Service van Dethleffs ?

Voor algemene zaken m.b.t. de caravan waar elders op het forum geen onderwerp voor is.
BertJan
Berichten: 2695
Lid geworden op: ma 18 sep 2006 18:06

Re: Service van Dethleffs ?

Bericht door BertJan » zo 8 nov 2015 19:56

behalve als je via pr naar een persoon hoger in de hierachie wordt geschoven dan is je probleem zo opgelost

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38530
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Service van Dethleffs ?

Bericht door Micky » zo 8 nov 2015 19:59

RE.gif

Via PR scratch.gif daar heb je als klant niet veel aan....
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
Hans1954
Berichten: 2843
Lid geworden op: zo 2 dec 2012 22:00

Re: Service van Dethleffs ?

Bericht door Hans1954 » zo 8 nov 2015 20:35

RE.gif Zelf eens aan de hand gehad nadat ik schade opgelopen had aan mijn caravan (door gebroken lager wiel met remtrommel en al eraf met schade aan as/draagarm, wielkast en zijwand) Dealer had de caravan voor de vakantie "onderhoudsbeurt" gegeven. Duurde erg lang ( maanden) voordat de bestelde draagarm aankwam. En toen bleek hij niet te passen omdat de as te beschadigd was. Dealer wilde waarschijnlijk de reparatie goedkoop doen omdat er druk van de verzekering op stond. Toen toch maar een nieuwe as besteld. Volgens de dealer zou hij (alweer) over 2 weken er zijn. Na 2 weken geen as. Ik vroeg de dealer of hij niet eens wat druk op de ketel zou gaan zetten. Kon alleen maar de relatie schaden volgens de dealer. Heb ik zelf maar een email gestuurd aan de fabriek. Ik zei dat ik de komende maandag een telefoontje van de dealer verwachtte met de mededeling dat hij de as had. De dealer zou die dag naar de fabriek gaan om een caravan op te halen. Ik schreef ze dat wanneer er om 18.00 uur geen telefoontje was en om 18.01 een email naar een gezaghebbend kampeermagazine, waarvan ik "toevallig" bevriend was met de hoofdredacteur, zou gaan met het hele verhaal. Het telefoontje kwam niet en dus ging de mail de deur uit. Volgende ochtend al reactie die uiteraard op familiaire toon was. Een redacteur van het blad was toch in de buurt van de fabriek en die zou de directie even gaan aanspreken. Van de fabriek hoorde ik helemaal niets. De volgende woensdag de dealer gebeld. Die waren goed kwaad. De fabriek, zei hij, ook. Toen dacht ik dat als de wonde open is er ook nog wel wat zout in kan. Dus ik stuurde nogmaals een email waarin ik schreef dat ik verbaast was over hun kwaadheid. En uiteraard het antwoord van de hoofdredacteur erbij. Daar kwam heel snel antwoord op van de directeur persoonlijk. Bleek dus dat de dealer er een flink eind op los loog. Uiteindelijk is de caravan gerepareerd maar ik ben nooit meer naar die dealer geweest. Jammer genoeg mag ik de naam van die dealer niet noemen dus heb ik alle namen weggelaten.
Toyota ProAce Camper, Tabbert Puccini 560 TD 250. Dometic Airco B2200, Alko ATC, Omnistor 6200, Truma Duo-Control CS met Eis-ex remote, Truma Ultra-Heat, Afvoerverwarming met heat-tracing en buisisolatie.

Ab
Moderator
Berichten: 26695
Lid geworden op: do 30 aug 2007 23:17
Locatie: Midden Nederland

Re: Service van Dethleffs ?

Bericht door Ab » zo 8 nov 2015 20:45

Ik lees in het eerste bericht dat er door de dealer een panoramaluik geplaatst is.
Later dus.
Zo' n luik of raam wordt niet gemaakt door Dethleffs.
Misschien wel alleen bij Dethleffs verkrijgbaar omdat het specifiek voor hun gemaakt is.
Door Polyplastic, Remis of wellicht nog een andere firma.
Staat er geen merknaam in ?
Wellicht direct te bestellen door de dealer.
Hetzelfde geldt overigens voor assen van caravans ook.
Elke as is direkt te bestellen.
Sterker nog, uit voorraad leverbaar in de meeste gevallen.
Adria Coral Supreme S 690 SC.
Air top Suspension. Alde ( vloer) verwarming,
De reis is het doel.

Auke
Berichten: 9
Lid geworden op: za 25 okt 2014 18:41

Re: Service van Dethleffs ?

Bericht door Auke » zo 8 nov 2015 21:40

Daphne schreef:
Auke schreef:bedankt voor jullie feedback en poging om mij te helpen; ik ga met de raadgevingen aan de slag...............
..................Van mij mag de draad afgesloten worden.
zwaaien.gif
Auke
Wij hopen eigenlijk nog op een berichtje dat alles in orde is gekomen. Afsluiten is wat voorbarig.
Dat komt zeker whistle.gif denk ik scratch.gif

Auke
Berichten: 9
Lid geworden op: za 25 okt 2014 18:41

Re: Service van Dethleffs ?

Bericht door Auke » vr 24 mar 2017 17:18

Daphne schreef:
Auke schreef:bedankt voor jullie feedback en poging om mij te helpen; ik ga met de raadgevingen aan de slag...............
..................Van mij mag de draad afgesloten worden.
zwaaien.gif
Auke
Wij hopen eigenlijk nog op een berichtje dat alles in orde is gekomen. Afsluiten is wat voorbarig.
Dat is het eigenlijk ook.
Ik vergeet te melden dat het afgerond is. De dealer heeft vorig jaar via een andere ingang bij Dethleffs alles voor elkaar gekregen. Oplossing was simpel en doeltreffend.
bedankt voor jullie support.
Auke

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”