Wie is er op camping de Wildhoeve in Emst geweest ?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
caravelair
Berichten: 85
Lid geworden op: di 17 nov 2009 16:24
Locatie: Heeswijk-Dinther

Wie is er op camping de Wildhoeve in Emst geweest ?

Bericht door caravelair » ma 22 feb 2016 14:34

Dag allemaal ,

Wie van jullie is er onlangs op camping Wildhoeve in Emst ( Gld ) geweest ?
Ik heb de recensies op Zoover gelezen , en dat ziet er heel goed uit , maar was toch benieuwd of iemand van de forumleden daar ook al eens is geweest...
Mede naar aanleiding van het forumweekendverslag op camping het Lierderholt in Beekbergen hebben wij daar afgelopen jaar twee geweldige weken gehad.
Dus kom maar op met jullie ervaringen / meningen

Gr Eric
Liever onderweg dan thuis...

Gebruikersavatar
Mstuniek
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 14 jan 2007 20:42
Locatie: In het westen des lands

Re: Wie is er op camping de Wildhoeve in Emst geweest ?

Bericht door Mstuniek » ma 22 feb 2016 14:47

Is heeeel lang gelden maar volgens mij Nilmij camping geweest en die waren altijd goed.
Adria Altea 492 PU, mover EGO400 - Titanium, Enduro autosteady, Al-ko ATC Trailer Control + ATC-display
Ford Kuga Titanium X PHEV

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18296
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: Wie is er op camping de Wildhoeve in Emst geweest ?

Bericht door deusjevo » ma 22 feb 2016 15:15

Dat was in 1969.... knipoog.gif
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of Ford Focus 1.5 ST 182pk (Magnetic Grey)met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Gebruikersavatar
Cheese
Berichten: 364
Lid geworden op: za 6 feb 2016 23:12

Re: Wie is er op camping de Wildhoeve in Emst geweest ?

Bericht door Cheese » ma 22 feb 2016 15:58

Een generatie geleden was ik daar kind aan huis. We hadden daar een vaste stacaravan. Vorig jaar uit nieuwsgierigheid nog even wezen kijken. Er was veel vernieuwd. Het sanitair zag er mooi en schoon uit, grote plaatsen. Het leek me nog steeds een leuke camping. Of de oude van der Kaden er nog de scepter zwaait weet ikniet. Zwembad was ook nog steeds goed bezocht. In de buurt ook nog steeds wilde zwijnen te bezichtigen,heb nog veel sporenvan ze gezien.
knaus blueline 450TF (bj 2000, 1300 kg beladen), met Ford
s-max 2.0 tdci. S edition diesel 163 pk (bj2013) automaat
Fantastische caravantrekker.
En vrouw, kind en hond.

Gebruikersavatar
frendt
Berichten: 70
Lid geworden op: zo 1 nov 2015 17:19
Locatie: Hoofddorp

Re: Wie is er op camping de Wildhoeve in Emst geweest ?

Bericht door frendt » ma 22 feb 2016 20:51

lang geleden in 2003 geweest, toen de kinderen nog klein waren. Prima camping we hebben ons goed vermaakt. Het sanitair was toen ook al super. Grote plekken op een ruim veld. Ook heerlijk gegeten in het restaurant. Veel gefietst. We hadden wel 3 weken stralend weer dus dan is het al gauw oke.

mri
Berichten: 391
Lid geworden op: ma 28 sep 2009 16:55

Re: Wie is er op camping de Wildhoeve in Emst geweest ?

Bericht door mri » ma 22 feb 2016 21:04

Wij hebben er in 2009 en 2010 een seizoenplaats gehad. Het is een heerlijke autovrije camping. Op de meeste velden staan speeltoestellen. Er wordt van alles georganiseerd, maar verwacht geen disco avonden. Het is meer in de trant van kindertheater, speurtocht, spelletjes etc. Het restaurant is aan de prijs, maar je kan er echt heerlijk eten. De omgeving is prachtig om te wandelen en te fietsen.

Voor Cheese: de dochter van Van der Kaden (Karin) en haar gezin hebben er nu de leiding. Ik was er zo'n 35 jaar geleden ook kind aan huis. Een tante had daar ook een stacaravan (bijna achteraan, in de buurt van het voetbalveld). Heerlijke tijd gehad.
Renault Talisman Estate dCi 160 EDC Initiale + een verbrande Hobby 560 UFE Prestige (2010)

Gebruikersavatar
Cheese
Berichten: 364
Lid geworden op: za 6 feb 2016 23:12

Re: Wie is er op camping de Wildhoeve in Emst geweest ?

