doorreiscampings route de soleil

hermanVB
Berichten: 172
Lid geworden op: wo 10 jun 2009 08:06
Locatie: BE Mechelen
Contacteer:

Re: doorreiscampings route de soleil

Bericht door hermanVB » zo 16 jun 2013 09:16

Henny schreef:Hallo, Moet hij perse VOORBIJ Dijon zijn?
Vlak er voor heb je het plaatsje Langres, daar is een prima camping net binnen de stadswallen. Je bent er snel vanaf de auto-route.
Ook, het nog net iets noordelijker gelegen plaatsje BANNES, heeft een goede doorreis camping.
Succes exclaim.gif
met groet
Dit moet dan wel camping Hautoreille zijn :-)
Al 2 X gebruik van gemaakt en volgende maand weer.
Heerlijk rustige camping waar je lekker en goedkoop op een mooi, gezellig terras kan eten. thumbup.gif
Een terechte aanrader uit de charmecamping boekjes van de ANWB.
En dit keer brengen we een bezoekje aan Langres.
Knaus Komfort 325

Gebruikersavatar
jorgenbackus
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 17 apr 2011 20:21
Locatie: Berg aan de Maas

Re: doorreiscampings route de soleil

Bericht door jorgenbackus » ma 22 jul 2013 11:38

Waar je in elk geval NIET naar toe moet gaan is Camping de l'Ecluse in Parcieux.

De camping is wel goed gelegen t.o.v. de Autoroute du Soleil, net ten noorden van Lyon. Maar verder is het sanitair slecht en vies en wordt de camping bevolkt door seizoenskampeerders die duidelijk laten merken dat het HUN camping is. Wij zijn er in elk geval direct weer weggegaan zonder overnachting. Helaas 22 euro armer, maar een ervaring en wijze les rijker.
Toyota Avensis Verso '03
Dethleffs Family 480 TK '96

piotr

Re: doorreiscampings route de soleil

Bericht door piotr » ma 22 jul 2013 15:03

jorgenbackus schreef:Waar je in elk geval NIET naar toe moet gaan is Camping de l'Ecluse in Parcieux.

De camping is wel goed gelegen t.o.v. de Autoroute du Soleil, net ten noorden van Lyon. Maar verder is het sanitair slecht en vies en wordt de camping bevolkt door seizoenskampeerders die duidelijk laten merken dat het HUN camping is. Wij zijn er in elk geval direct weer weggegaan zonder overnachting. Helaas 22 euro armer, maar een ervaring en wijze les rijker.
Seizoenskampeerders, dat vind ik altijd zo'n enorme tegenvaller op een (doorreis)camping.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38406
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: doorreiscampings route de soleil

Bericht door Micky » ma 22 jul 2013 16:04

RE.gif

En dat zelfde gevoel hebben zij nou precies met de doorreis-kampeerders awhoea.gif awhoea.gif whistle.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

piotr

Re: doorreiscampings route de soleil

Bericht door piotr » di 23 jul 2013 09:41

Ik vind dat je als camping een keus moet maken: of echte kampeerders of seizoenskampeerders. Ik mis op een seizoenscamping de echte campingsfeer en dan staat er ook nog vol met allerlei zelf getimmerde hokken, prieeltjes van de Praxis, kitscherige waterornamenten, tuinkabouters en meer van dat soort horror. Brrrr.

Henny
Berichten: 1398
Lid geworden op: do 30 okt 2008 11:38

Re: doorreiscampings route de soleil

Bericht door Henny » di 23 jul 2013 10:13

Herman VB..........nee het is niet de camping in BANNES die ik bedoel. Die trouwens ook heel goed is! thumbup.gif

Maar op de stadswallen van Langres zelf ligt ook een camping! Ideaal voor 1 of 2 nachten om meteen het mooie stadje te bekijken!

caravan.gif
Avento 420 / XC70....

