Caravan leeg maken Bovagbeurt

Over klussen, reparatie en onderhoud van het exterieur van de caravan.
Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19705
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Caravan leeg maken Bovagbeurt

Bericht door Daphne » zo 25 jun 2017 20:13

RE.gif

Gewoon doen. Wij laten alles erin. Bed is opgemaakt. Tot aan toiletartikelen blijft in de caravan. Ook de TV en Nespresso etc. Het hele jaar door startklaar voor vertrek. Als er geen vertrouwen was hadden we daar ook geen caravan gekocht.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

ycv
Ban
Berichten: 467
Lid geworden op: di 20 dec 2016 15:10

Re: Caravan leeg maken Bovagbeurt

Bericht door ycv » zo 25 jun 2017 21:05

Tja. Eigenlijk heb je wel gelijk.
En vertrouwen heb ik echt wel in die club uit Echt. scratch.gif

Wat betreft komend jaar gaat de caravan ook niet meer naar de seizoenscamping. We koVandaa aflower.gif g 》 de weekenden misschien 6 of 7. Dan kost het dus .minstens 200 euro per weekend....2 nachten...2 scratch.gif personkomt ja. De caravan staat dan w el op
Een vetwei...





wel daar op die vetwei waarvan we ook het gras moeten maaien. ( machine gekocht
Laatst gewijzigd door ycv op zo 25 jun 2017 21:23, 4 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Pino
Berichten: 1775
Lid geworden op: do 20 feb 2014 16:50
Locatie: Midden Nederland

Re: Caravan leeg maken Bovagbeurt

Bericht door Pino » zo 25 jun 2017 21:12

Onze staat nu bij de dealer voor een beurt. Nog niet eens over nagedacht om er wat uit te halen.
Dus als dat wel de bedoeling is hoor ik het komende dagen wel. Maar verwacht dat ze hun werk wel kunnen doen.
Hobby Premium 650 UFf getrokken door een Alpina D5 Biturbo

Kasper

Re: Caravan leeg maken Bovagbeurt

Bericht door Kasper » ma 26 jun 2017 11:12

Als ik een nieuwe caravan had en om de paar jaar weer een nieuwe koop, ga ik natuurlijk ook niet de caravan leegpakken en hoef ik ook geen vochtmeting te laten doen. De kans op vocht zal nihil zijn. whistle.gif
Maar bij een oude sleurhut zoals die van ons lijkt het me wel verstandig om dat om de twee jaar goed te doen. En hoeveel werk is het nou om zo'n caravan leeg te pakken, of nemen jullie je hele huisraad mee? mrgreen.gif
Het is echt een fluitje van een cent, het stelt echt niks voor.... whistle.gif

Gebruikersavatar
karelV
Berichten: 7063
Lid geworden op: ma 31 aug 2015 15:32
Locatie: in Nederland

Re: Caravan leeg maken Bovagbeurt

Bericht door karelV » ma 26 jun 2017 11:53

RE.gif

Vochtmeting is wel verplicht brom147 ieder jaar bij een nieuwe caravan i.v.m. de garantie. Na de garantie periode is het voor je eigen gemoedsrust om zekerheid te hebben knipoog.gif
Caravan die getrokken wordt door een auto mrgreen.gif

rick76
Berichten: 46
Lid geworden op: za 26 jan 2013 17:26

Re: Caravan leeg maken Bovagbeurt

Bericht door rick76 » vr 30 jun 2017 15:18

Zo de beurt ook weer gehad. En ik kreeg de complimenten over de staat van mijn caravan. Waren zelf mensen geïnteresseerd. het bedrijf had mijn caravan bij hun occasions staan. Een echtpaar kwam informeren wat de prijs was van de caravan en of er ook een voortent bij zat. De verkoper moest de mensen teleurstellen.

Gebruikersavatar
Gumm
Berichten: 489
Lid geworden op: zo 17 aug 2008 22:31

Re: Caravan leeg maken Bovagbeurt

Bericht door Gumm » vr 30 jun 2017 17:58

Als onze caravan weggaat voor een onderhoudsbeurt zorg ik op z'n minst dat de monteur overal vlot bij kan.

Meestal gaat dan alles er bij ons aan het einde van het seizoen toch uit omdat ik dan ook zelf overal goed bij kan.
(kleine reparaties/schoonmaken).
Als de caravan weer terug is uit de werkplaats, leggen we het meest noodzakelijke terug en het overige gaat naar de zolder in de garage
We kwamen er namelijk achter dat er veel van het inventaris (als 4 verschillende soorten tentharingen ed.) toch niet gebruikt werd en er toch wel uit kon. Door de jaren heen een knappe campingshop/annex kampeermuseum op zolder knipoog.gif
Knaus Sudwind 450QU(1050-1500) ...Skoda Superb 1.6TDI/ 120Pk /250Nm

Gebruikersavatar
AadB
Berichten: 2820
Lid geworden op: za 19 sep 2015 11:16
Locatie: Westland

Re: Caravan leeg maken Bovagbeurt

Bericht door AadB » vr 30 jun 2017 22:06

Ook wij laten de spullen er allemaal in voor vochtmeting. Ook net een stempel gekregen.
VW Tiguan E-hybrid 2023
Knaus Sudwind 450 FU Silver Selection 2016

Plaats reactie

Terug naar “Exterieur”