Bericht door Cheese » ma 22 feb 2016 22:19

Nou Mri. Misschien hebben we elkaar toen ooit wel gezien. Ik heb goede herinneringen aan deze camping. Mijn ouders hebben op twee lokaties gestaan. De tweede kwam in beeld toen de plannen voor vaste riolering werden uitgevoerd. Vanaf de campingingang gezien, rechtdoorlopend helemaal aan het eind totbij de maisvelden van de boer.
knaus blueline 450TF (bj 2000, 1300 kg beladen), met Ford
s-max 2.0 tdci. S edition diesel 163 pk (bj2013) automaat
Fantastische caravantrekker.
En vrouw, kind en hond.

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 36118
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Wie is er op camping de Wildhoeve in Emst geweest ?

Bericht door Chris » ma 22 feb 2016 22:47

Hoi Caravelair.

Wij zijn er begin mei 2013 met vrienden geweest.
( en ook 25 jaar geleden eens)
Camping is fraai in de bossen gelegen mooi en autovrij.
Zwembadje is niet groot maar wel lekker voor de kids.
Buiten is een vlot met touw over de vijver, leuk voor de kids.
Echter, wij hadden heel snel geleerd dat de campingwinkel het wel bont maakte met de prijzen.
Dat die winkels duurder zijn is logisch, maar t.o.v. normale supermarkt vaak 3x meer is te gek.
b.v. een blikje smak... € 3,65.
Ook is het restaurant heeeeel erg slecht bevallen.
Daar heb ik ook over geschreven op Zoover, schandalig dat het personeel ongehoord ruzie staat te maken in de keuken, kwaad wegloopt en de klanten uren laat zitten wachten !!
Ons overkomen daar.....
Jammer, en geen enkele coulance....giga rekening voor alle ellende en slecht eten gekregen.
We hebben ruim 3 uur zitten wachten op een heel mini beetje eten en een rekening van ruim 150 euro... voor 2 volwassenen en 2 kinderen...
Ben ik nog ontstemd over..
Voor mij de reden om daar nooit meer heen te gaan, jammer, want het is verder een mooie camping en omgeving.

Geen leuke reactie, sorry, maar je vraagt en wij draaien...

Chris
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Gebruikersavatar
fortissimo
Berichten: 1220
Lid geworden op: vr 3 aug 2012 22:21

Re: Wie is er op camping de Wildhoeve in Emst geweest ?

Bericht door fortissimo » di 23 feb 2016 12:01

April 2015 geweest.

Wil je gebruik maken van je eigen mobiele aanbieder dan kan je dat daar wel vergeten. Ze zitten net in een uithoek.

Mijn review op Zoover:
Mooie plaatsen, goed verzorgd. Alleen het gras was nog niet echt goed. Nadeel is wel dat de camping aan het einde van een doodlopende straat ligt. Als je weggaat met een caravan en er staan al veel mensen te wachten, dan is het goed sturen. Het winkeltje en de snackbar zijn aan de prijzige kant. Het restaurant is niet ingericht op kinderen. De kindermenu's zijn net zo groot als die voor volwassenen. Een verschoonruimte voor een baby is er niet, dan moet je maar over de camping naar een toiletgebouw lopen om in de doucheruimte je baby te verschonen, dat kan je net zo goed doorlopen naar je caravan. Heel leuk in de regen en ook lekker comfortabel.
Caravelair Ambiance Style 470 (2010) + Honda Accord Tourer (2008)
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Mstuniek
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 14 jan 2007 20:42
Locatie: In het westen des lands

Re: Wie is er op camping de Wildhoeve in Emst geweest ?

Bericht door Mstuniek » di 23 feb 2016 19:53

@Deusjevo.
Even off-topic, maar dat is nog voor 1969 geweest, schat zo rond 1960.
Was toen vakantieafdeling gemeente Rotterdam.
Adria Altea 492 PU, mover EGO400 - Titanium, Enduro autosteady, Al-ko ATC Trailer Control + ATC-display
Ford Kuga Titanium X PHEV

Cara-Fan
Berichten: 1320
Lid geworden op: wo 13 jan 2016 13:42
Locatie: Nederland

Re: Wie is er op camping de Wildhoeve in Emst geweest ?

Bericht door Cara-Fan » di 24 jan 2017 13:41

Hoi Eric,

zijn jullie nog naar deze camping geweest? Wij zijn ook opzoek naar ervaringen van anderen. Het lijkt ons een leuke camping om in eigen land onze caravan uit te proberen.

Plaats reactie

Terug naar “Nederland”