Gebruikersavatar
Kees_S
Berichten: 764
Lid geworden op: vr 5 aug 2011 08:24
Locatie: Landgraaf (Z-L)

Re: doorreiscampings route de soleil

Bericht door Kees_S » di 30 jul 2013 20:24

piotr schreef:Ik vind dat je als camping een keus moet maken: of echte kampeerders of seizoenskampeerders.
Dat doen ze dan op Aux Rives du Soleil in Pont de Vaux (tussen Tournus en Macon-Nord) prima.
Daar gaan de overnachters bij de Belgische Frituur (Nikadel) rechts af het grote passantenveld op en mogen dan naast elkaar zes rijen dik aangekoppeld eten, 18,- euro betalen, slapen en weer vertrekken. De 'gewone gasten' en enkele vaste langkampeerders staan elders en hebben hier geen enkele last van en omgekeerd ook niet.
Dethleffs Magic Edition T4-EB & Fiat Ducato 180 Pk Automaat 5-2015 (MTM: 3850 kg)
Afbeelding
Solo: Volvo XC60 T6 Polar+ Geartronic 7-2017
Afbeelding

Archie
Berichten: 192
Lid geworden op: ma 19 mar 2007 21:53
Contacteer:

31.500 POI's voor campings in heel Europa

Bericht door Archie » vr 26 jun 2015 17:16

Ondanks het feit dat dit draadje bijna aan zijn einde is (zie datum laatste bericht) krijg ik vreemd genoeg juist hier vrijwel dagelijks een behoorlijk aantal reacties op mijn website.
Hoewel ik op verzoek van de moderator hier de laatste paar jaar niets meer heb gepost, wil ik daar nu toch een uitzondering op maken, zodat ook de lezers hier op de hoogte zijn van de nieuwste update van Archiescampings.eu nu velen binnenkort weer naar de camping zullen vertrekken.

Een goede en veilige reis gewenst en een heel prettige vakantie!

Archie


(website, klik rechts op het wereldbolletje).
Laatst gewijzigd door Trina op vr 26 jun 2015 19:18, 4 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link naar eigen website verwijderd. linken alleen plaatsen in profiel onder www. (Is geplaatst).

Gebruikersavatar
Kees_S
Berichten: 764
Lid geworden op: vr 5 aug 2011 08:24
Locatie: Landgraaf (Z-L)

Re: doorreiscampings route de soleil

Bericht door Kees_S » zo 28 jun 2015 10:07

Om dit draadje dan weer levend te maken een nieuwe tip mrgreen.gif
Op 840 km van Utrecht ligt aan de A39 (afslag 9) een prachtige vier-sterren camping om te overnachten (ook om langer te verblijven).
Het is "Domaine de Louvarel" in Champagnat.
Kleine camping met circa 200 plaatsen en ook een aantal huisjes.
Nooit vol, dus gewoon aankomen wanneer je wilt.
Aan een meertje met dagstrand (zand en kiezel).
Overdekt en verwarmd zwembad (27 graden).
Leuke bar en terras, zeer goed restaurant (ook afhaalmaaltijden o.a. Pizza en Pommes).
Klein winkeltje, brood bestellen voor de volgende ochtend (vanaf 8 uur af te halen).
Twee sanitairgebouwen die perfect schoongehouden worden.
Eigenaars: Hij een Fransman, zij (Marij) een Hollandaise zijn voornamelijk werkzaam in het restaurant.
Receptioniste spreekt perfect Engels en Duits en een beetje Nederlands.

En dan nu het grootste voordeel van overnachten op deze plek:
Je verlaat bij Dijon de drukke A6 en neemt de verkeersluwe A39 (richting Grenoble/Geneve).
Je rijdt zeer ontspannen en zonder files naar afslag 9 en dan nog 13 Km naar de camping.
Op weg verder naar het zuiden kom je bij deze afslag 9 weer op de A39 en rijdt verder via deze "stille" péage via Bourg en Bresse naar Lyon.
Geen files, geen drukte, geen tunnels van Lyon. Want indien je van deze kant Lyon nadert dan kom je uiteindelijk uit op de "randweg" bij Lyon (richting Marseille) en hoef je die nog maar 13 Km te volgen totdat je weer op de A7 richting het zuiden bent.
In afstand is deze route nauwelijks meer kilometers dan Dijon-Lyon via de A6.
Van zuid naar noord neem je bij Lyon de route richting Strasbourg. Je komt dan vanzelf uiteindelijk weer op de A39 en kiest weer afslag 9 voor de overnachting om daarna deze weg te vervolgen in de richting van Dijon.

