Ik zie eigenlijk het voordeel niet zo met een (vaste) fabrieks navigatie.
Ben zelf in het bezit van een Tom Tom, en die kan ik ook meenemen in de bedrijfsbus, en als de Ford Focus wordt ingeruild, kan de Tom Tom gewoon mee naar de 'nieuwe' auto.
naviagtie in VW golf
Ik was ook in het bezit van een vast systeem en een pda .
Vast systeem verkocht, maar met pda minder mogelijkheden en minder overzicht.
Maar voor die paar keer per jaar dat het in gebruik is werkt het voor mij goed.
En als je naar de kosten kijkt scheelt het wel veel.
Prijs dvd europa ongeveer 280 euro.
prijs tom -tom ligt aan hoe handig je bent op de pc
Vast systeem verkocht, maar met pda minder mogelijkheden en minder overzicht.
Maar voor die paar keer per jaar dat het in gebruik is werkt het voor mij goed.
En als je naar de kosten kijkt scheelt het wel veel.
Prijs dvd europa ongeveer 280 euro.
prijs tom -tom ligt aan hoe handig je bent op de pc
Volvo xc 90 T5 inscription
Kabe 540 Gle Smaragd 2018 Thule 6300 en Truma Avanta Comfort airco.
Kabe 540 Gle Smaragd 2018 Thule 6300 en Truma Avanta Comfort airco.
Vast systeem kan ook een auto radio met klapscherm zijn (multimedia)met een aparte navigatie computer(die je ergens in de auto kunt plaatsen) die is aangesloten op snelheidsmeter.
Via de boxen autoradio geluid navigatie.
Misschien wel meer mogelijkheden als een fabrieks navigatie.
Dit heet 1 Din.
In Volkswagen is dat een 2 Din systeem, maar dat kun in meer type auto inbouwen met een 2 din uitsparing.
Dus nu zit in dat gat een gewone radio zonder navigatie.
Via de boxen autoradio geluid navigatie.
Misschien wel meer mogelijkheden als een fabrieks navigatie.
Dit heet 1 Din.
In Volkswagen is dat een 2 Din systeem, maar dat kun in meer type auto inbouwen met een 2 din uitsparing.
Dus nu zit in dat gat een gewone radio zonder navigatie.
Volvo xc 90 T5 inscription
Kabe 540 Gle Smaragd 2018 Thule 6300 en Truma Avanta Comfort airco.
Kabe 540 Gle Smaragd 2018 Thule 6300 en Truma Avanta Comfort airco.