Dubbelasser op de camping verboden...

RP 650 KMFE
Berichten: 196
Lid geworden op: do 15 dec 2016 07:53

Re: Dubbelasser op de camping verboden...

Bericht door RP 650 KMFE » do 20 apr 2017 10:53

Het is inderdaad flink off-topic zoals Micky al zegt thumbup.gif
Het is inderdaad de eerste keer voor ons met een dubbelasser (zelfs de eerste keer met een caravan, wel al eens met een mobilehome weg geweest), echter willen we eerst een weekend in Nederland doen alvorens naar Kroatië te rijden.
Als ik kijk naar Berry en Miranda, dan zie ik het positief in. Zeker moeten we nog een hoop leren, ook het rijden met die lengte en het inparkeren zal lastiger zijn. Iedereen die met een dubbelasser rijdt is er ooit mee moeten beginnen en zal dezelfde problemen gehad hebben. Wij zijn heel bewust op zoek gegaan naar een camping waar de plekken "redelijk groot" zijn en "redelijk vlak", alvorens te reserveren hebben we de platte grond bekeken en op youtube filmpjes bekeken. We zijn dus niet impulsief geweest maar hebben weloverwogen keuzes gemaakt.
Ik wilde de eerste keer niet meteen op de bonnefooi gaan.

Nu weer on-topic; ik heb bij het uitzoeken van campings geen enkele camping gezien (tel. gesproken) waar een dubbelasser niet op mag. Ben benieuwd in de toekomst.

Onderstaand een foto van de plekken ( dit is ook bijna de plek waar wij zullen staan)
Kroatie.JPG
Audi A6 Avant 3.0 BiTDI Competition 326PK (2017) met aan de haak een Hobby 650 KMFE De Luxe Edition (2017) met een dakairco (Dometic 2200) en een Dorema Boston (270) voortent.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38617
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Dubbelasser op de camping verboden...

Bericht door Micky » do 20 apr 2017 11:04

RE.gif

Weloverwogen beslissing dus thumbup.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

arnovariante

Re: Dubbelasser op de camping verboden...

Bericht door arnovariante » do 20 apr 2017 11:45

RE.gif RE.gif
Wees voorzichtig met het geloven van campings als ze dit soort uitspraken doen!
Ze beloven allemaal minimaal 100M2 omdat ze weten dat we daar op zoeken.
Redelijk groot en redelijk vlak zijn subjectieve begrippen.....

En vergeet niet dat de VIP's ruim 25 jaar ervaring hebben en dat VIP ook nog eens veel ervaring heeft net andersoortig rijdend materiaal.
Veel succes!

Plaats reactie

Terug naar “Frankrijk”