je doen, niets mis mee. En met een nieuw dak krijg je ook een gewichtstoename van plus/minus 30 kilo en dat wil je waarschijnlijk ook niet.

Nogmaals suc6.
Caravan die getrokken wordt door een auto mrgreen.gif

primera
Berichten: 517
Lid geworden op: zo 30 mar 2014 11:19

Re: schade door noodweer bij dealer ivm onderhoud

Bericht door primera » za 25 jun 2016 20:10

Ik heb begrip voor leentje dat ze het gaat navragen bij de rechtbijstand.
Uitlopen van de beurt. Vind ik niet kunnen. Want als het een auto is zou je het niet normaal vinden dat dit uitliep.
Waarom bij de onderhouds beurt van de caravan wel?

Een afspraak is afspraak.
Dat de dealer niet kan plannen of andere dingen voor laat gaan.
Dat is zijn probleem. En ze hebben het zwart op wit staan.

We moeten niet vergeten dat hij geld verdient aan ons.
Dus de klant is koning.

Gebruikersavatar
RichTrip
Berichten: 1889
Lid geworden op: ma 12 mei 2014 13:56

Re: schade door noodweer bij dealer ivm onderhoud

Bericht door RichTrip » za 25 jun 2016 20:33

Leentje schreef:Ik denk dat ik hem bij jou neerzet. je verricht wonderen bij jullie caravan!
Thanks thumbup.gif Ik denk alleen dat ik bij het thuisfront de handen niet op elkaar krijg als hier ineens een andere Kip op de oprit staat scratch.gif

Maar mocht je eens een uurtje hulp met de luiken nodig hebben, dan zou ik evt. wel een keer na mijn werk (via een kleine omweg mrgreen.gif ) langs kunnen rijden. Die deuken kan ik helaas niet wegtoveren :(
Kip Grey Line Special 47 TRZ 2003 + (Kip) Walker Vario Easy Door voortent i.c.m. een Opel Astra Sports Tourer PHEV Business Edition 1.6 Turbo 180pk

Gebruikersavatar
karelV
Berichten: 7103
Lid geworden op: ma 31 aug 2015 15:32
Locatie: in Nederland

Re: schade door noodweer bij dealer ivm onderhoud

Bericht door karelV » za 25 jun 2016 20:52

RE.gif RE.gif

@primera

als jou auto bij de dealer/garage staat een uur voordat hij een beurt krijgt volgens afspraak en er vallen tennisballen op het dak dan is die dealer toch ook niet verantwoordelijk als je auto alleen maar WA verzekerd is. Blijf erbij dealer is in dit geval nooit aansprakelijk bij natuur geweld. [aschrik.gif]
Caravan die getrokken wordt door een auto mrgreen.gif

primera
Berichten: 517
Lid geworden op: zo 30 mar 2014 11:19

Re: schade door noodweer bij dealer ivm onderhoud

Bericht door primera » za 25 jun 2016 21:04

Heb nooit een tijdaafspraak maar ee datum!
Als ik hem maandag breng moet hij maandag ook klaar zijn en niet vrijdag!

Gebruikersavatar
fs1986
Berichten: 852
Lid geworden op: vr 4 feb 2011 15:29

Re: schade door noodweer bij dealer ivm onderhoud

Bericht door fs1986 » za 25 jun 2016 21:32

Micky schreef:RE.gif

Dat valt zeer waarschijnlijk onder nalatigheid, als die boom half rot is hadden ze hem weg moeten halen, in jouw geval had/heb je zeker een punt, maar bij gewone gezonde bomen is het overmacht, bij hagel helemaal
Gezonde bomen kunnen hier ook onder vallen, echter alleen wanneer het overduidelijk is dat ze eigenlijk al lang gesnoeid hadden moeten worden.

Gebruikersavatar
karelV
Berichten: 7103
Lid geworden op: ma 31 aug 2015 15:32
Locatie: in Nederland

Re: schade door noodweer bij dealer ivm onderhoud

Bericht door karelV » za 25 jun 2016 23:53

primera schreef:Heb nooit een tijdaafspraak maar ee datum!
Als ik hem maandag breng moet hij maandag ook klaar zijn en niet vrijdag!


