Camping Rammelbeek lattrop ervaring

Camping Rammelbeek lattrop ervaring

Berichtdoor Buggyman » ma 18 mei 2009 18:17

Wie heeft er wel eens op Camping Rammelbeek in Lattrop gestaan ? Wij hebben de intentie om daat in de zomervakantie heen te gaan maar na wat mensen gesproken te hebben hebben we twijfels. Deze mensen zeggen dat er voor de rest geen ene bliksem te doen is in de omgeving van de camping / Lattrop. Is dit echt zo of ligt dat aan de mensen zelf ? Ik ben ook niet van plan om alleen maar op de camping te blijven dus er moet wel wat te doen zijn voor de kids van 8 en 6 jaar.
Is er net over de grens in Duitsland misschien nog wat interessants te doen. Alle tips zijn welkom.

gr. René
Buggyman

Re: Camping Rammelbeek lattrop ervaring

Berichtdoor staal571 » ma 18 mei 2009 19:13

Ik ben blij dat de mensen die U gesproken hebt het hier in twente niet leuk/mooi vonden, wij als Twentenaar weten wel beter en willen dat ook graag zo houden.
wat een onzin is U verteld er is hier van alles te beleven ook net over de grens in Duitsland, het is maar net wat je zoekt, kijk helaas is er geen Disneyland of Efteling in de buurt.
maar als je van natuur en bossen en leuke/gezellige plaatsen houdt dan bied Twente genoeg.
staal571

Berichtdoor HTdeBoer » ma 18 mei 2009 22:48

Goedenavond,

Toevallig staan wij sinds de meivakantie op camping de Rammelbeek, en wij - gezin met 2 kinderen van 6 en 9 jaar vinden het er geweldig. De camping biedt ruim voldoende vertier, er zijn 2 grote spring kussens, verschillende speeltuinen, een binnen speeltuin een zwembad - dat niet veel voorstelt maar onze kinderen prima vinden en er is een animatie team dat het gebruikelijke vertier biedt aan kinderen. De winkel is klein maar alles wat je nodig hebt is er wel en een grote Lidl en AH vind je bijvb. in Ootmarsum.

de omgeving is mooi als je van wijds houd. Heb je liever bossen dan zit je verkeerd. Er zijn verschillende bezienswaardige steden / dorpen / parken / landhuizen /kastelen / dieren tuinen in de buurt. je kunt er prima fietsen en wandelen en op de camping is ook nog een vis en een recreatie vijver met zandstrand.

De plaatsen zijn allemaal rond de 100 m2 en het sanitair is goed en schoon. Je moet wel apart betalen voor warm water maar de lagere basis prijs compenseert dat weer.

Gr. Hiddo
Renault Grand Scenic + TEC tour 510
HTdeBoer

Berichtdoor Buggyman » do 11 jun 2009 23:16

Ik heb geboekt voor deze zomer. Mijn buurman bij mij op de camping tijdens het voorseizoen komt uit Enchede en die was even naar huis geweest en die is even wezen kijken voor me. Het zag er keurig uit volgens hem. Nu even wachten tot 1 augustus.

gr. René
Buggyman

Berichtdoor Buggyman » zo 16 aug 2009 00:26

Ik ben weer terug en ik heb me ( samen met vrouw en kids ) kostelijk vermaakt zowel op de camping als in de omgeving. In Duitsland zijn ook leuke dingen te zien en betaalbaar. Sanitair was zeer schoon en een leuk recreatieteam. De eerste week was het wel erg warm en dat zonder wind ( dat ben ik niet gewend op een eiland ). Tweede week was beter uit te houden. Ik kom er zeker een keertje terug. thumbup.gif thumbup.gif
Buggyman

Berichtdoor Buggyman » ma 8 feb 2010 00:14

Ik heb vorige week weer geboekt voor mijn zomervakantie op de Rammelbeek. Met hetzelfde gezin, caravan, periode als vorig jaar EN 5 cent hogere toeristenbelasting toch nog € 10,-- goedkoper dan afgelopen jaar. blij.gif . Het is dan geen wereldbedrag maar in de regelmaat betaal je ieder jaar eerder meer dan minder. Eerst maar weer wachten tot eind maart voor ons voorseizoenplekkie want de kids staan alweer te springen tot het weer zo ver is.

gr. René
Buggyman

Keer terug naar Nederland