Trekhaak van Peugeot Partner zakt in

qton
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 29 jun 2018 17:59

Re: Trekhaak van Peugeot Partner zakt in

Bericht door qton » zo 8 jul 2018 20:43

Jan van Vijven schreef:
zo 8 jul 2018 20:40
Hmmm.....dus alles is weer omhoog gekomen zonder er iets aan te doen.....zeer vreemd verhaal!
En dat allemaal door vijf kilo overbelasting.....geef mijn portie maar aan Fikkie, ik begrijp er geen hout van!!



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
heb zelf de kogel opgekrikt naar 42 cm. denk dat bij het nemen van de drempel de kogeldruk vele malen hoger is belast

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16297
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

Trekhaak van Peugeot Partner zakt in

Bericht door Jan van Vijven » zo 8 jul 2018 20:50

Na een hoop boos geroep en zonder enige duidelijke uitleg over wat er nu precies fout is gegaan ga je dit zo oplossen?
Beetje jammer en zeker niet verantwoord!
Nee, dit hele verhaal verdient geen schoonheids prijs!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

qton
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 29 jun 2018 17:59

Trekhaak van Peugeot Partner zakt in

Bericht door qton » zo 8 jul 2018 21:01

(AANGEPAST...)

zoals ik al zei en ook door Bosal bevestigd: dat strip, waar de trekhaak aan is bevestigd kan niet veel gewicht hebben. zie ook het schema. In het begin was ik inderdaad ook enorm verbaasd en boos, dat klopt. jij niet, als jouw dit ook overkomt?

Gebruikersavatar
Bart-s
Berichten: 68
Lid geworden op: do 7 dec 2017 17:43
Locatie: Regio Oss-Nijmegen

Re: Trekhaak van Peugeot Partner zakt in

Bericht door Bart-s » zo 8 jul 2018 21:04

Heb dit alles afgelopen dagen gelezen... sta nu met me oren te klapperen.
Dit kan echt niet!!
Zoiets als wat je nu rijd zo volgens mij nooit door de apk moeten kunnen. Sorry!!
Net wat hiervoor al verteld wordt, is dat ik je nooit hoop tegen te komen met een caravan oid erachter.
Succes met de Peugeot (helemaal rot) partner.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

qton
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 29 jun 2018 17:59

Re: Trekhaak van Peugeot Partner zakt in

Bericht door qton » zo 8 jul 2018 21:07

RE.gif

Graag niet quoten op voogaande bericht. Is al meerdere keren aangegeven. Volgende keer quoten op voorgaand bericht zal zonder meer worden verwijderd. Zie ook de spelregels van dit forum.

Ik moet het zelf ook eraan geloven. of je nou wil of niet. zo is het en daar moet je het ermee doen (rijdende rechter) knipoog.gif
mijn slogan was geweest eens een Bosal nooit meer een Bosal? of eens een Peugeot nooit meer een Peugeot?
Laatst gewijzigd door qton op zo 8 jul 2018 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16297
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

Re: Trekhaak van Peugeot Partner zakt in

Bericht door Jan van Vijven » zo 8 jul 2018 21:09

Zeg Qton, waarom blijf jij stug doorgaan met dat onnodig quoten?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

qton
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 29 jun 2018 17:59

Re: Trekhaak van Peugeot Partner zakt in

Bericht door qton » zo 8 jul 2018 21:12

Jan van Vijven schreef:
zo 8 jul 2018 21:09
Zeg Qton, waarom blijf jij stug doorgaan met dat onnodig quoten?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
wat bedoel je ermee? wat is onnodig onnodig volgens jou? ik heb toch geen namen genoemd?


Wat je nu doet is quoten op voorgaand bericht. Dit kan ook gewoon door gebruik te maken van deze smily: RE.gif

eMKa
Berichten: 84
Lid geworden op: do 4 jul 2013 15:42
Locatie: 0224

Re: Trekhaak van Peugeot Partner zakt in

Bericht door eMKa » zo 8 jul 2018 21:12

Lijkt mij dat je een misdrijf begaat als je willens en wetens met een onveilige trekhaak de weg op gaat en er gebeurd iets naars.
Dat wil je toch niet?
Laatst gewijzigd door eMKa op zo 8 jul 2018 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.

qton
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 29 jun 2018 17:59

Re: Trekhaak van Peugeot Partner zakt in

Bericht door qton » zo 8 jul 2018 21:14

eMKa schreef:
zo 8 jul 2018 21:12
Koos,is dit een bewuste wegmisbruiker?

Lijkt mij dat je een misdrijf begaat als je willens en wetens met een onveilige trekhaak de weg op gaat.
Hoezo misdrijf? denk dat je pas een misdrijf heeft begaan als je kogeldruk hoger dan 65 kg op je trekhaak hebt. ja mensen ga je mij ook nog veroordelen?

eMKa
Berichten: 84
Lid geworden op: do 4 jul 2013 15:42
Locatie: 0224

Re: Trekhaak van Peugeot Partner zakt in

Bericht door eMKa » zo 8 jul 2018 21:17

Maar je geeft zelf al aan dat de werkelijke kogeldruk tijdens het rijden op sommige punten zoals verkeersdrempels (veel) hoger kan uitvallen.
Ik wil je echt niet zwart maken en je hebt al genoeg stress hierover gehad maar dit is niet verantwoord.

