Stalling Binnen of buiten

Voor algemene zaken m.b.t. de caravan waar elders op het forum geen onderwerp voor is.
AJ.Wijk

Re: Stalling Binnen of buiten

Bericht door AJ.Wijk » za 20 dec 2014 11:48

Onze caravan staat lekker binnen (kost wel wat) er hoeft behalve gas en accu en zout niets uit alles blijft heerlijk droog en schoon naar binnen is schoon naar buiten.
Arie

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38569
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Stalling Binnen of buiten

Bericht door Micky » za 20 dec 2014 15:37

Michel1975 schreef:Heeft mijns inziens niets met meerwaarde te maken. Mijn kip is al ruim 16 jaar oud maar ziet er uit of die 2 jaar geleden uit de showroom is komen rollen. Inruilwaarde zal me jeuken maar dat de caravan door de meeste mensen als veel jonger wordt geschat kan me wel wat schelen.
Hier ook, 25 jaar oud en zijn hele leven binnen gestaan, daarom is hij nog in super staat [kerstduim.gif]
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38569
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Stalling Binnen of buiten

Bericht door Micky » za 20 dec 2014 15:38

AJ.Wijk schreef:Onze caravan staat lekker binnen (kost wel wat) er hoeft behalve gas en accu en zout niets uit alles blijft heerlijk droog en schoon naar binnen is schoon naar buiten.
Arie
Ik laat het zout er altijd in staan, mooie indicatie dat mijn caravan kurkdroog is, en dat is hij tot nu toe elk jaar nog steeds [kersthaphop.gif]
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23442
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Stalling Binnen of buiten

Bericht door PD » za 20 dec 2014 16:14

micky schreef: Hier ook, 25 jaar oud en zijn hele leven binnen gestaan, daarom is hij nog in super staat [kerstduim.gif]
Nooit gebruikt [kerstweetniet.gif] [kerstweetniet.gif] [kerstweetniet.gif]
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Gebruikersavatar
Hobby Linka
Beheerder
Berichten: 18953
Lid geworden op: do 31 mar 2011 19:39
Locatie: Het kan in ......

Re: Stalling Binnen of buiten

Bericht door Hobby Linka » za 20 dec 2014 16:16

Nee, van een oud dametje. kerstwhoehoehaha.gif]

Andre
Hobby Linka


Hobby 460 UFe de luxe 2007 met Truma Aventa-dakairco, Truma SE R mover, Optima Yellow Top 4.2 accu, Truma DuoControl.
Getrokken door een witte Skoda Yeti 2.0 TDI

Het kan niet fout gaan,
hooguit anders dan verwacht.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38569
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Stalling Binnen of buiten

Bericht door Micky » za 20 dec 2014 17:39

PremiumPeugeot schreef:
micky schreef: Hier ook, 25 jaar oud en zijn hele leven binnen gestaan, daarom is hij nog in super staat [kerstduim.gif]
Nooit gebruikt [kerstweetniet.gif] [kerstweetniet.gif] [kerstweetniet.gif]
Nee, nog nooit gebruikt [kerstlekkerpuh.gif]
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
caravelair
Berichten: 85
Lid geworden op: di 17 nov 2009 16:24
Locatie: Heeswijk-Dinther

Re: Stalling Binnen of buiten

Bericht door caravelair » za 21 feb 2015 15:47

Ik heb er ook een tijdje over zitten dubben wat nou het beste is voor de caravan en we zijn enigzins verplicht toch uitgekomen bij het stallen in een overdekte stalling.
Hoezo verplicht ? , ik had de caravan achter het huis staan , kon hem aanpikken wanneer we wilden , kon hem goed bijhouden en noem alle voordelen van thuis stallen maar op.
Helaas lopen er lieden in dit land rond die niet van andermans spullen af kunnen blijven...resultaat : twee lekgestoken ( nieuwe ) banden!
" gelukkig " waren het de banden , die zijn makkelijk te vervangen voor nieuwe , als ze de caravan zelf hadden beschadigd ( hebben we ook een keer gehad ) dan waren we verder van huis geweest.
Voor ons dus lekker overdekt de stalling in ! , kosten 235 euro per jaar wegen voor ons niet op tegen de eventuele lieden die hun oog weer op andermans spullen hebben voorzien.

Gr Eric
Liever onderweg dan thuis...

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23442
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Stalling Binnen of buiten

Bericht door PD » za 21 feb 2015 16:19

RE.gif
Dat is ook wel een beetje onze angst; de caravan staat van maart tot oktober bij het huis en ooit zullen we wel "verblijd" worden door de een of andere leukerd :oops: maar omdat we in deze periode de caravan vrijwel elk weekend of 2e weekend gebruiken, kan het niet anders...
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”