Caravan wegen op weegbrug
Re: Caravan wegen op weegbrug
Caravan laten wegen bij de dealer. Links 695 kg. Rechts 735 kg. Vraag me eigen nou wel af wat links of rechts is van een caravan
Caravan die getrokken wordt door een auto
Re: Caravan wegen op weegbrug
Rechts is waar de deur zit, hier iig,
Toyota RAV4 CVT Executive 2010 & Knaus Silver Selection 450FU 2016
Re: Caravan wegen op weegbrug
Altijd uitgaan met alles wat beweegt dat je zelf achter het stuur zit en dus vanuit die positie gezien.karelV schreef:Caravan laten wegen bij de dealer. Links 695 kg. Rechts 735 kg. Vraag me eigen nou wel af wat links of rechts is van een caravan
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB
Re: Caravan wegen op weegbrug
Weet jij HOE er gewogen is Karel?karelV schreef:Caravan laten wegen bij de dealer. Links 695 kg. Rechts 735 kg. Vraag me eigen nou wel af wat links of rechts is van een caravan
Vaak hoor je dat ze een mogelijkheid hebben met de remmentestbank.
Hoe dat werkt heb ik geen idee van, maar schijnt te kunnen.
En ook hiervan hoor je nogal verschillende geluiden over de nauwkeurigheid...
Man man... wegen is niet moeilijk, GOED wegen wel lijkt het...
Alleen de RDW, met die grote weegplaten achterin hun auto's, die lijken goed gecalibreerd te zijn geloof ik. ( hoop ik wel)
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.
Re: Caravan wegen op weegbrug
RE.gif
Zal wel net zo zijn als de geijkte platen van de politie die houden een marge aan van 10%, ten gunste van ..
Frans
Zal wel net zo zijn als de geijkte platen van de politie die houden een marge aan van 10%, ten gunste van ..
Frans
-
- Berichten: 6188
- Lid geworden op: vr 5 feb 2010 23:43
- Locatie: Roosendaal
Re: Caravan wegen op weegbrug
Die ge-eikte platen hebben geen tolerantie van 10 %,de politie( in Nederland) gééft je 10 % tolerantie,das n verschil.
Adria Coral Supreme S 670 SLT 130 multijet,turbo-intercooler,luchtvering,sattelietschotel,Alden vloeistof verwarming.
Re: Caravan wegen op weegbrug
RE.gif
Zover geIJkt dat het 50 kg meer of minder kan zijn.
Hebben een afleeseenheid van 50 kg.
En ivm met voordeel schutter wordt er een marge van 10% aangehouden.
Frans
Zover geIJkt dat het 50 kg meer of minder kan zijn.
Hebben een afleeseenheid van 50 kg.
En ivm met voordeel schutter wordt er een marge van 10% aangehouden.
Frans
Re: Caravan wegen op weegbrug
Chris schreef:Weet jij HOE er gewogen is Karel?karelV schreef:Caravan laten wegen bij de dealer. Links 695 kg. Rechts 735 kg. Vraag me eigen nou wel af wat links of rechts is van een caravan
Vaak hoor je dat ze een mogelijkheid hebben met de remmentestbank.
Hoe dat werkt heb ik geen idee van, maar schijnt te kunnen.
En ook hiervan hoor je nogal verschillende geluiden over de nauwkeurigheid...
Man man... wegen is niet moeilijk, GOED wegen wel lijkt het...
Alleen de RDW, met die grote weegplaten achterin hun auto's, die lijken goed gecalibreerd te zijn geloof ik. ( hoop ik wel)
Ik denk met een zelfde weger als jij Chris dus of het betrouwbaar is Weet iig iets en mag er dus nog 320 kg. bijladen. We hebben vanmiddag alles ingeruimd via de weegschaal en daar kwam nog 126 kg. bij dus we hebben nog een kleine 200 kg. over voor aardappels en Heineken en dan dat beetje aan kilo's wat dan nog over blijft is voor Jägermei........sorry er moet nog wat kleding mee
Caravan die getrokken wordt door een auto
Re: Caravan wegen op weegbrug
Dat laatste hoeft niet hoor.. alleen laat effe weten waar je heen gaat, blijf ik weg..karelV schreef:
Ik denk met een zelfde weger als jij Chris dus of het betrouwbaar is Weet iig iets en mag er dus nog 320 kg. bijladen. We hebben vanmiddag alles ingeruimd via de weegschaal en daar kwam nog 126 kg. bij dus we hebben nog een kleine 200 kg. over voor aardappels en Heineken en dan dat beetje aan kilo's wat dan nog over blijft is voor Jägermei........sorry er moet nog wat kleding mee
De eerste zaken, die zijn heel belangrijk, en er moet ook nog een volle watertank bij...
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.