Camping Narbonne - muggen...

Plaats reactie
speedking
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 6 mar 2017 20:53

Camping Narbonne - muggen...

Bericht door speedking » wo 5 apr 2017 20:32

Hallo,

We waren al een aantal keren op een mooie camping aan het Etang de Bages bij Narbonne.
Dit was telkens in de periode juni - begin juli. In die periode duiken echter heel wat muggen (en andere insecten?) op. Met toch wat hinder tot gevolg.
Heeft iemand ervaring met een verblijf in april en mei in die streek?
M.a.w. zijn er dan ook veel muggen?

Alvast bedankt!

Groeten,

Eric.

Gebruikersavatar
PMT
Berichten: 2622
Lid geworden op: zo 17 mei 2009 09:37
Locatie: Cothen
Contacteer:

Re: Camping Narbonne - muggen...

Bericht door PMT » do 6 apr 2017 16:48

Vorig jaar in juni in Vendres gestaan 30km boven Narbonne. Ook daar helemaal kapot gestoken door les moucherons zoals ze daar genoemd worden. Ook daar komt het door het steeds eerder droog vallende étang. Ook de eigenaar van de camping had het jaar eerder al bij het departement geklaagd, het kost hem zijn gasten. Wij zijn ook eerder weggegaan ik hield het niet meer. Pas met lidocoinezalf was het een beetje uit te houden. Lekkere lidtekens aan overgehouden. Ga dus niet meer die hoek in hoe jammer dan ook.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
mvrgr. Paul
Swift Challenger SE 480 (9/2013), Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Tekna 160pk DCT automaat (4/2019)

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18312
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: Camping Narbonne - muggen...

Bericht door deusjevo » do 6 apr 2017 18:47

Heb ervaring met de (ondertussen gesloten) camping in Vinassan, ontzettend veel muggen begin juli.
In juni nooit geweest.
Ook wel direct aan de kust gestaan en volgens mij minder muggen daar.
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of Ford Focus 1.5 ST 182pk (Magnetic Grey)met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Plaats reactie

Terug naar “Frankrijk”