Tot slot nog twee route tips die afwijken van de navigatieroute:
1. Naar de camping vanaf afslag 9:
Op de eerste rotonde de navigatie volgen en afslaan naar de D-weg richting Cuiseaux.
Dan echter NIET in het eerste dorp rechts af slaan (je gaat dan het bos in, letterlijk en figuurlijk, wel avontuurlijk :lol: ).
Blijf de hoofd D-weg (berg op, berg af) volgen, dus sla verder op ook niet rechts af midden in het open veld.
Maar kijk naar boven en let op de spoorbrug waar je onder door rijdt.
Direct na deze brug sla je rechtsaf.
Volg deze weg tot op de T-splitsing waar je voorrang moet verlenen.
Hier ga je rechtsaf de spoorwegovergang op.
Deze weg als maar rechtdoor volgen tot op een kruispunt met een bordje met pijl naar links waarop staat "Base de Loisier".
Dus NIET de navigatie volgen en eerder links af slaan naar Champagnat (dan ga je ook het bos in).
Hier links af en dan nog even rechtdoor en je ziet eerst rechts het dagstrand en dan ook rechts de camping. De inrit is wat moeilijker te zien, let op de gele bordjes "Camping".
2. Rondom Lyon (zowel heen als terug):
Navigatie wil je van de snelweg sturen naar de N-weg. Deze route is 5 Km korter en spaart 3,- euro tol.
Mijn advies, doe dit niet volg de borden "Marseille/Aeroport" naar het zuiden en "Strasbourg/Aeroport" naar het noorden.
Dethleffs Magic Edition T4-EB & Fiat Ducato 180 Pk Automaat 5-2015 (MTM: 3850 kg)
Afbeelding
Solo: Volvo XC60 T6 Polar+ Geartronic 7-2017
Afbeelding

Archie
Berichten: 192
Lid geworden op: ma 19 mar 2007 21:53
Contacteer:

Re: doorreiscampings route de soleil

Bericht door Archie » di 30 jun 2015 01:27

Ik heb deze camping (Louvarel) zelf ook al diverse malen gebruikt als doorreiscamping (al vanaf het openingsjaar) en ik kan de reactie van Kees dan ook voor 95% (!) onderschrijven.
Waarom geen 100%?
De opmerking "nooit vol" klopt helaas niet. Dankzij het feit dat ik vooraf even had gebeld, hebben ze toen een plaatsje open voor me gehouden, maar anders was het toch echt "complet" voor me geweest!
Maar voor de rest, ben ik het volledig eens met Kees.

Archie


ps: "blij dat het draadje weer leeft"
Laatst gewijzigd door Hobby Linka op di 30 jun 2015 09:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link naar eigen site verwijderd.

Gebruikersavatar
Kees_S
Berichten: 764
Lid geworden op: vr 5 aug 2011 08:24
Locatie: Landgraaf (Z-L)

Re: doorreiscampings route de soleil

Bericht door Kees_S » di 30 jun 2015 12:59

... dan maken we er "bijna nooit vol" van mrgreen.gif
Dethleffs Magic Edition T4-EB & Fiat Ducato 180 Pk Automaat 5-2015 (MTM: 3850 kg)
Afbeelding
Solo: Volvo XC60 T6 Polar+ Geartronic 7-2017
Afbeelding

Archie
Berichten: 192
Lid geworden op: ma 19 mar 2007 21:53
Contacteer:

Re: doorreiscampings route de soleil

Bericht door Archie » vr 28 aug 2015 16:36

Voor iedereen die in het naseizoen nog wil gaan kamperen, maar natuurlijk ook voor hen die graag up to date willen blijven, is er weer een update van Archiescampings beschikbaar.
Dankzij onder andere enorm veel reacties van gebruikers zijn er nogal wat wijzigingen en aanvullingen te vinden in de nieuwe versie.

Mocht u als gebruiker van Archiescampings aanvullingen of verbeteringen hebben, laat het dan aub even weten via het contactformulier op de website of de feedbackmogelijkheid in de app. Alleen op die manier is het mogelijk alle gegevens echt up to date te houden!

De grootste database van Europese campings met meer dan 31.650 points of interest voor de meeste navigatiesystemen is gratis te downloaden op www.archiescampings.eu.

