ervaring metGARMIN BC 20

Systemen en aanverwante zaken.
Plaats reactie
Paul1502
Berichten: 378
Lid geworden op: ma 16 aug 2004 10:40
Locatie: Wedde

ervaring metGARMIN BC 20

Bericht door Paul1502 » zo 24 aug 2014 18:12

Goedemiddag,
Ik heb een Garmin GARMIN CAMPER 760 LMT-D navigatie gekocht deze heeft ook de mogelijk om een camera te koppelen, iemand ervaring hiermee?

Zowel met de navigatie als met de camera indien slechte ervaringen [is het mijn probleem stom.gif ]

Fijne dag

Paul

Gebruikersavatar
apejoekie
Berichten: 952
Lid geworden op: wo 13 mar 2013 13:48

Re: ervaring metGARMIN BC 20

Bericht door apejoekie » zo 12 apr 2015 15:10

Hoi Paul,

Ik heb geen ervaring met dit systeem. Ben me gisteren wezen orienteren op een nieuwe navi en ik wil graag een Garmin. Ik zag ook de camper uitvoering liggen en de camerafunctie trekt mij ook wel.

Hoe zijn jouw ervaringen met betrekking tot de routebepaling? Op het internet kan ik er weinig over vinden. Veel klachten dat een groot gedeelte van de wegen nog niet in kaart zijn gebracht en dat daarom op die wegen je nog wel eens vast kan lopen met betrekking tot hoogte, breedte en lengte met korte draaien. Dat zou voor mij de overweging zijn om dit systeem wel of niet te kiezen.

Ik ga voor deze of voor de Garmin 3598 LMT-D. Weet iemand toevallig of de opvolger van dit apparaat, de 3598 (wat uit 2013 stamt), al in aantocht is? (heb hiervoor ook Garmin al een mail gestuurd, als ik meer weet zal ik het hier schrijven)
Duitse degelijkheid getrokken door Zweedse hybrid dieselpower.

Plaats reactie

Terug naar “Navigatie”