Ervaring met wasstraat

Over klussen, reparatie en onderhoud van het exterieur van de caravan.
Gebruikersavatar
Nimma
Berichten: 7777
Lid geworden op: zo 1 mei 2005 12:54
Locatie: Old city, young vibe

Re: Ervaring met wasstraat

Bericht door Nimma » di 10 apr 2018 18:59

Hier ook waar ik woon en in de andere wijken ten westen van het Maas en Waalkanaal mag je de auto's niet op straat wassen; heeft te maken met de gescheiden rioolsystemen hier; al het regenwater wordt apart opgevangen in overstortvijvers; als daarin ook de zeep en andere zooi na een wasbeurt terecht komt gaat het leven daarin kapot. Hier achter mijn tuin zo"n vijver vol met vis, eenden in alle soorten, aalscholvers en reigers die komen vissen, en een paar zwanen. En veel vis, tot en met karpers.
Over caravans wordt trouwens niet gesproken in de APV.
Toyota RAV4 CVT Executive 2010 & Knaus Silver Selection 450FU 2016 🇺🇦

Michielwoerden
Berichten: 87
Lid geworden op: wo 9 aug 2017 20:19

Re: Ervaring met wasstraat

Bericht door Michielwoerden » ma 7 mei 2018 09:21

Nog geen ervaring maar bij de truckwash in Bodegraven wassen ze ook caravans. Zie hieronder de reactie op mijn vraag of ze ook caravans wassen.

Het klopt inderdaad dat wij ook caravans wassen. Wij wassen de complete buitenzijde van de caravan. Dit doen we volledig handmatig. Het dak word met behulp van een trap ook compleet met de hand gewassen. De kunststof ramen zullen met een spons gedaan worden zodat deze geen waskrassen oplopen. Als laatste word hij voorzien van een wax laag en kunt u de caravan netjes wegzetten voor het volgende seizoen.

We gaan het maar een keer proberen.

Mvg Michiel

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk


Knaussie
Berichten: 28
Lid geworden op: di 7 jul 2020 11:13

Re: Ervaring met wasstraat

Bericht door Knaussie » do 30 jul 2020 19:59

Voor Voorne Putten, er schijnt er 1 op het industrieterrein van Brielle te zitten, geen naam, zou van origine vrachtwagen wasstraat zijn. Volgens mij industrie terrein zeggeland

Knaussie
Berichten: 28
Lid geworden op: di 7 jul 2020 11:13

Re: Ervaring met wasstraat

Bericht door Knaussie » do 30 jul 2020 20:12

Www.autostomerij.nl

Geen ervaring mee, maar filmpje ziet er aardig uit

Gebruikersavatar
Niels83
Berichten: 3605
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 16:57

Re: Ervaring met wasstraat

Bericht door Niels83 » do 30 jul 2020 20:49

nu 1 keer gewassen. dak was helemaal groen, toen ik hem kocht. Ik ben 1,5 bezig geweest. verder spuit ik hem soms af met de tuinslang.

Plaats reactie

Terug naar “Exterieur”