Gebruikersavatar
duwerke
Berichten: 509
Lid geworden op: do 1 apr 2010 12:34
Locatie: Menen

Re: doorreiscampings route de soleil

Bericht door duwerke » vr 28 aug 2015 17:39

Wordt de excell file ook bog geüpdatet?
Deze heeft laatste versie 2014
Volvo XC90 Inscription T8 Long Range 455Pk / Fendt Tendenza 515SG Performance - Truma XT mover - Thule 6200 luifel - Fortex Circum voortent

eurotrotter
Berichten: 6186
Lid geworden op: vr 5 feb 2010 23:43
Locatie: Roosendaal

Re: doorreiscampings route de soleil

Bericht door eurotrotter » za 29 aug 2015 23:16

Ik wil niet mieren n**ken maar, mrgreen.gif mrgreen.gif
Kees_S schreef: Je verlaat bij Dijon de drukke A6 en neemt de verkeersluwe A39 (richting Grenoble/Geneve).
.
Dit is niet helemaal juist:
De A6 loopt helemaal niet langs Dijon ,dus kun je die daar ook niet verlaten.
De A 31 loopt langs Dijon ( en de A 39 en A 38 beginnen c.q. eindigen er)
Je verlaat dus de A 31 bij Dijon en neemt er de verkeersluwe A 39
( voor degene die zich t apezuur zoeken naar de A6 bij Dijon mrgreen.gif )
De A31 vloeit samen met de A6 net boven Beaune,maar dan ben je de splitsing met de A 39 al n 50 km voorbij.
Adria Coral Supreme S 670 SLT 130 multijet,turbo-intercooler,luchtvering,sattelietschotel,Alden vloeistof verwarming.

Archie
Berichten: 192
Lid geworden op: ma 19 mar 2007 21:53
Contacteer:

Re: doorreiscampings route de soleil

Bericht door Archie » vr 11 sep 2015 00:27

duwerke schreef:Wordt de excell file ook bog geüpdatet?
Deze heeft laatste versie 2014
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Klopt, er is inderdaad iets behoorlijk mis gegaan bij de laatste update, waardoor er een oud bestand online is verschenen in plaats van de nieuwste versie van 01-09-2015.
Op mijn website heb ik hier overigens ook direct melding van gemaakt.

De fout is uiteraard wel zo snel mogelijk hersteld, maar het blijft natuurlijk wel heel erg vervelend. Mijn welgemeende excuses!

Gebruikersavatar
Kees_S
Berichten: 764
Lid geworden op: vr 5 aug 2011 08:24
Locatie: Landgraaf (Z-L)

Re: doorreiscampings route de soleil

Bericht door Kees_S » zo 11 okt 2015 15:55

eurotrotter schreef:Ik wil niet mieren n**ken maar, mrgreen.gif mrgreen.gif
Kees_S schreef: Je verlaat bij Dijon de drukke A6 en neemt de verkeersluwe A39 (richting Grenoble/Geneve).
.
Dit is niet helemaal juist:
De A6 loopt helemaal niet langs Dijon ,dus kun je die daar ook niet verlaten.
De A 31 loopt langs Dijon ( en de A 39 en A 38 beginnen c.q. eindigen er)
Je verlaat dus de A 31 bij Dijon en neemt er de verkeersluwe A 39
( voor degene die zich t apezuur zoeken naar de A6 bij Dijon mrgreen.gif )
De A31 vloeit samen met de A6 net boven Beaune,maar dan ben je de splitsing met de A 39 al n 50 km voorbij.
Klopt, jij neukt geen mieren en het is idd de A31 en niet (meer) de A6 stom.gif
Dethleffs Magic Edition T4-EB & Fiat Ducato 180 Pk Automaat 5-2015 (MTM: 3850 kg)
Afbeelding
Solo: Volvo XC60 T6 Polar+ Geartronic 7-2017
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cheese
Berichten: 363
Lid geworden op: za 6 feb 2016 23:12

