Warmtevoeler trumatic

Over klussen, reparatie en onderhoud van gas en alles wat daar bij hoort
Plaats reactie
Hugo75
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 10 aug 2009 14:46

Warmtevoeler trumatic

Bericht door Hugo75 » di 11 mei 2010 13:18

Hallo,

In januari hebben we een fendt saphir gekocht(naar volle tevredenheid) met het pinksterweekend willen we graag naar de camping in Zoutelande gaan. Ik heb voor de zekerheid de werking van de ringverwarming maar even uitgetest. In het begin kreeg ik dat ding niet aan de gang maar na het vervangen van de onstekingsbatterijen deed hij het in een keer.. dat scheelt weer. Ik had de voorkant van de verwarming eraf gehaald en nu zag ik dat de thermostaat van de kachel in een soort van houder een beetje in het wilde weg lag te schommelen achter de beschermkap...weet iemand of dat ding los mag blijven liggen(ligt bijna op de grond)ofdat hij in de kachel gemonteerd moet zitten?? Ik kan in de beschrijving niks terug vinden. Ik hoor het graag van jullie thumbup.gif
Ford C max 1.6 tdci 2012 & Fendt Platin 470 '99

Gilbert

Re: Warmtevoeler trumatic

Bericht door Gilbert » di 11 mei 2010 14:41

normaal zou er een plastiek clips moeten voorzien zijn aan de zijkant of eventueel zelfs aan de achterkant, maar het maakt niet zo veel uit dient enkel om de temperatuur zo wat te meten, om de vlamsterkte bij te sturen, kan zijn dat de vorige eigenaar hem zo heeft gelegd omdat hij anders gewoon te vroeg op kleine vlam ging, effe in het oog houden bij gebruik.

Plaats reactie

Terug naar “Gas”