Grote camping omgeving venetie

Plaats reactie
B_art
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 15 feb 2010 09:52

Grote camping omgeving venetie

Bericht door B_art » di 15 sep 2015 21:50

Hallo iedereen,

De zoektocht voor volgend jaar is gestart. Na enkele jaren op camping las dunas (Spanje, Costa brava) wil mijn vrouw eens iets anders. Ze wilt ergens in de ruime omgeving staan van Venetië. Voor mij geen probleem maar voor ik verhuis van camping stel ik wel enkele voorwaarden aan haar. Want op las dunas zijn de plaatsen groot en is er voor de kids (13 & 16) van alles te doen.

Wat zoek ik :

- grote camping zo iets als las dunas (mega)
- grote plaats (wij hadden min 100 m² op las dunas)
- aan het strand mag
- eventuele disco voor de oudste zoon
- groot zwembad (zwem paradijs)

Ik weet dat ik veel vraag maar misschien weten jullie zo een camping en willen jullie die meedelen. Het belangrijkste is wel een grote plaats want als je de plaatsen gewoon bent in Spanje....

Alvast bedankt
Hobby De Luxe Easy 450 UF - BJ 2003

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 36118
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Grote camping omgeving venetie

Bericht door Chris » di 15 sep 2015 22:57

Hoi B_art

Wij hebben een aantal jaren geleden op Ca Pascuali gestaan. http://www.capasquali.it/en/
GEWELDIGE camping.... we hebben het er nog steeds over.
Zo'n vakantie die blijft "hangen".
Wij hadden ook heel vroeg geboekt en wisten een plaats langs het strand te bemachtigen.
Dat zijn echt heel grote plekken. ( ruimte zat voor onze hut en auto en event .bijzettenten, ongekend ruim voor Italie)
Als je de plattegrond download, de paars plaatsen. http://www.capasquali.it/images/mappa2015-ITA-TED.jpg
Super plek gehad, 19C
Strand dus echt op 5 meter lopen, onze plek onder de eerste rij bomen, heerlijk schaduw dus.
s' Morgens keek ik uit het achterraam zo de Adriatische zee op,,,, prachtig.
Plek net ver genoeg van het drukke campingcentrum en toch weer dichtbij alles.
De oranje plekken op de kaart zijn duidelijk kleiner.

Wij waren heel erg tevreden over deze camping die op het schiereiland Cavalino vlak voor Venetie ligt.
In de ochtend met de busboot ( dagkaart) naar Venetie, daar rondslenteren en wanneer je maar wilt weer op de busboot stappen.
Ook toen het op het midden van de dag erg warm werd... rondje busboot,,,, en dan weer verder in Venetie.
Dat werkt super, en als je moe weer op de boot naar "huis" (camping) stapt ben je ook zo weer op Ca Pasquali.
Prima vakantie geweest, ik zou het zo weer overdoen.... en dat zegt heel wat. :lol:

Greetz
Chris
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

wendy1
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 12 jun 2013 10:56

Re: Grote camping omgeving venetie

Bericht door wendy1 » zo 15 nov 2015 18:59

Union Lido, grootste zwemparadijs van Italie en je hebt MV-plaatsen van meer dan 120 m2.
Prachtige schone camping, dit jaar 5* gekregen. Ook heerlijke restaurants.
Wij gaan volgend jaar voor de 4e x :-)
Hobby 500 kmfe - Mitshubitshi Grandis 2.0

Gebruikersavatar
AadB
Berichten: 2824
Lid geworden op: za 19 sep 2015 11:16
Locatie: Westland

Re: Grote camping omgeving venetie

Bericht door AadB » zo 15 nov 2015 19:42

Pra Delle Torri. Is een prachtige grote damping. Echter wel zoals overal daar veel muggen.
VW Tiguan E-hybrid 2023
Knaus Sudwind 450 FU Silver Selection 2016

Plaats reactie

Terug naar “Italië”