Gebruikersavatar
Carnavalswiertz
Berichten: 1738
Lid geworden op: zo 22 nov 2015 12:19

Re: Trekhaak van Peugeot Partner zakt in

Bericht door Carnavalswiertz » zo 8 jul 2018 21:17

Do not feed the troll (anymore).


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volvo V60 PHEV diesel met 283 pk/640 Nm / LMC 522K met ATC / Thule 6200 Omnistar / Truma XT mover

martijn v o

Re: Trekhaak van Peugeot Partner zakt in

Bericht door martijn v o » zo 8 jul 2018 21:17

RE.gif RE.gif RE.gif RE.gif

Volgens mij kom jij echt van een andere planeet hoor.

Er staat in de spelregels dat als je reageert op een bericht er direct boven, dat je niet MAG quoten.
Maar als deze spelregels al te moeilijk zijn, begin ik aan je IQ te twijfelen.

En over de trekhaak, ik hoop niet dat een ander er door in de problemen komt, dat je jezelf in gevaar brengt is geheel voor eigen risico en rekening.

Ik heb het liefst dat je met een zwaailicht op de combinatie rijdt, dan rij ik een blokje om.

henry12
Berichten: 1273
Lid geworden op: zo 19 jan 2014 14:12
Locatie: Westervoort

Re: Trekhaak van Peugeot Partner zakt in

Bericht door henry12 » zo 8 jul 2018 21:20

Qton als je reageerd op het bericht er boven gebruik je RE.gif en quote je niet het hele bericht.
Dit probeerde Jan jou al een paar keer uit te leggen.
BMW X5 3.0 I , met aan de haak een Hobby 560 Kmfe

Gebruikersavatar
meeder
Berichten: 3033
Lid geworden op: ma 4 apr 2016 20:42

Re: Trekhaak van Peugeot Partner zakt in

Bericht door meeder » zo 8 jul 2018 21:21

Sorry maar het is echt flauwekul dat boven 65kg kogdruk zorgt voor het verbuigen cq inzakken.
Denk je werkelijk dat al die mensen die deze busjes voor het werk gebruiken en er aanhangers mee trekken netjes zorgen voor een kogeldruk van 65kg of lager?
Die auto is met een caravan er achter echt een "accident waiting to happen". Zonder gedegen onderzoek zou ik hier echt geen meter met een aanhanger mee durven rijden.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38554
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Trekhaak van Peugeot Partner zakt in

Bericht door Micky » zo 8 jul 2018 21:28

qton schreef:
zo 8 jul 2018 21:01
(AANGEPAST...)

zoals ik al zei en ook door Bosal bevestigd: dat strip, waar de trekhaak aan is bevestigd kan niet veel gewicht hebben. zie ook het schema. In het begin was ik inderdaad ook enorm verbaasd en boos, dat klopt. jij niet, als jouw dit ook overkomt?
Edit: ach weetje? laat maar gewoon :(
Laatst gewijzigd door Micky op zo 8 jul 2018 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
Nimma
Berichten: 7815
Lid geworden op: zo 1 mei 2005 12:54
Locatie: Old city, young vibe

Re: Trekhaak van Peugeot Partner zakt in

Bericht door Nimma » zo 8 jul 2018 21:30

Ik wil me niet met de trekhaak perikelen bemoeien. Maar als het Quoten van lange en volledige berichten niet mag dan had je Jan, een aantal "veelplegers" hier mrgreen.gif ook wel eens eerder op het matje kunnen roepen thumbup.gif
Toyota RAV4 CVT Executive 2010 & Knaus Silver Selection 450FU 2016 🇺🇦

qton
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 29 jun 2018 17:59

Re: Trekhaak van Peugeot Partner zakt in

Bericht door qton » zo 8 jul 2018 21:31

"reageer met citaat" heb ik gedaan, ok dat is quoten. sorry ik ben nieuw

Citeren/quoten
Het is niet toegestaan om in een quote van iemand anders de text te wijzigen. Wel mag een quote ingekort worden om de essentie te benadrukken waarop je reageert. Quote ALLEEN als het niet duidelijk is waarop je reageert. Als je reageert op het vorige berichtje is quoten niet nodig en niet gewenst. Niet correct met deze regel om gaan levert moderators veel extra werk op, aangezien onnodige en onjuiste quotes rigoureus verwijderd worden, waardoor het resultaat is dat er geen quote zichtbaar is. Dat kan dus ook in één keer goed.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38554
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Trekhaak van Peugeot Partner zakt in

Bericht door Micky » zo 8 jul 2018 21:32

Jakkemeiner schreef:
zo 8 jul 2018 21:30
Ik wil me niet met de trekhaak perikelen bemoeien. Maar als het Quoten van lange en volledige berichten niet mag dan had je Jan, een aantal "veelplegers" hier mrgreen.gif ook wel eens eerder op het matje kunnen roepen thumbup.gif
scratch.gif

