Strand Blanes

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Serge Baan
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 3 okt 2011 20:23
Locatie: Z'meer

Strand Blanes

Bericht door Serge Baan » vr 20 apr 2012 16:31

Goedemiddag,

Wij gaan dit jaar naar Blanes, camping Bella Terra.
Weet iemand toevallig hoe het strand voor de campings erbij ligt?

Strand was vorig jaar bijna helemaal weggeslagen, heb ik begrepen.

Per mail aan de camping gevraagd hoe het strand er bij ligt, maar ze reageren niet terug.

Gr. Serge
Seat Leon st Fr 1.4/150 pk met een Burstner fun 455ts

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18184
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: Strand Blanes

Bericht door deusjevo » vr 20 apr 2012 17:15

Van een vriend die in Pineda woont en veel in Blanes verblijft heb ik begrepen dat 't steeds erger wordt met 't strand daar.
Door de economische omstandigheden en de crisis in Spanje staat prioriteit mbt ophogen van het strand op een laag pitje en da's niet slim als je van toerisme afhankelijk bent. scratch.gif
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

sprite1

Re: Strand Blanes

Bericht door sprite1 » vr 20 apr 2012 17:48

blanes kon ik niet vinden, deze is vlak bij, je zou er zo in willen stappen.
http://www.collection-properties.com/cam/esp-cam.htm

Gebruikersavatar
Serge Baan
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 3 okt 2011 20:23
Locatie: Z'meer

Re: Strand Blanes

Bericht door Serge Baan » za 23 jun 2012 11:33

Heb positief nieuws, het strand is verbreed. Ze hebben de boulevard opgeofferd en hier strand van gemaakt. Beter iets dan niets.
Seat Leon st Fr 1.4/150 pk met een Burstner fun 455ts

Bram1980

Re: Strand Blanes

Bericht door Bram1980 » wo 24 apr 2013 10:37

Wij hebben van het jaar een weekje op camping blanes gestaan recht aan het strand aan het einde van de hoofdstraat dus lekker rustig maar je bent zo weer in de drukte waar iets te beleven is. Je hebt een poort met codeslot waarmee je zo op het strand bent achter de camping. Sanitair is schoon personeel spreekt deels engels en het zwembad op het dak is ook prima voor verkoeling. Plaatsen zijn ruim wat is spanje wel eens anders kan zijn en lekker in de schaduw. Het enige nadeel is het hars van de bomen maar verder een top camping! Gaan er dit jaar weer heen! prijs kwaliteit is gewoon prima!

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18184
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: Strand Blanes

Bericht door deusjevo » wo 24 apr 2013 11:09

Wat was de naam van de camping?
Er liggen er een paar op een rijtje toch?
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Bram1980

Re: Strand Blanes

Bericht door Bram1980 » wo 22 jan 2014 11:03

RE.gif
Sorry waarschijnlijk een veel te late reactie maar dan heb je er in ieder geval komende zomer misschien wat aan. Camping Blanes heet de camping het is een van de eerste campings wanneer het ophoud met appartementen. We zijn er dit jaar weer met plezier geweest. We hadden een plaatje gereserveerd aan het strand. Dit heet echter bij de Spanjaarden een plaats bij de laatste 3 rijen en nee een echt vaste plaats reserveren daar doen ze niet aan althans niet bij ons. Hoe dan ook hebben we er dit jaar weer heerlijk genoten van het lekkere weer en zon zee en strand. Ik heb nog wel een tip. Er komt echt redelijk wat hars uit de bomen dus neem een hoes mee om je auto te beschermen en hou er rekening mee dat je bij thuiskomst je caravan flink moet schrobben.

lauterbach

Re: Strand Blanes

Bericht door lauterbach » do 26 jan 2017 14:42

Hallo,
Graag zou willen weten wie nog meer dezelfde campings als ik bezocht heeft op opinies uit te wisselen. Al 7 jaar kom ik in de zomer aan de costa brava. Ik ben op meerdere campings geweest. Op Camping Bella terra was ik 2x . Dit vond ik een erg fijne plek, een echte familie camping, aan het strand en voor een goede prijs.Verbeterpunten zijn er altijd maar dit was erg goed. Dan komt er nog bij dat Blanes het grootste dorp in de omgeving is en veel jeugd er zijn vertier vind, maar niet zoals in Salou waar de disco´s zich midden in het centrum bevinden. Hier heeft men een apparte zone waardoor je er in het centrum en op de camping geen last van hebt.
Verder vond ik het ideaal omdat er Nederlands sprekend personeel aanwezig is. Dat maakt de vakantie altijd een stuk relaxter.
Laatst gewijzigd door Hobby Linka op do 26 jan 2017 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd.

Gebruikersavatar
Patman
Berichten: 1141
Lid geworden op: di 10 aug 2010 22:20

Re: Strand Blanes

Bericht door Patman » do 26 jan 2017 19:24

Dit riekt naar reclame mrgreen.gif

Stigter
Berichten: 1132
Lid geworden op: ma 18 nov 2013 23:45
Locatie: Midden Nederland

Re: Strand Blanes

Bericht door Stigter » do 26 jan 2017 21:14

RE.gif Nee toch hij/zij is maar 2 keer op deze camping geweest de eigenaar komt daar wel vaker dat begrijpt u toch wel of zou de eigenaar er wonen dan is het toch reclame. mrgreen.gif
Groet Arnold

Plaats reactie

Terug naar “Spanje”