Camping Lombarde in België

Plaats reactie
Ansie

Camping Lombarde in België

Bericht door Ansie » wo 5 jul 2006 20:45

Wij willen in september met ons menneke van 3 naar Plopsaland. Nu willen we naar de camping die dus in de titel beschreven staat. Is het iets?

*Peter*

Bericht door *Peter* » wo 5 jul 2006 21:43

Hoe lang ga je in dat Plopsaland blijven? Weken? Als het maar voor een paar dagen is, doet het er toch niet zoveel toe, op welke camping je staat?

Of vergis ik me nou erg, kun je me dat uitleggen? (Ik wil altijd graag dit soort beweegredenen weten)

Ansie

Bericht door Ansie » do 6 jul 2006 08:01

Nee het is maar een weekend. Maar vind het altijd wel prettig te weten of bv het sanitair schoon is e.d. Ik bedoel plaatjes kunnen zo bedrieglijk zijn.

Pyra

Lombarde

Bericht door Pyra » za 19 aug 2006 23:27

Onze zoon van 17 is net terug van een week met vrienden in een huisje op Lombarde. Hij weet jammer genoeg over de camping zelf niks te vertellen, maar het huisje was (zelf gezien bij afleveren van de jongens) bijzonder netjes, eigenlijk als nieuw en brandschoon. Receptie is vriendelijk.

Lombarde ligt vlakbij de tramhalte van een lijn die je langs de hele Belgische kust brengt. De zee is redelijk dichtbij, voor hun was het 5 minuten lopen door de duinen. Er is vermaak op de camping die bij Lombardsijde ligt, een dorp aan zee naast het wat grotere en best aardige Middelkerke.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Ansie

Bericht door Ansie » zo 20 aug 2006 11:30

Bedankt Pyra hier heb ik zeker wat aan. En och het is maar voor een weekendje. En snap goed dat hij verder niets van de camping kan vertellen LOL.

Vidi

Bericht door Vidi » ma 21 aug 2006 21:03

wij wonen aan zee dus ni heel ver weg van die camping maar als je naar plopsoland wilt zijn er campings dichter in de buurt ook hoor als je wilt kijk ik wel even rond dichter bij maar weet wel ni hoe en wat er is he.
wat zijn jou eisen van de camping zo kan ik eventueel wa bekijken voor je.
wij zelf wonen in nieuwpoort op z'n 25min van plopsoland.

groetjes

Ansie

Bericht door Ansie » di 22 aug 2006 08:04

Heel lief aangeboden Vidi. Maar we hebben al geboekt :wink: . Maar mochten we nog een keer terugkeren zal ik je aanbod in gedachten houden.

Plaats reactie

Terug naar “België”