wie gaat er nog naar hengelhoef?

Plaats reactie
Billy

wie gaat er nog naar hengelhoef?

Bericht door Billy » zo 9 dec 2007 21:12

hallo forumleden,wie gaat er nog naar hengelhoef (belgisch limburg) tijdens de feestdagen? ja hoor lekker winterkamperen. :lol:

[Edit Stef: titel aangepast (duidelijker)]

Billy

Bericht door Billy » zo 16 dec 2007 20:30

:!: oei,ik krijg de indruk dat ik er dit jaar alleen zal staan,raar want ander jaren staan er nog veel nederlanders of kennen jullie hengelhoef niet,kijk dan eens op www.vakantiebundel.nl ,er staan natuurlijk ook belgische kampeervrienden. :D :D :D :D

Gebruikersavatar
Stoekie
Erelid
Berichten: 4872
Lid geworden op: za 11 feb 2006 11:17
Locatie: Noord-Limburg

Bericht door Stoekie » zo 16 dec 2007 22:05

Billy, ik denk niet dat er nog zovelen met de caravan erop uit trekken dus de kans dat je iemand op het forum treft die toevallig ook naar de hengelhoef gaat is natuurlijk erg klein.

Wij hebben afgelopen herfstvakantie op de camping "toevallig" kennis mogen maken met "caravanner" , ook een gebruiker van dit forum ...en eerlijk gezegd is dat erg leuk als je dan iemand in werkelijkheid tegenkomt 8) :wink:
Maar zoals ik al zei zal het in deze tijd wel erg lastig worden om iemand te vinden.
Maar........... wie niet vraagt............

Succes en wie weet sta je straks naast 4 andere forummers 8) :wink:
Thuis heb ík de broek aan....... Alleen bepaalt mijn vrouw wélke

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19705
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Bericht door Daphne » zo 16 dec 2007 23:48

Normaal sta je tijdens de Kerstvakantie bij de Hengelhoef gratis. Maar dit jaar zie ik bij de prijslijst niet staan dat er dit jaar weer gratis kamperen is.
Het staat er normaal altijd vol en vorig jaar was het extra leuk omdat er ook nog een pak sneeuw viel.

Denk dat er dit jaar minder kampeerders zullen zijn.
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Tanner

Bericht door Tanner » ma 17 dec 2007 11:13

Deze e-mail heb ik deze morgen ontvangen .

Luxe kamperen met 25% korting op de verblijfskosten: (klik om direct te boeken)
Luxe Kampeerplaats van 21-12-2007 tot 08-01-2008

Luxe Kamperen (huisdier toegestaan) van 21-12-2007 tot 08-01-2008

Profiteer snel van deze aanbiedingen!

Heel graag tot ziens op ons prachtige Oostappen Vakantiepark Hengelhoef!

Hartelijke groet,
Fam. Gillis

Tja , niks meer gratis .

Billy

Bericht door Billy » di 18 dec 2007 20:40

Daphne schreef:Normaal sta je tijdens de Kerstvakantie bij de Hengelhoef gratis. Maar dit jaar zie ik bij de prijslijst niet staan dat er dit jaar weer gratis kamperen is.
Het staat er normaal altijd vol en vorig jaar was het extra leuk omdat er ook nog een pak sneeuw viel.

Denk dat er dit jaar minder kampeerders zullen zijn.

:lol: hallo daphne,verbeter me als ik mis ben maar vorig jaar was er geen sneeuw,dat is al twee jaar geleden en vorig jaar was het ook al niet meer gratis toen moest je ook al betalen enkel voor de zwempasjes,het kamperen was wel gratis op de toeristenbelasting na. Dit jaar kost het €18 per nacht incl. 4 personen + toeristenbelasting. 8)

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19705
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Bericht door Daphne » wo 19 dec 2007 09:49

Je hebt gelijk Billy. Het was idd twee jaar geleden. Pfff tijd gaat snel en het is moeilijk toe te geven dat je zo gauw oud wordt.
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Billy

Bericht door Billy » za 5 jan 2008 23:14

:? verdorie,hier ben ik al weer terug .......ja zo snel gaat het......11 dagen zijn snel om........ het was weer plezant,volgend jaar waarschijnlijk terug :lol: :lol: :lol:

Plaats reactie

Terug naar “België”