Nieuwe tafel met ander motief

Over klussen, reparatie en onderhoud van het interieur van de caravan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jeroen.25
Berichten: 1263
Lid geworden op: ma 2 mar 2009 10:46
Locatie: Betuwe

Nieuwe tafel met ander motief

Bericht door jeroen.25 » do 15 mar 2018 19:44

Toen wij de Adria vorig jaar kochten hebben we nooit de tafel laten zakken om er een bed van te maken. Tijdens het rijden zou dat ook niet nodig zijn en dat extra bed hebben we niet nodig.
Op vakantie vond ik het toch prettiger om wel te doen, want zo'n wiebelende tafel aan de wand lijkt mij ook niet ideaal tijdens een lange reis.
Toen bleek vreemd genoeg dat de tafel helemaal niet past tussen de banken. Hij is 3 cm te breed.

De verkoper snapt het ook niet, want hij heeft de caravan nieuw geleverd en in onderhoud gehad, maar wilde wel een nieuwe tafel bij Adria bestellen.
Nu kreeg ik vandaag bericht dat ze de tafel niet met hetzelfde patroon blad meer kunnen maken (kan ik begrijpen na 16 jaar). Een (beetje vage) foto van het nieuwe design werd meegestuurd.
Het is niet lelijk, maar wijkt wel sterk af van de bovenkant van de lage kast en de afdekking van de kookplaat.
De verkoper vraagt nu of ik dit acceptabel vind.

Aan de ene kant is een goed passende tafel belangrijker dan één die bij de andere interieurdelen past, maar ergens vind ik het wel heel jammer dat hij afwijkt van de rest.
Behoefte om de treinzit echt als bed te gaan gebruiken hebben we niet en komt er zeer waarschijnlijk ook niet.

Wat zouden jullie doen? De oude tafel houden ondanks dat die te breed is of toch de nieuwe accepteren?
Heel misschien gaat de caravan dit of volgend jaar weg. Zou het nog invloed kunnen hebben op de waarde?

In de foto de oude met de foto van de nieuwe er in geplakt
Bijlagen
IMG_20170521_205030.jpg
Laatst gewijzigd door jeroen.25 op do 15 mar 2018 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Skoda Octavia 1.5tsi DSG met Adria Adora 482PS

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 36118
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Nieuwe tafel met ander motief

Bericht door Chris » do 15 mar 2018 19:54

Stiekum laten zoals het is.
Jij hebt er geen problemen mee... en voor hoe lang dan nog.
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

iemand
Berichten: 5242
Lid geworden op: za 2 mei 2015 12:23
Contacteer:

Re: Nieuwe tafel met ander motief

Bericht door iemand » do 15 mar 2018 21:12

Wat gebeurt er met de oude tafel.
Als je die mag houden.... scratch.gif
Groeten Erik ( caravan: Avento Touristique Comfort 365 TCB )

RiannePp
Berichten: 197
Lid geworden op: di 4 feb 2014 14:29

Re: Nieuwe tafel met ander motief

Bericht door RiannePp » do 15 mar 2018 22:53

Ik veronderstel dat je de oude tafel gewoon mag houden, toch?
Dus de nieuwe (erbij) nemen en als je de caravan verkoopt, heb je iig een passende tafel als deze mensen wel een bed ervan willen maken.

tante Elly
Berichten: 17
Lid geworden op: di 9 mei 2017 12:49
Locatie: Noord-Holland

Re: Nieuwe tafel met ander motief

Bericht door tante Elly » do 22 mar 2018 09:43

Ik zou nu geen geld gaan uitgeven voor eventuele toekomstige kopers van je caravan. Misschien gebruiken die dat bed ook nooit. Of willen een vast bed, weet jij veel. Lekker zo laten. De mogelijkheid van een andere tafel is er, dat weet je alvast.

Gebruikersavatar
jeroen.25
Berichten: 1263
Lid geworden op: ma 2 mar 2009 10:46
Locatie: Betuwe

Re: Nieuwe tafel met ander motief

Bericht door jeroen.25 » zo 25 mar 2018 14:18

Ik heb inmiddels overleg gehad met de verkoper en besloten om het zo te laten.
Omdat hij het toch vervelend vond dat er iets niet klopte heeft hij een heel net voorstel gedaan om het goed te maken thumbup.gif
Skoda Octavia 1.5tsi DSG met Adria Adora 482PS

Plaats reactie

Terug naar “Interieur”