Re: doorreiscampings route de soleil

Bericht door Cheese » zo 20 mar 2016 14:41

Vliedje schreef:caravan.gif Wij hebben meerdere keren de camping de Villey-le-Sec in het departement Meurthe et Moselle als passantencamping aangedaan onderweg naar het zuiden. Deze camping ligt weliswaar wat verder weg van de autoroute du soleil, maar is daardoor wel rustig. Als passantencamping prima geschikt. Ligt aan de rivier de Moselle, heeft redelijk goed sanitair met gratis douches en de plaatsen zijn weliswaar niet overbemeten, maar ruim voldoende,zeker voor 1 of 2 nachten. Wel moet je er rekening mee houden, dat bij vertrek je een stevige helling op moet. Bij aanmelding kun je meteen doorgeven of je de volgende ochtend brood wilt. De enige echte dissonant is, dat er dagelijks op gezette tijden straaljagers van de Franse luchtmacht overvliegen. O ja, in het hoogseizoen loopt de camping al snel vol met passanten, dus het is raadzaam om niet pas aan het eind van de middag aan te komen.
We hebben deze mooi gelegen camping in het verleden ook verschillende keren aangedaan. Toen nog met een lichtere caravan en een 2l diesel. Na er een paar jaar niet geweest te zijn kwamen we er in 2015 weer, dit keer met een zwaardere caravan en een 1.8 l benzineauto. We waren echter vergeten dat de weg naar de camping best wel stijl was en maakten ons druk hoe we de volgende dag weer omhoogmoesten. Gelukkig bleek er ook een tweede meer horizontale route te zijn de rivier over. Alleen was het net zo, dat deze route wegens werkzaamheden aan de brug de dag ervoor gesloten was, dus willen mensen deze camping aandoen en een trekkerscombinatie hebben die wat kritisch is bij stijlere hellingen, zou ik van tevoren even bellen ofdeze alternatieve route open is.
knaus blueline 450TF (bj 2000, 1300 kg beladen), met Ford
s-max 2.0 tdci. S edition diesel 163 pk (bj2013) automaat
Fantastische caravantrekker.
En vrouw, kind en hond.

Gebruikersavatar
Kees_S
Berichten: 764
Lid geworden op: vr 5 aug 2011 08:24
Locatie: Landgraaf (Z-L)

Re: doorreiscampings route de soleil

Bericht door Kees_S » ma 21 mar 2016 09:23

RE.gif
Ik vraag mij af of het wel verstandig is om met een combinatie de weg op te gaan indien je daarmee voor onoplosbare problemen kunt komen te staan. Zeker zo ver van huis geeft mij dat geen goed vakantiegevoel.
Dethleffs Magic Edition T4-EB & Fiat Ducato 180 Pk Automaat 5-2015 (MTM: 3850 kg)
Afbeelding
Solo: Volvo XC60 T6 Polar+ Geartronic 7-2017
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cheese
Berichten: 363
Lid geworden op: za 6 feb 2016 23:12

Re: doorreiscampings route de soleil

Bericht door Cheese » ma 21 mar 2016 10:25

RE.gif

In het onderschrift bij mijn berichten staat dan ook, dat het verstand gekozen heeft voortaan met een andere combinatie te gaan rijden

Voor meer info zie mijn kennismakingsbericht.
Laatst gewijzigd door Hobby Linka op ma 21 mar 2016 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodig quoten verwijderd. Zie de spelregels forum m.b.t. quoten.
knaus blueline 450TF (bj 2000, 1300 kg beladen), met Ford
s-max 2.0 tdci. S edition diesel 163 pk (bj2013) automaat
Fantastische caravantrekker.
En vrouw, kind en hond.

Vliedje

Re: doorreiscampings route de soleil

Bericht door Vliedje » ma 21 mar 2016 11:45

Cheese schreef:
Vliedje schreef:caravan.gif Wij hebben meerdere keren de camping de Villey-le-Sec in het departement Meurthe et Moselle als passantencamping aangedaan onderweg naar het zuiden. Deze camping ligt weliswaar wat verder weg van de autoroute du soleil, maar is daardoor wel rustig. Als passantencamping prima geschikt. Ligt aan de rivier de Moselle, heeft redelijk goed sanitair met gratis douches en de plaatsen zijn weliswaar niet overbemeten, maar ruim voldoende,zeker voor 1 of 2 nachten. Wel moet je er rekening mee houden, dat bij vertrek je een stevige helling op moet. Bij aanmelding kun je meteen doorgeven of je de volgende ochtend brood wilt. De enige echte dissonant is, dat er dagelijks op gezette tijden straaljagers van de Franse luchtmacht overvliegen. O ja, in het hoogseizoen loopt de camping al snel vol met passanten, dus het is raadzaam om niet pas aan het eind van de middag aan te komen.
We hebben deze mooi gelegen camping in het verleden ook verschillende keren aangedaan. Toen nog met een lichtere caravan en een 2l diesel. Na er een paar jaar niet geweest te zijn kwamen we er in 2015 weer, dit keer met een zwaardere caravan en een 1.8 l benzineauto. We waren echter vergeten dat de weg naar de camping best wel stijl was en maakten ons druk hoe we de volgende dag weer omhoogmoesten. Gelukkig bleek er ook een tweede meer horizontale route te zijn de rivier over. Alleen was het net zo, dat deze route wegens werkzaamheden aan de brug de dag ervoor gesloten was, dus willen mensen deze camping aandoen en een trekkerscombinatie hebben die wat kritisch is bij stijlere hellingen, zou ik van tevoren even bellen ofdeze alternatieve route open is.
Wij hebben in 2014 deze camping opnieuw bezocht met onze 1600cc auto en 1150 kg. wegende caravan. Die combi heeft geen moeite met de idd. lange steile helling, zij het, dat de tweede versnelling, de hoogst haalbare was.

