goedkoop belgische campings aan de kust

Blondi

goedkoop belgische campings aan de kust

Bericht door Blondi » ma 21 feb 2011 14:30

Wij zoeken goedkoope campings aan de belgische kust of ongeveer maxi 10km van de kust.
Mag gerust zonder comfort zijn zelf alleen de plaats is al voldoende.{Ik weet het vrijcamperen} maar dat is nu niet aan de orde.
Bij een boer of ander plaatsen zijn ook welkom.

LekensMark
Berichten: 1030
Lid geworden op: za 5 feb 2005 19:38
Locatie: Ekeren-Antwerpen

Re: goedkoop belgische campings aan de kust

Bericht door LekensMark » ma 21 feb 2011 19:43

Beste gewoon ééns kijken op de site van ACSI, maar de meeste campings aan onze kust zijn niet goedkoop (eigen ervaring).
Volkswagen Caddy+ Dethleffs Family

Blondi

Re: goedkoop belgische campings aan de kust

Bericht door Blondi » ma 21 feb 2011 20:05

RE.gif
ik weet het is daar niet goed koop,maar ik zoek ander staanplaatsen dan die in de boekjes of op internet staan, ik vindt ze wel
Met de kinderen mag het euros kosten voor animatie zwembad enz, maar voor ons is dat allemaal niet nodig en zoeken wij de goedkoopste of een plaats totaal zonder comfort.


Gebruikersavatar
Marc A
Berichten: 768
Lid geworden op: ma 9 feb 2009 22:39
Locatie: vlakbij Antwerpen

Re: goedkoop belgische campings aan de kust

Bericht door Marc A » di 22 feb 2011 00:08

dag Blondi,

wij kamperen meer bij jullie dan in België, omdat wij altijd in het hoogzeizoen moeten gaan !
Als we dan toch in België kamperen gaan we naar de Kompascampings, maar die zijn dan niet goedkoop. (34 euro per nacht, zonder electriciteit - PASAR leden betalen dan 29 euro)
De reden is dat je een plaats betaalt (4 of 5 personen inbegrepen !).
Als je dan met twee bent valt dit wel heel duur uit.

Een ander verhaal wordt het als je buiten het seizoen kan gaan : 21,50 euro per nacht + electriciteit (voor PASAR leden wordt dit dan 16,50 euro).
Nog voordeliger wordt het dan met de Kompas kampeercheques : dan betaal je 80 euro voor 5 cheques.
(En met één cheque betaal je voor één overnachting (electriciteit inbegrepen ! = 16 euro per nacht).
Ben je lid van PASAR (het vroegere vakantiegenoegens, dan betaal je 64 euro voor 5 cheques = € 12,80 per overnachting).
Lid worden wordt pas interessant als je meer dan 2 weken blijft (kost 49 euro)
Als jullie buiten het seizoen kunnen gaan kan ik je de Kompas camping van Westende aanbevelen : op wandelafstand van het strand !
We zijn er al een keer of drie geweest, en het bevalt ons daar echt wel.


je kan een kijkje nemen op de site !
http://www.kompascamping.be/westende/vakantiecheques/nl

beste groeten
Marc
Caravelair Venicia Premium 550
VW transporter T5 2,0 TSI

Blondi

Re: goedkoop belgische campings aan de kust

Bericht door Blondi » di 22 feb 2011 08:56

RE.gif
Wij kennen de compas camping,komen daar ook met de kinderen,omdat daar de animatie en zwembad goed is voor de kinderen en nieuwpoort bad ligt ongeveer 5km van de camping.
Geen slechte camping,maar niets voor als wij maar met 2 zijn.
Wij zijn enkele weken geleden lid geworden van de vkt campeerclub en hopen met deze dit jaar ook veel campeer plezier te beleven zowel met de kinderen als zonder.
Uiteraard blijven wij uitkijken naar goedkoop campeer plaatsen aan de belgische kust en dat hoeft echt geen camping te zijn voor ons.
Voorbeeld; bij een boerderij, een braakliggend terrein,bij mensen die plaats over hebben enz.
Het bestaat hoor, wij zijn er naar op zoek :oops: mrgreen.gif

Gilbert

Re: goedkoop belgische campings aan de kust

Bericht door Gilbert » di 22 feb 2011 10:03

hey blondi,
de Belgische kust is inderdaad niet goedkoop, wij kijken dus aan die zelfde kust maar net over de grens, iets verder dan De Panne in Frankrijk, zelfde zee, zelfde weer maar wel iets andere prijzen.