Ken jij ook de regels niet? je mag alleen het bericht boven je niet quoten, daarvoor hebben we deze: RE.gif

voor de rest mag je quoten wat je wilt als Je maar geen tekst wijzigt die je "quote" inkorten mag wel whistle.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

qton
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 29 jun 2018 17:59

Re: Trekhaak van Peugeot Partner zakt in

Bericht door qton » zo 8 jul 2018 21:34

mensen, die niet wil geloven in het hele verhaal, mag zelf met Bosal in contact komen. heb hier telefoonnummer (oh dat mag niet)
waarom zou ik gaan liegen? wat heb ik eraan? kom man zeg.
mensen, ik heb niet alle tijd om al jullie vragen te gaan beantwoorden. Ik heb mijn verhaal, die ik wil delen. zo is het gegaan en als je het niet geloof, jammer dan
Laatst gewijzigd door qton op zo 8 jul 2018 21:46, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38554
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Trekhaak van Peugeot Partner zakt in

Bericht door Micky » zo 8 jul 2018 21:35

qton schreef:
zo 8 jul 2018 21:31
"reageer met citaat" heb ik gedaan, ok dat is quoten. sorry ik ben nieuw

Citeren/quoten
Het is niet toegestaan om in een quote van iemand anders de text te wijzigen. Wel mag een quote ingekort worden om de essentie te benadrukken waarop je reageert. Quote ALLEEN als het niet duidelijk is waarop je reageert. Als je reageert op het vorige berichtje is quoten niet nodig en niet gewenst. Niet correct met deze regel om gaan levert moderators veel extra werk op, aangezien onnodige en onjuiste quotes rigoureus verwijderd worden, waardoor het resultaat is dat er geen quote zichtbaar is. Dat kan dus ook in één keer goed.
Het is niet dat je dit maar 2 keer verteld is, helaas lees je de reacties op je posts gewoon slecht en reageer je ook niet op vragen, met jou is geen oplossing te vinden voor je probleem omdat je gewoonweg niet wilt, erg zielig wat mij betreft :(

Edit: en nu ook nog maar zo een mobiel nummer plaatsen stom.gif van welke planneet kom je eigenlijk?
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
AvD
Berichten: 348
Lid geworden op: wo 3 feb 2010 14:36
Locatie: Creil

Re: Trekhaak van Peugeot Partner zakt in

Bericht door AvD » zo 8 jul 2018 21:49

RE.gif
Toppie whistle.gif
Vriendelijke groet,
Albert.

Volvo XC60 AWD, automaat, 163 pk met LMC Musica 560E

Gebruikersavatar
meeder
Berichten: 3033
Lid geworden op: ma 4 apr 2016 20:42

Re: Trekhaak van Peugeot Partner zakt in

Bericht door meeder » zo 8 jul 2018 21:56

RE.gif RE.gif RE.gif

Bosal zal aangeven dat de maximale kogeldruk 70kg is maar het is onmogelijk dat het hele boeltje 10 cm verbogen raakt met een kogeldruk van 75kg mits de auto in goede staat is.

koning

Re: Trekhaak van Peugeot Partner zakt in

Bericht door koning » zo 8 jul 2018 21:59

RE.gif RE.gif hij leest niet alleen slecht, schrijven is ook niet zijn sterkste kant. Kortom communiceren is een aandachtspuntje voor qton. Dat zal hem ook waarschijnlijk parten hebben gespeeld bij het oplossen van zijn trekhaak probleem.

Gebruikersavatar
Niels83
Berichten: 3699
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 16:57

Re: Trekhaak van Peugeot Partner zakt in

Bericht door Niels83 » zo 8 jul 2018 22:07

Wow.. stom.gif

Dus je strip is niet goed en jij gaat er gewoon mee rijden omdat het je 250 euro kost.....

Ik denk niet dat die strip slap is geworden doir een keer met te hoge kogel druk rijden. Ws zat daar bij de vorige eigenaar al een trekhaak toen de achterkant in elkaar is gereden. Zoals jij denkt zul je ook met je auto wel zo min mogelijk hebben uitgegeven.

Maar goed je wil het toch niet horen maar wat je doet is zeer onverantwoord. Maar mocht je straks met caravan een ongeval veroorzaken (de gedachte daar aan alleen al) dan is het te laat.

Ws ben je dan een veelvoud kwijt, als na goed onderzoek blijkt dat je dit wist en kon voorkomen, dan moet je rekenen dat ienand in een roelstoel rijden 1000x zoveel kost dan repareren een dode 500x etc etc.

qton
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 29 jun 2018 17:59

Re: Trekhaak van Peugeot Partner zakt in

Bericht door qton » zo 8 jul 2018 22:14

met een kogeldruk van 65 kg rijden is niet verantwoord? ik hou mij toch netjes aan de wettelijk voorgeschreven kogeldruk. wat is er niet goed aan dan?

ik geef toe , mijn Nederlands is niet sterk. sorry daarvoor

Gesloten

Terug naar “Kogeldruk, Trekhaak, Belading, Koppeling, Oplooprem, Stabilisator”