Caravans met stapelbed

Voor algemene zaken m.b.t. de caravan waar elders op het forum geen onderwerp voor is.
Plaats reactie
ed31

Caravans met stapelbed

Bericht door ed31 » ma 2 aug 2004 16:56

Wie kan me vertellen of er occassions te krijgen zijn van 5000-7500,- met stapelbed (geen klapbare, maar vast).
Lettende op de prijzen van de verschillende merken, denk ik dat ik moet denken aan bouwjaren van 90-95.
Maar in het woud van zovele merken is het wel makkelijker als ik wat gerichter kan zoeken!

G van der Heide

Bericht door G van der Heide » ma 2 aug 2004 17:28

Ik weet niet hoe groot jouw caravan moet zijn maar ik heb laatst de Delta aero 3200 gezien en was er van onder de indruk en met stapelbed en kost nieuw "maar" 7300 euro klik maar hier

Afbeelding

Geert van der Heide

zandvoorta

Bericht door zandvoorta » ma 2 aug 2004 20:31

Kopie zeg, ziet er niet eens verkeerd uit. Maar denk dat ed31 eentje wil met vast stapelbed. Dit is een inklapbare. Nog nooit van het merk gehoord trouwens. En voor ed31: probeer http://www.caravangids.nl/index2.htm eens.

G van der Heide

Bericht door G van der Heide » di 3 aug 2004 09:55

zandvoorta schreef:Kopie zeg, ziet er niet eens verkeerd uit. Maar denk dat ed31 eentje wil met vast stapelbed. Dit is een inklapbare. Nog nooit van het merk gehoord trouwens.
Delta is volgens mij best wel een bekend merk, de caravans worden gemaakt in de beyerland-fabriek, dus met de kwaliteit zit het ook wel goed!

zandvoorta

Bericht door zandvoorta » di 3 aug 2004 12:47

En toch is het toch niet zo bekend. Lees zelfs al jaren de KCK maar t'is me nooit zo opgevallen dat merk. Maar ja, in nederland is het ook alleen maar Hobby wat je ziet :?

ed31

Bericht door ed31 » vr 6 aug 2004 10:58

We zijn erg gecharmeerd van de types waarbij je achterin een vast stapelbed hebt, in het midden een treinzit en voorin een grote rondzit of eventueel rondzit.
Met toilet! Lengte circa 4,5mtr

Koen

Bericht door Koen » di 17 aug 2004 18:17

Ben in het bezit van een Büstner 485 tk. Is met vast stapelbed in lengterichting van caravan. Voordeel hiervan is dat de kinderen bij wijze van spreken een aparte kamer hebben met tafeltje. Dit wordt namelijk gescheiden door een soort van vouwdeur. Perfect gewoon, heb je als ouder toch ook nog de nodige privacy :lol:. Totale lengte van de caravan is wel een 7 meter.

Frank en Patricia

Bericht door Frank en Patricia » di 17 aug 2004 20:36

ed31 schreef:We zijn erg gecharmeerd van de types waarbij je achterin een vast stapelbed hebt, in het midden een treinzit en voorin een grote rondzit of eventueel rondzit.
Met toilet! Lengte circa 4,5mtr
Met die indeling denk ik dat je toch al gauw naar de 4,85 meter tot 5 meter plus gaat. Wij zijn zelf ook op zoek geweest, en ik denk dat een Eifelland 500 TKM qua grootte en prijs het meest in de buurt komt van je wensen.

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”