Gebruikersavatar
Kingpin1966
Erelid
Berichten: 5657
Lid geworden op: di 1 jan 2008 12:43
Locatie: Heerhugowaard

Re: goedkoop belgische campings aan de kust

Bericht door Kingpin1966 » di 22 feb 2011 10:20

Ik denk ook niet dat je veel andere campingplaatsen zult vinden dan wat er in de campinggidsen of op internet staat.
Voor velen zijn het internet en campinggidsen toch de leidraden waarmee het vakantiedoel wordt bepaald.

En ik denk dat de prijzen ook erg afhankelijk zijn van waar je gaat staan.
Hoe dichter bij een bekende badplaats je gaat staan des te duurder het wordt, da's helaas niet alleen in België het geval.
Hier in Nederland ook legio voorbeelden.
Ik denk dat je je actieradius iets zal moeten bijstellen.
Nil Nobis Absurdum
Homo Sapiens non urinat in ventum
__________________________________________________________________________
Mazda 5 2.0 Executive 2007 + Hobby De Luxe Easy 460 Ufe 2004 + Truma SE-R Mover

Blondi

Re: goedkoop belgische campings aan de kust

Bericht door Blondi » di 22 feb 2011 13:15

Gilbert schreef:hey blondi,
de Belgische kust is inderdaad niet goedkoop, wij kijken dus aan die zelfde kust maar net over de grens, iets verder dan De Panne in Frankrijk, zelfde zee, zelfde weer maar wel iets andere prijzen.
In de panne hebben wij ook al een camping aangedaan ;ter hoeve
Voor ons; 1 van de beste camping aan de belgische kust, prachtige omgeving ,mooi natuur, enkele km van de kust en niet te duur,lidl vlak bij.
Welke camping hebt u aangedaan vlak over de grens?

Gebruikersavatar
Trina
Beheerder
Berichten: 12778
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 11:31
Locatie: Drenthelaand.

Re: goedkoop belgische campings aan de kust

Bericht door Trina » di 22 feb 2011 15:26

Is Zeeuws Vlaanderen ook een optie?

Blondi

Re: goedkoop belgische campings aan de kust

Bericht door Blondi » di 22 feb 2011 15:38

RE.gif
Uiteraard als maar goedkoop is :oops: whistle.gif

Gebruikersavatar
Trina
Beheerder
Berichten: 12778
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 11:31
Locatie: Drenthelaand.

Re: goedkoop belgische campings aan de kust

Bericht door Trina » di 22 feb 2011 16:12

Daar zitten wel een paar boerencampings.
Wij zijn hier een keer geweest: http://www.minicamping10-100.nl/main.htm (via een pad langs het land van de boer 5 min. lopen naar het strand)
Voor meer kun je kijken op deze site: http://www.vekabo.nl/select_plaats.php? ... &streek=ZV
Of gewoon googlen op boerencampings.

Gilbert

Re: goedkoop belgische campings aan de kust

Bericht door Gilbert » di 22 feb 2011 18:22

hey blondi, (ik denk nochtans dat je niet blond bent, lachje)
ik ga gewoonlijk net voorbij Duinkerken, te Gravelines (laatste dorp van de echte westhoek en normaal Grevelingen) camping des dunes, en geloof mij ondanks dat er soms slechte meningen over zijn, is het een zeer fijne maar wel rustige camping, met veel uitstap mogelijkheden, en fiets routes, in de maand Mei gaan wij er weer een weekje naar toe.

