Google earth, archie's kml bestanden probleem

Systemen en aanverwante zaken.
Plaats reactie
HaGeeS

Google earth, archie's kml bestanden probleem

Bericht door HaGeeS » ma 26 jan 2009 12:13

Geweldige hulp , de kmlbestanden van Archie.Toch heb ik problemen met het grote geheel europa bestand. Google earth wil dan niet meer verder dan het opstartscherm. Wanneer ik een kleinere neem bijv. zuideuropa dan geen probleem.Meerdere forumleden hier last van?

Gebruikersavatar
Navigator
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 24 mei 2004 11:36
Locatie: Park playa Bara aan de triomfboog

Bericht door Navigator » ma 26 jan 2009 14:36

Had ik ook , google earth opnieuw geinstalleerd en het probleem was opgelost.
Groetjes toppie.gif

HaGeeS

Bericht door HaGeeS » ma 26 jan 2009 16:39

Was het maar zo simpel, al een paar keer opnieuw google earth geinstalleerd.Steeds bij het europa kml bestand gaat het mis. Verwijder ik het bestand dan is alles weer goed. Corrupt bestand Archie?? :cry:
Alle andere en eerdere van archie werken normaal. Of ligt het aan de grootte van het bestand plm 2,5 mb? Ik dacht dat google earth toch wel kml bestanden aankon van max 10 mb.
Het gekke is als ik opstart en geen kml bestanden in de linkerlijst heb staan, kan ik wel het europa bestand toevoegen. Het werkt dan ook normaal. Alleen als je google earth afsluit en later weer opnieuw opstart dan gaat het mis.
Btw , woon je(campeer)je in Rode de Bara??? Ga er in april dit jaar nog heen : Camping Playa Bara toppie.gif

Tjinne

Bericht door Tjinne » ma 26 jan 2009 16:56

Ik heb dit met Viamichelin ook :? van zo dat ik de adressen ingevoerd heb en op "bereken" klik slaat hij terug naar het begin en is alles weer blanco question.gif

Gerhard N

Bericht door Gerhard N » ma 26 jan 2009 19:25

Ik heb helemaal geen last, Google earth werkt perfect met archies kml bestanden

Gebruikersavatar
Navigator
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 24 mei 2004 11:36
Locatie: Park playa Bara aan de triomfboog

Bericht door Navigator » di 27 jan 2009 10:04

HaGeeS schreef:Was het maar zo simpel, al een paar keer opnieuw google earth geinstalleerd.Steeds bij het europa kml bestand gaat het mis. Verwijder ik het bestand dan is alles weer goed. Corrupt bestand Archie?? :cry:
Alle andere en eerdere van archie werken normaal. Of ligt het aan de grootte van het bestand plm 2,5 mb? Ik dacht dat google earth toch wel kml bestanden aankon van max 10 mb.
Het gekke is als ik opstart en geen kml bestanden in de linkerlijst heb staan, kan ik wel het europa bestand toevoegen. Het werkt dan ook normaal. Alleen als je google earth afsluit en later weer opnieuw opstart dan gaat het mis.
Btw , woon je(campeer)je in Rode de Bara??? Ga er in april dit jaar nog heen : Camping Playa Bara toppie.gif
Dan kan het zijn dat ik U wel zie op Playa Bara ,Ik ben die belg die altijd gaat wandelen met mijn Duitse herdershond . :lol:

HaGeeS

Bericht door HaGeeS » di 27 jan 2009 10:44

Vreemde zaak op m,n kleine 10 inch laptopje werkt het wel.
Zal wel iets met windows xp zijn.
Ok navigator see you on Playa Bara :razz: :razz:
Blijf er maar een of twee dagen ivm doorreis naar Benidorm.

Archie
Berichten: 192
Lid geworden op: ma 19 mar 2007 21:53
Contacteer:

Re: Google earth, archie's kml bestanden probleem

Bericht door Archie » zo 25 okt 2009 17:40

Sorry voor deze wel heel erg late reactie van mijn kant, maar ik wist van het bestaan van dit draadje niet af en kwam er bij toeval nu pas op terecht.

GE heeft inderdaad veel tijd nodig om alle campings in te laden en te tonen. Mijn eigen ervaring is gewoon geduld hebben. Ik heb een redelijk snelle pc en het kan makkelijk een minuutje of vijf duren voor hij ze allemaal heeft. Het probleem wordt overigens elke keer wat groter, zeer binnenkort komt mijn nieuwe update online met meer dan 23.000 campings.

Succes en geduld!!!!!

Plaats reactie

Terug naar “Navigatie”