Gebruikersavatar
Gumm
Berichten: 489
Lid geworden op: zo 17 aug 2008 22:31

Re: doorreiscampings route de soleil

Bericht door Gumm » ma 21 mar 2016 12:21

Bedankt Vliedje!

Verschillende jaren onze eerste stop maar de laatste jaren gemeden.
Met koude motor een helling opsjouwen is niet bevorderlijk voor het materiaal.
toch nog eens even uitzoeken waar deze alternatieve route precies ligt.
De eerste jaren met nog kleine kinderen hadden we soms wel 3 of 4 overnachtingscampings nodig, dit was er een van.
Als we door omstandigheden pas laat (tegen 13:00) konden vertrekken vanuit Den Bosch konden we deze camping meestal nog mooi halen.
Knaus Sudwind 450QU(1050-1500) ...Skoda Superb 1.6TDI/ 120Pk /250Nm

Gebruikersavatar
Kees_S
Berichten: 764
Lid geworden op: vr 5 aug 2011 08:24
Locatie: Landgraaf (Z-L)

Re: doorreiscampings route de soleil

Bericht door Kees_S » ma 21 mar 2016 12:42

Cheese schreef:RE.gif
In het onderschrift bij mijn berichten staat dan ook, dat het verstand gekozen heeft voortaan met een andere combinatie te gaan rijden
Voor meer info zie mijn kennismakingsbericht.
Oké, niet gezien of op gelet. Sorry
Dethleffs Magic Edition T4-EB & Fiat Ducato 180 Pk Automaat 5-2015 (MTM: 3850 kg)
Afbeelding
Solo: Volvo XC60 T6 Polar+ Geartronic 7-2017
Afbeelding

Gebruikersavatar
cooper
Berichten: 173
Lid geworden op: do 30 jan 2014 19:41
Locatie: in het westen

Re: doorreiscampings route de soleil

Bericht door cooper » ma 21 mar 2016 14:18

Ook diverse malen overnacht op Villey-le-sec, heenweg rustig de helling af, en terug over de stuw en de moezel, dus niet dezelfde helling als op de heenweg.
Je komt dan een afrit eerder weer op de snelweg, rijdt prima. doen dit nu al sinds 2013, en gaat prima, is geen reden dus om deze camping te mijden.. ook al zal het wel lukken om de helling te nemen, hij is vrij stijl en smal.. dus waarom moeilijkdoenalshetmakkelijkkan scratch.gif
Mazda 6 2.0 citd met Burstner Averso fifty 465ts

Gebruikersavatar
Gumm
Berichten: 489
Lid geworden op: zo 17 aug 2008 22:31

Re: doorreiscampings route de soleil

Bericht door Gumm » ma 21 mar 2016 19:53

Er op en er af is op zich echt het probleem niet (in vergelijking valt het zelfs nog wel mee)
Klimmen met de olie en koelwaterthermometer nog rechts in de hoek, staat me niet zo aan.
Je hebt daar in de buurt ook overnachtingscamping "Le Paquis" In Corny Sur Moselle.
Maar we dwalen af...Tussen Dijon en Lyon was de vraag...
Knaus Sudwind 450QU(1050-1500) ...Skoda Superb 1.6TDI/ 120Pk /250Nm

HanK
Berichten: 793
Lid geworden op: vr 27 jan 2012 19:19
Locatie: Einde A9

Re: doorreiscampings route de soleil

Bericht door HanK » ma 21 mar 2016 21:56

Als je via de rustige A39 gaat, dan camping municipal de challes in Bourg-en-Bresse.
Prima doortrek camping.
Renault Kangoo II 1.2 TCe en Trigano Silver 310 TDL

Plaats reactie

Terug naar “Frankrijk”