Truma monocontrol CS levert geen gas door in de caravan

Over klussen, reparatie en onderhoud van gas en alles wat daar bij hoort
Ferdi

Re: Truma monocontrol CS levert geen gas door in de caravan

Bericht door Ferdi » wo 3 jul 2013 21:21

pd0bao40 schreef:Micky gewoon wachten tot er zich een probleem voor doet met dat LPG. Zelf in veertig jaar stoken/koken met LPG nooit last gehad met dat probleem. Sommige dingen wordt je ook aangepraat. Gr.Jaap.
Ik geloof ook wel dat LPG normaal geen problemen hoeft te geven, en Propaan al helemaal niet.
Maar als Truma, als vooraanstaande fabrikant van een heel kwetsbaar product als de monocontrol, niet bestand kan maken tegen deze gassen, dan moet je mensen extra laten investeren om hun eigen onvolkomenheden op te lossen.
De eerste versie van de monocontrol (ik dacht de secumotion) blijkt helemaal een drama te zijn geweest.
Eigenlijk jammer, want het is ideaal voor de koeling van de koelkast onderweg, dat werkt vele malen beter dan 12 volt.
Of de caravan verwarmen als je op weg bent naar de wintercamping.

martijn v o

Re: Truma monocontrol CS levert geen gas door in de caravan

Bericht door martijn v o » wo 3 jul 2013 21:34

50 mbar bedoel je Mickey?

pd0bao40

Re: Truma monocontrol CS levert geen gas door in de caravan

Bericht door pd0bao40 » wo 3 jul 2013 23:36

Martijn, ben wel geen Micky maar weet zeker dat hij 500 mBar bedoelt.dus het 10 voudige van het gebruikelijke. Jaap.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38569
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Truma monocontrol CS levert geen gas door in de caravan

Bericht door Micky » wo 3 jul 2013 23:41

haha, Jaap weet hoe het zit, idd 500Mb, ik heb een vloeistof-verwarming die heeft 500mb nodig helaas (niet helaas voor de verwarming, ik zou liever nooit meer iets anders hebben) dus dit soort mooie luxeproducten zijn er niet voor mij :(
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Plaats reactie

Terug naar “Gas”