Crespo II

Stoelen, tafels, kasten enz. voor in de voortent of onder de luifel.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Storm
Berichten: 336
Lid geworden op: di 7 sep 2010 23:18
Locatie: IJmond

Crespo II

Bericht door Storm » di 16 aug 2016 13:37

Van mij een goede ervaring met het bedrijf Van Assendelft in Gilze.

Van een AL 238xl stoel begon tijdens de vakantie een las/lijmnaad aan de achterzijde van de zitting los te laten, waardoor deze inmiddels een cm of 8 openstond en behoorlijk ging doorzakken.

Bij thuiskomst van de vakantie heb ik op donderdag een contact bericht via de website van de fa aan hen gestuurd met het vraag of het mogelijk was een nieuwe zitting toegestuurd te kunnen krijgen zodat ik deze zelf kon monteren. (2 sterboutjes met m10 moertjes loshalen)

Als reaktie kreeg ik de dag erna het antwoord dat dit gebruikelijk via de verkoper geregeld moest worden, maar indien ik foto's van de zitting en aankoopnota ivm garantie (gekocht binnen 2 jaar)kon mailen, mij via de service afdeling wel een nieuwe zitting kon worden opgestuurd.
Deze gegevens aan hen gelijk nog geretourneerd en vandaag, dinsdag 5 dagen na 1e contact, werd de nieuwe zitting door de post in de brievenbus gedropt.

10 minuutjes werk en mijn stoel is weer gebruiksklaar.

Goede service van dit bedrijf.

Als je het niet meer trekt, moet je duwen.


Subaru Forester 2.0i Comfort, Hobby de luxe 460 lu, Unico Torino en Bologna.
Reich EasyDriverPro 1.8 mover met Mobility Power Pack.

Gebruikersavatar
BertvD
Berichten: 377
Lid geworden op: ma 26 jul 2010 12:46

Re: Crespo II

Bericht door BertvD » di 16 aug 2016 13:43

Netjes van hen, en nu niet meer zo vaak naar de Buffalo toe anders is hij volgend jaar weer kapot. mrgreen.gif
Hobby 460 Ufe, Fiamma omnistore, Dorema panoramaluifel met voorwanden, Subaru Legacy 2.0 CVT met G3.

Plaats reactie

Terug naar “Meubilair”