Gewichtsvragen

Gebruikersavatar
Hobby Linka
Beheerder
Berichten: 18815
Lid geworden op: do 31 mar 2011 19:39
Locatie: Het kan in ......

Re: Gewichtsvragen

Bericht door Hobby Linka » do 14 jun 2018 22:19

Niels83 schreef:
do 14 jun 2018 17:48
Hoe komen we vanaf gewichtsvragen bij deze wetenswaardigheden over gas? On topic graag. Open anders zelf een topic over spookverhalen over gas flessen.

Omdat er een opmerking kwam om gasflessen in de auto te vervoeren i.p.v. de disselbak. Dus geheel on topic dus.
Hobby Linka


Hobby 460 UFe de luxe 2007 met Truma Aventa-dakairco, Truma SE R mover, Optima Yellow Top 4.2 accu, Truma DuoControl.
Getrokken door een witte Skoda Yeti 2.0 TDI

Het kan niet fout gaan,
hooguit anders dan verwacht.

vso1
Berichten: 297
Lid geworden op: vr 11 mei 2018 03:34
Locatie: zuid holland

Re: Gewichtsvragen

Bericht door vso1 » do 14 jun 2018 23:10

Micky schreef:
do 14 jun 2018 22:16
RE.gif

ik ben het met je eens, toch denk ik dat hier doorgaans wel echt serieus geantwoord wordt, ook al verwijzen leden naar bestaande draadjes, ikzelf doe dat ook en toch om eerlijk te zijn, als je je op een ander forum aanmeld, heb je (ik) gelijk de neiging om te vragen zonder te zoeken, menselijk denk ik :oops: of gewoon omdat je niet precies weet hoe het daar werkt.
ja & nee .. wat voor de ene persoon vanzelf sprekend is is voor de ander totaal onbekend terrein, er zijn nog altijd mensen op zoek naar luchthaken, aardbeienladders, boegievonkjes en ander ongein.

ik heb wel eens een vette bmw voor zien rijden, weekend tassen uit de kofferbak .. tent uit de verpakking en dan tja .. tot de conclusie komen dat je toch iets te licht bepakt komt want bed, hamer en servies was toch ruim afwezig.. awhoea.gif awhoea.gif en dan word het het beeld "dom blondje" wel erg letterlijk blij.gif
Camping: voor veel geld leven als een zwerver, en vluchten voor je verantwoordelijkheden

Plaats reactie

Terug naar “Kogeldruk, Trekhaak, Belading, Koppeling, Oplooprem, Stabilisator”