Blondi

Re: goedkoop belgische campings aan de kust

Bericht door Blondi » di 22 feb 2011 20:45

RE.gif
Ik ben dan toch nog altijd met de goedkoopste camping komen opdagen, camping ter hoeve
Wie doet beter mrgreen.gif

Blondi

Re: goedkoop belgische campings aan de kust

Bericht door Blondi » do 24 feb 2011 18:52

RE.gif
JA MAAR NU ALLEMAAL NIET DAAR CAMPING TER HOEVE HE????!!!!!!!! WANT DAN HEB IK GEEN PLAATS MEER awhoea.gif zwaaien.gif

Gebruikersavatar
Trina
Beheerder
Berichten: 12778
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 11:31
Locatie: Drenthelaand.

Re: goedkoop belgische campings aan de kust

Bericht door Trina » do 24 feb 2011 19:01

Ik heb net geboekt. mrgreen.gif

Blondi

Re: goedkoop belgische campings aan de kust

Bericht door Blondi » do 24 feb 2011 19:13

Dit is een iets betere camping er moet niet geboekt worden kus.gif mrgreen.gif haphop.gif

Gustaaf

Re: goedkoop belgische campings aan de kust

Bericht door Gustaaf » za 26 feb 2011 00:20

Wij zijn vorig jaar naar camping Zilvermeeuw in Knokke-Heist geweest.
Prijs was zeer gunstig , te voet was het 10minuten lopen en je was aan het strand.
We werden er vriendelijk onthaald en hebben al laten weten dat we in Juli terug van de partij zijn... thumbup.gif

Blondi

Re: goedkoop belgische campings aan de kust

Bericht door Blondi » di 1 mar 2011 14:13

Die goedkoope campings gaan nog vanpas komen voor sommige onder ons als de energie prijzen blijven stijgen weenie.gif mrgreen.gif :(

Willem H

Re: goedkoop belgische campings aan de kust

Bericht door Willem H » di 1 mar 2011 22:03

RE.gif
Moet je geen stroom op de camping gebruiken. knipoog.gif

Blondi

Re: goedkoop belgische campings aan de kust

Bericht door Blondi » di 12 apr 2011 17:37

Amai weinig reactie,de forumleden gaan allemaal naar de duurdere campings? scratch.gif weenie.gif stom.gif schrik.gif

pd0bao

Re: goedkoop belgische campings aan de kust

Bericht door pd0bao » di 12 apr 2011 18:53

Misschien een andere reden "beste" Blondi dat ze niet gaan is dat ze jou daar tegen kunnen komen ? Zijn de moules&frites gans het jaar verkrijgbaar want dat zijn zeker weten toch de beste produkten uit de Belsjiek ? Was eens op het domein Puyenbroek en dat was ook een mooie plaats. Gr.Jaap

kea
Berichten: 276
Lid geworden op: ma 2 mar 2009 21:25

Re: goedkoop belgische campings aan de kust

Bericht door kea » di 12 apr 2011 19:18

Deze camping ligt op de grens Belgie Frankrijk
http://www.campingleperroquet.com/accueil-fr.htm
2 volwassen met caravan en electriciteit 17,70
----------------
kea zwaaien.gif
you can't have it all
kea
----------------------------
you can't have it all zwaaien.gif

Blondi

Re: goedkoop belgische campings aan de kust

Bericht door Blondi » di 12 apr 2011 20:24

Wij vertrekken donderdag naar camping ter hoeve in adinkerke aan de belgische kust voor 3 a4 dagen voor 10.50€ per nacht en weet zeker 1 van de beste campings . thumbup.gif haphop.gif zwaaien.gif

Blondi

Re: goedkoop belgische campings aan de kust

Bericht door Blondi » wo 13 apr 2011 15:59

pd0bao schreef:Misschien een andere reden "beste" Blondi dat ze niet gaan is dat ze jou daar tegen kunnen komen ? Zijn de moules&frites gans het jaar verkrijgbaar want dat zijn zeker weten toch de beste produkten uit de Belsjiek ? Was eens op het domein Puyenbroek en dat was ook een mooie plaats. Gr.Jaap
Voor u zal er 1mooi prijsje gemaakt worden jaap is al gemeld schrik.gif awhoea.gif

Plaats reactie

Terug naar “België”