Deur

Stoelen, tafels, kasten enz. voor in de voortent of onder de luifel.
Plaats reactie
Dottie
Berichten: 259
Lid geworden op: zo 28 dec 2014 19:44

Deur

Bericht door Dottie » ma 17 apr 2017 17:57

Weet niet of dit de juiste rubriek is, maar hier toch mijn vraag :
Het is misschien een domme vraag maar wie heeft ook deze elastieken aan de deur en waarvoor gebruiken jullie deze ? Ik krijg de foto niet gedraaid.
Bijlagen
IMG_1256.JPG

pd0bao
Berichten: 276
Lid geworden op: zo 26 apr 2015 17:39

Re: Deur

Bericht door pd0bao » ma 17 apr 2017 18:07

Zo maar een ingeving : mss een nette krantenlezer (heus die bestaan) die na lezing de krant nog netjes op wil vouwen (om mot met eega te voorkomen ?) EN de krant leesbaar wil houden tot volgend artikel in de
wachtrij ? Jaap.

Dottie
Berichten: 259
Lid geworden op: zo 28 dec 2014 19:44

Re: Deur

Bericht door Dottie » ma 17 apr 2017 18:21

awhoea.gif awhoea.gif awhoea.gif

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35855
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Deur

Bericht door Chris » ma 17 apr 2017 22:39

Bij mijn Knaus zit dit tegen de keukenkast aan...en ik wist het ook niet ( wel een idee)
Mijn dealer keek ook een beetje schaapachtig, en zei dat die voor de krant of een tijdschrift was. ( wat ik al dacht)
Wat een geldverkwisterij zeg.... of moesten ze een leeg vlak vullen ofzo..
Ik denk dat je er niets aan hebt.
Kinderen op een regenachtige dag mee bezig houden is alles waar het voor gebruikt kan worden, lijkt mij.
De kosten wegen echt niet op tegen de functie, en het kost bijna niets denk ik, maar heeft dus nog minder functionaliteit.... mrgreen.gif mrgreen.gif

Chris
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Ab
Moderator
Berichten: 26558
Lid geworden op: do 30 aug 2007 23:17
Locatie: Midden Nederland

Re: Deur

Bericht door Ab » ma 17 apr 2017 22:47

Even klikken op de foto laat ' m draaien.
Adria Coral Supreme S 690 SC.
Air top Suspension. Alde ( vloer) verwarming,
De reis is het doel.

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19705
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Deur

Bericht door Daphne » ma 17 apr 2017 23:13

Chris schreef:Bij mijn Knaus zit dit tegen de keukenkast aan...en ik wist het ook niet ( wel een idee)
Mijn dealer keek ook een beetje schaapachtig, en zei dat die voor de krant of een tijdschrift was. ( wat ik al dacht)
Wat een geldverkwisterij zeg.... of moesten ze een leeg vlak vullen ofzo..
Ik denk dat je er niets aan hebt.
Kinderen op een regenachtige dag mee bezig houden is alles waar het voor gebruikt kan worden, lijkt mij.
De kosten wegen echt niet op tegen de functie, en het kost bijna niets denk ik, maar heeft dus nog minder functionaliteit.... mrgreen.gif mrgreen.gif

Chris
Wij hadden dit in de Eriba en missen het best wel in de huidige caravan. We gebruikten deze voor een paraplu, een elektrische vliegenmepper en de hondenriem hing erin, maar officieel is het een tijdschriften/krantenhouder knipoog.gif
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

pd0bao
Berichten: 276
Lid geworden op: zo 26 apr 2015 17:39

Re: Deur

Bericht door pd0bao » di 18 apr 2017 12:03

Voor de niet-krantenlezers: mochten de kinderen erg vervelend zijn dan is de constructie misschien ook te
gebruiken om de kinderen achter te bergen ? Het behang waarachter dit thuis gebeurt ontbreekt immers in de meeste caravans.Jaap.

Dottie
Berichten: 259
Lid geworden op: zo 28 dec 2014 19:44

Re: Deur

Bericht door Dottie » di 18 apr 2017 20:26

Bedankt voor jullie reacties. En inderdaad totaal nutteloos voor ons... wij lezen geen krant op vakantie en wij hebben ook geen kinderen mee knipoog.gif

Plaats reactie

Terug naar “Meubilair”