En als er die bewuste maandag dan grote hagelstenen vallen op jou auto die alleen verplicht WA verzekerd is wat dan, dealer schuldig....... kom nou zeg. scratch.gif scratch.gif scratch.gif
Caravan die getrokken wordt door een auto mrgreen.gif

primera
Berichten: 517
Lid geworden op: zo 30 mar 2014 11:19

Re: schade door noodweer bij dealer ivm onderhoud

Bericht door primera » zo 26 jun 2016 10:27

Ja eigenlijk wel,
Want nu ik nadenk vind ik eigenlijk wel dat de dealers/onderhoudsbedrijven de caravans onder een afdak moet zetten. Gezien hun zorg hebben over anders mans pullen.
Dan zou hen niets te laste gelegd kunnen worden.
Want het is niet de eerste keer dat er zo'n weer geweest is.

Betreft de auto kun je niet vergelijken met de caravan.
Want bij ons zit er in België bijna op iedere auto een verzekering voor weersinvloeden. (Storm,hagel,....).

Het punt was de afspraak dat de caravan klaar zou zijn. En dat deze ruim overschreden is.
Dus in mijn ogen is de dealer of onderhouds bedrijf zeker aanspreekbaar.

Want hij had gewoon zich aan de afspraak moeten houden. Daarbij heeft hij niets gedaan om de caravan veilig te stallen onder een afdak of in ieder geval voor weersinvloeden.

Betreft de auto kun en kan je niet vergelijken met de caravan.
Want die bedrijven houden zich wel aan de afspraak.

Bartje
Berichten: 230
Lid geworden op: za 2 jun 2007 18:19
Locatie: Roeselare

Re: schade door noodweer bij dealer ivm onderhoud

Bericht door Bartje » zo 26 jun 2016 12:28

primera schreef:......

Betreft de auto kun je niet vergelijken met de caravan.
Want bij ons zit er in België bijna op iedere auto een verzekering voor weersinvloeden. (Storm,hagel,....).

.....
Als belg moet ik dit toch tegenspreken.
Je auto is inderdaad verzekerd tegen storm en hagel wanneer er sprake is van een omniumverzekering.

Meeste belgen nemen zo'n omnium tijdens de eerste jaren dat ze hun wagen hebben (ikzelf meestal 4 jaar, maar ik ken heel wat belgen die dat maar 2 jaar doen), daarna meestal gewoon burgerlijk aansprakelijkheid met eventueel een aanvulling voor glasschade.

Niet iedereen vervangt om de 4 jaar zijn wagen.


Wat betreft de aansprakelijkheid van de dealer, ben ik van mening dat de dealer hier geen fout in heeft.
Als een dealer om één of andere reden een afspraak niet kan nakomen, heeft de klant toch altijd de mogelijkheid om de caravan te gaan ophalen en op latere datum terug te brengen.
Toyota LandCruiser 150 met Hymer/Eriba Nova SL 545 aan de haak

Vliedje

Re: schade door noodweer bij dealer ivm onderhoud

Bericht door Vliedje » zo 26 jun 2016 12:33

Wat een enorme pech, Leentje. In de eerste plaats omdat je caravan zoveel schade heeft opgelopen, maar in de tweede plaats omdat het geen verhaalbare schade lijkt te zijn. Hopelijk kun je met de rechtsbijstandverzekering nog iets voor elkaar krijgen, maar ik ben er bang voor.

mri
Berichten: 391
Lid geworden op: ma 28 sep 2009 16:55

Re: schade door noodweer bij dealer ivm onderhoud

Bericht door mri » zo 26 jun 2016 12:42

Ook ik wens Leentje veel sterkte.
Wat ik me nog kan herinneren van een paar jaar geleden (toen ik alle caravan verzekeringen aan het vergelijken was): je kan je caravan heel braaf "all-risk" verzekeren, maar bij de meeste verzekeringen moest je hagelschade apart meeverzekeren. En daar wordt dan ook extra premie voor in rekening gebracht. Weet niet of het nu nog steeds zo is. Maar aan degenen die denken dat ze "veilig" zijn omdat ze goed verzekerd zijn wil ik toch de tip meegeven om te kijken of ze hagelschade wel bij- cq. meeverzekerd hebben.
Renault Talisman Estate dCi 160 EDC Initiale + een verbrande Hobby 560 UFE Prestige (2010)

Gebruikersavatar
karelV
Berichten: 7103
Lid geworden op: ma 31 aug 2015 15:32
Locatie: in Nederland

Re: schade door noodweer bij dealer ivm onderhoud

Bericht door karelV » zo 26 jun 2016 12:59

RE.gif

Daar heb je helemaal gelijk in, niet alle verzekeringsmaatschappijen hebben dit standaard in hun pakket zitten. Wij zaten vroeger bij Univé en daar zat het er standaard bij in. Later kregen we bericht dat het niet meer standaard in het pakket zat en er een extra premie berekend zou worden als je er hagelschade bij wilde hebben wat wel netjes was van Univé om dit te melden. Wat niet netjes was was de premieverhoging die ze hanteerde voor het extra hagelschade pakket. Verzekering gelijk opgezegd de éérst komende beschikbare datum en nu verzekerd bij Delta-Lloyd waar de hagelschade wel standaard in het pakket zit.
Caravan die getrokken wordt door een auto mrgreen.gif

Gebruikersavatar
HansHobby
Berichten: 1490
Lid geworden op: wo 23 jul 2008 08:26
Locatie: 't Kielegat
Contacteer:

Re: schade door noodweer bij dealer ivm onderhoud

Bericht door HansHobby » zo 26 jun 2016 13:13

Als eerste heel veel sterkte Leentje ! Dit soort dingen zijn altijd zuur. Naast de schade is ook de hele rompslomp er omheen altijd een zeer vermoeiende bezigheid ! En het belangrijkste, de emoties als er iets waar je zeer aan gehecht bet schade oploopt ook al heeft het financieel niet veel waarde meer. :(
primera schreef:Ja eigenlijk wel,
Want nu ik nadenk vind ik eigenlijk wel dat de dealers/onderhoudsbedrijven de caravans onder een afdak moet zetten. Gezien hun zorg hebben over anders mans pullen.
Dan zou hen niets te laste gelegd kunnen worden.
Want het is niet de eerste keer dat er zo'n weer geweest is.
Dit is natuurlijk de grootst mogelijke onzin. De dealer waar ik mijn caravan kocht is een hele grote. Daar staan gemiddeld zo'n 30 caravans per dag op de planning voor onderhoud, hebben ze een kleine 40 a 50 occasions buiten op het terrein staan, een kleine 30 a 40 occasions binnen staan en dan ook nog eens een zwik nieuwe in de showroom. Op een gemiddelde afhaaldag komen daar zo'n 20 mensen hun aangeschafte caravan (nieuw of occasion) afhalen. Als hij alles binnen zou moeten zetten kan hij gerust een paar hallen naast zijn zaak gaan bouwen, dat is vrijwel onmogelijk ! (overigens staan de nieuw afgeleverde caravans na de komst van de fabriek wel op een apart terrein onder afdaken tot ze naar de werkplaats worden gebracht voor de rijklaarbeurt).

Diegene waar ik mijn caravan laat onderhouden is een ander verhaal. Die heeft (godzijdank) geen terrein ! En je caravan wordt dus ook meteen binnen gezet. Hij is een stuk kleiner en kan zodoende veel strakker plannen. Trekt voor een groot onderhoud twee dagen uit. Is de caravan klaar moet je die 's avonds ook meteen ophalen. Je trekt hem dan meteen van de brug naar buiten toe. Kan je hem pas de volgende dag ophalen wordt je van te voren heel duidelijk gemaakt dat de caravan tot je komt aan straat gestald wordt, geheel op eigen risico. Dat weet je ruim van de voren, en als je de buurt kent dan zorg je echt wel dat je hem op tijd ophaalt. knipoog.gif

Overigens zie ik enkele reacties dat een oude caravan verzekeren weinig nut heeft. Die van ons is van 1994 en verzekerd tegen diefstal, brand, storm en hagelschade. O.k. bij diefstal zal ik niet veel terug krijgen en bij brand waarschijnlijk ook niet. Maar bij hagelschade of stormschade wordt de reparatie vergoed. En ik betaal maar 47.50 per jaar.
Afbeelding
Subaru Forester 2.0 X Comfort(2007)Hobby 460T Prestige (1993)

Gebruikersavatar
karelV
Berichten: 7103
Lid geworden op: ma 31 aug 2015 15:32
Locatie: in Nederland

Re: schade door noodweer bij dealer ivm onderhoud

Bericht door karelV » zo 26 jun 2016 13:19

RE.gif

Knappe prijs voor je verzekering per jaar, dat red ik nog niet per maand. scratch.gif scratch.gif mrgreen.gif
Caravan die getrokken wordt door een auto mrgreen.gif

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”