Knaus Sudwind 420 1988

Een oudje van binnen en van buiten opknappen.
Plaats reactie
DJ--NeO--
Berichten: 2
Lid geworden op: di 10 apr 2018 11:28
Locatie: Maastricht

Knaus Sudwind 420 1988

Bericht door DJ--NeO-- » di 10 apr 2018 21:29

Hoi Allemaal,

sinds kort eigenaar van een Knaus sudwind welke vochtschade had gehad welke niet mooi was gerepareerd maar nu weer droog zou zijn!
bij de bezichting zag ik al direct dat er meer aan de hand was, de klassieker! alle 4 de rangeergrepen zitten los.
De schade van oude kit randen op het dak is inderdaad hersteld (met normale kit... (volgens mij ook een klassieker) maar dit zit nu in ieder geval dicht! (staat wel op de lijst met punten!)

Als eerste ben ik voor begonnen met het demonteren van het interieur en dissenbak
Waarna al snel de ellende naar voren kwam! werken helemaal kas verrot is de linker kant, rechter kant heeft ook goede rot, maar is minder dan de linker!

foto's zeggen meer dan tekst, dus bij deze!
punten waar ik nog over twijfel:
- kan ik gewoon de buitenlijst eraf halen zonder het verband wat er nu nog zit te beschadigen?
- lees goede verhalen over de epoxy hars (met verharder) of is een bruislijm net zo goed (of Polimax)

lees graag jullie input! :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
My Car: Volvo V70 (05) 2.4 Bi-Fuel | Kenwood DNX9260BT | Kenwood Compo Sound | PA200 Amp | More Upcoming

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35855
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Knaus Sudwind 420 1988

Bericht door Chris » di 10 apr 2018 22:14

Adviezen... sorry.
Maar ik zag je foto's en herkende direct de vloerbedekking en de grijze interieur betimmering van mijn eerste Sudwind.
Er liggen hier wel wat klussen op je te wachten.... da's zeker.

Succes
Chris
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Plaats reactie

Terug naar “Kluscaravan”