piotr schreef:Afgelopen zomer voor het eerst met de caravan op vakantie geweest (geen eerdere caravan-ervaring) en ik heb een vraag over de oplooprem:
Als ik afrem voel ik de oplooprem in werking treden, ik kom tot stilstand en merk dan bij het wegrijden dat de auto de oplooprem "los moet trekken", niet overdreven maar ik voel wel dat de rem los komt. Is dit normaal gedrag of moet ik hier naar laten kijken ? Bedankt voor de tips !
piotr schreef:De caravan is weer klaar, het rijdt prima nu. Ik merk nauwelijks iets van de oplooprem. Rekening viel wel tegen: 582,- euro. Opvallende zaken op de rekening: een uurtarief van 72,- euro en 50,- euro voor een remtest.
Volgens Piotr waren de materiaalkosten al € 375,- , er is een remtest uitgevoerd van € 50,- tegen een uurloon van € 72.piotr schreef:De caravan is weer klaar, het rijdt prima nu. Ik merk nauwelijks iets van de oplooprem. Rekening viel wel tegen: 582,- euro. Opvallende zaken op de rekening: een uurtarief van 72,- euro en 50,- euro voor een remtest.
Keer terug naar Kogeldruk, Trekhaak, Belading, Koppeling, Oplooprem, Stabilisator
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast