Ervaring met de Milenco Aero 3 caravanspiegel?

Over alle soorten spiegels én
achteruitrijcamera's
Gebruikersavatar
WillyL
Berichten: 4190
Lid geworden op: vr 27 nov 2009 14:50
Locatie: Mechelen - België

Re: Ervaring met de Milenco Aero 3 caravanspiegel?

Bericht door WillyL » vr 6 jan 2017 17:55

Mij bevallen de Milencos heel goed.
Het is inderdaad zo dat door de druppelvorm het uiterste punt minder nuttig is, maar daar kan je dan met de gewone autospiegels kijken. Dat beeld ben je trouwens het meest gewoon.
Die druppel heeft toch echt zijn nut om de luchtweerstand en de daaruitvolgende trillingen te verminderen en ja natuurlijk is de caravan de grootste windvanger, maar hier hebben we het over de spiegels.
Dat trillen hangt trouwens ook HEEL ERG AF van de deugdelijkheid van de onderbouw waarop ze gemonteerd staan, de autospigelhbehuizing dus. Hoe stabieler en steviger die zijn, hoe minder last van trillingen.
Btw, ik heb tot volle tevredenheid de bolle versie.
Met een caravan van 220 cm breedt kom je toe met de gewone staafjes, geen extra verlenging nodig...
Willy L. (B) - 65+ en adept ROB- & POV-er
Merc.B200(2021)-Autom@_!!DethleffsCamper450DB(2010) met Twinny-load (=bol op dissel & trekhaakfietsenrek)

Cara-Fan
Berichten: 1320
Lid geworden op: wo 13 jan 2016 13:42
Locatie: Nederland

Re: Ervaring met de Milenco Aero 3 caravanspiegel?

Bericht door Cara-Fan » vr 6 jan 2017 18:11

Abve schreef:
eurotrotter schreef:
_Jeroen_ schreef:Hallo allemaal,

Ik ben als nieuwkomer opzoek naar een paar caravan spiegels. Ik had op het forum al gelezen dat de Emuk spiegels erg goed waren, helaas is er voor onze auto geen passend model. Nu kwam ik ook de Milenco Aero 3 tegen. Heeft iemand van jullie ervaring met deze spiegels?

Verder nog tips? Ze zijn erg welkom want ik heb de ballen verstand ervan scratch.gif

https://www.dewitschijndel.nl/milenco-a ... oCTp7w_wcB
Ze zien er gelikt uit,maar ik zou ze nog niet op mijn auto willen hebben al zou ik ze gratis krijgen:
De druppelvorm,aan de buitenzijde van de spiegel word t weer te geven beeld steeds kleiner,immers waar geen glas zit kun je niks weergeven.
een paar rechthoekige spiegels is t beste,daar zie je t meest in,en neem dan gelijk "bol"glas,t is effe wennen maar dan heb je ook wat.
Het valt mij op dat op bovenstaande opmerking/ waarschuwing van Eurotrotter, niet gereageerd wordt.
Ik zou Jeroen willen adviseren goed af te wegen of je voor de 'looks' wilt gaan (Milenco-druppelvorm) of een spiegel met veel glasoppervlak.
Ik heb nog nooit een vrachtauto/ bus zien rijden met spiegels á la een Milenco.... ( dode hoek?)
En bol of vlak glas... allebei proberen en dan kiezen...
Het gaat me niet om de looks van de spiegel. Belangrijker vind ik dat hij (makkelijk) te monteren is op onze auto, trillingvrij is en dat ik een goed zicht heb. Van deze spiegel las ik een paar goede recensies. Ik heb ook al een paar andere merken bekeken maar die passen niet op onze Golf IV.

Natuurlijk heb je altijd de voor en tegens, ik heb 0,0 gebruikerservaring en dan zijn al deze ervaringen/meningen goed meegenomen.

Gebruikersavatar
cooper
Berichten: 173
Lid geworden op: do 30 jan 2014 19:41
Locatie: in het westen

Re: Ervaring met de Milenco Aero 3 caravanspiegel?

Bericht door cooper » vr 6 jan 2017 18:36

Gewoon doen, neem de bolle spiegels. Wij rijden al 4 jaar met deze spiegels, met een 230 breede caravan. Ik stel de auto spiegels altijd gericht op de onderkant van de caavan, zodat ik de hoeken goed in de gaten kan houden en onderweg automatisch in de caravanspiegel kijk.
Mazda 6 2.0 citd met Burstner Averso fifty 465ts

Abve

Re: Ervaring met de Milenco Aero 3 caravanspiegel?

Bericht door Abve » vr 6 jan 2017 18:50

NielsP schreef:
eurotrotter schreef:
Het valt mij op dat op bovenstaande opmerking/ waarschuwing van Eurotrotter, niet gereageerd wordt.
Ik zou Jeroen willen adviseren goed af te wegen of je voor de 'looks' wilt gaan (Milenco-druppelvorm) of een spiegel met veel glasoppervlak.
Ik heb nog nooit een vrachtauto/ bus zien rijden met spiegels á la een Milenco.... ( dode hoek?)
En bol of vlak glas... allebei proberen en dan kiezen...
Waarschijnlijk omdat niet iedereen het eens is met die opmerking?

Ik zie echt voldoende achter mij met de druppelvormige spiegels. Het uiterste puntje van de druppel, daar waar de spiegel op z'n kleinst is, heb ik gewoon niet nodig. Tenzij ik mij zijdelings over meer dan twee rijstroken wil verplaatsen en dat zie ik niet zo gauw gebeuren (en dat zou ik met mijn normale autospiegels ook niet kunnen overzien, daarvoor hebben we de linkerschouder om overheen te kijken). De caravanspiegels zijn bedoeld om langs de caravan naar achteren te kunnen kijken, het stukje wat door de breedte van de caravan wegvalt van de normale spiegels. Dat lukt prima met de druppelvorm.
Het gaat mij niet om 'gelijk hebben of gelijk krijgen'.
Als jij tevreden bent met deze spiegels is dat geweldig voor jou, neem ik aan.
Het doel van mijn boodschap is dat Jeroen voor- en nadelen leest over de grootte van spiegelglas en met name WAAROM iemand dat vindt!
Op basis hiervan kan hij voor zichzelf een goede afweging maken.
Het leverde al een opmerking over de Milenco Grand Aero op, die misschien anders achterwege was gebleven.
Het gaat mij met deze opmerking dus niet om een merk: Milenco zal vast een goed zijn en z'n voordelen hebben.
Waarom gebruik ik spiegels met een groot glas oppervlak?
Omdat ik in verhouding weinig snelweg rijdt maar des te meer N-wegen en kleiner. Ik rijd vaak door bebouwde kommen met druk verkeer en/of smalle wegen. Ik moet vaak en veel manoeuvreren. Om goed zicht te hebben op het verkeer rondom mijn caravan, vind ik grote spiegels erg belangrijk. Dit geldt ook voor het achteruitrijden.

nerood

Re: Ervaring met de Milenco Aero 3 caravanspiegel?

Bericht door nerood » vr 6 jan 2017 20:27

Ik heb deze spiegels ook, met bol glas. Bevallen goed.
Simpel en snel mon- en demonteren.

Let ook even op wanneer je spiegels automatisch inklappen of je ze dan aan de onderkant kunt monteren.
Bij Mn Volvo iig niet, dan komen de klemmen tegen de deur en moeten ze aan de bovenkant.

Re di Coppi
Berichten: 1439
Lid geworden op: do 19 sep 2013 09:47

Re: Ervaring met de Milenco Aero 3 caravanspiegel?

Bericht door Re di Coppi » vr 6 jan 2017 21:38

RE.gif RE.gif
thumbup.gif
Dat is voor mij ook belangrijk, een goed zicht naar achteren. Groot opp. en bolle spiegels.
V60, Fendt Saphir 510 TFK

Gebruikersavatar
JPGeetje
Berichten: 3686
Lid geworden op: di 23 dec 2003 06:20
Locatie: Heel
Contacteer:

Re: Ervaring met de Milenco Aero 3 caravanspiegel?

Bericht door JPGeetje » vr 6 jan 2017 22:08

De vorm van de MIlenco Aero's heeft natuurlijk alles te maken met luchtweerstand.
Buiten de genoemde voordelen is denk ik de belangrijkste reden dat men hiermee het moment dat je autospiegels inklappen door de druk van rijwind op de spiegels, zoveel mogelijk wordt voorkomen.
Door het gebruik van die grote vierkante Milenco's of het gebruik van de verlengstaafjes dient dat probleem zich ook eerder aan.
Het gebruik van bolle of vlakke spiegels is heel persoonlijk. De ene zweert bij het ene en de ander geeft de voorkeur aan het ander.
Het is naar mijn mening dan ook zinloos om iemand ervan te overtuigen van jouw voorkeur ook de zijne hoort te zijn. knipoog.gif
Groetjes,
Jan
Kennis is niet belangrijk als je genoeg kennissen hebt!

eurotrotter
Berichten: 6186
Lid geworden op: vr 5 feb 2010 23:43
Locatie: Roosendaal

Re: Ervaring met de Milenco Aero 3 caravanspiegel?

Bericht door eurotrotter » vr 6 jan 2017 22:18

WillyL schreef: Het is inderdaad zo dat door de druppelvorm het uiterste punt minder nuttig is, maar daar kan je dan met de gewone autospiegels kijken. Dat beeld ben je trouwens het meest gewoon.
Dat kan natuurlijk niet hé,als dat zo was zouden we geen opzetspiegels nodig hebben. mrgreen.gif
Adria Coral Supreme S 670 SLT 130 multijet,turbo-intercooler,luchtvering,sattelietschotel,Alden vloeistof verwarming.

Gebruikersavatar
karelV
Berichten: 7063
Lid geworden op: ma 31 aug 2015 15:32
Locatie: in Nederland

Re: Ervaring met de Milenco Aero 3 caravanspiegel?

Bericht door karelV » vr 6 jan 2017 22:27

Zag het afgelopen jaar op KL. V. in arcen een stel met een caravan aankomen die deze spiegels dus wel met de punt naar binnengedraaid reed. viel mijn wel gelijk op maar misschien deed deze persoon dat wel bewust om toch meer zicht in zijn spiegels te hebben. Heb het zelf nog nooit uitgeprobeerd, wie weet werkt dat wel al is het geen fraai gezicht.

Wij hebben trouwens ook deze spiegels en bevallen ons best wel, één keer een klemmetje kapot gedraaid en dan kun je niet meer met de spiegel rijden want dan waait hij er echt af. Waren er net op tijd bij tijdens het rijden anders was hij eraf gevallen en waarschijnlijk dus kapot geweest. Nieuwe klem gekocht en dat gaat per set dus nu altijd een reserve bij ons want die keer dat hij er bijna afviel moesten we dus zonder die éne (rechter) buitenspiegel onze reis voortzetten. scratch.gif
Caravan die getrokken wordt door een auto mrgreen.gif

Gebruikersavatar
jalex_h
Berichten: 240
Lid geworden op: vr 16 jan 2015 22:36

Re: Ervaring met de Milenco Aero 3 caravanspiegel?

Bericht door jalex_h » vr 6 jan 2017 23:47

eurotrotter schreef: Ze zien er gelikt uit,maar ik zou ze nog niet op mijn auto willen hebben al zou ik ze gratis krijgen:
De druppelvorm,aan de buitenzijde van de spiegel word t weer te geven beeld steeds kleiner,immers waar geen glas zit kun je niks weergeven.
een paar rechthoekige spiegels is t beste,daar zie je t meest in,en neem dan gelijk "bol"glas,t is effe wennen maar dan heb je ook wat.
100% mee eens! Heb ze destijds uit nood (omdat de Emuks even niet voorradig waren), gekocht en meteen om deze reden weer verkocht. Zeker als je de spiegels rechtop hebt staan (zoals ik doe, want dan zie je tenminste ook de bovenkant van je caravan, wel zo handig in smalle straatjes met balkons of takken), had ik echt geen idee wat er achter/naast de caravan gebeurde. Snel weer gedumpt dus. Het zicht naar achteren en opzij kan gewoon niet groot genoeg zijn.
Afbeelding
Volvo V70 D4 GT + HomeCar 48 KMU Racer
Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk krijgt

Jstevens
Berichten: 120
Lid geworden op: zo 3 apr 2016 12:04

Re: Ervaring met de Milenco Aero 3 caravanspiegel?

Bericht door Jstevens » za 7 jan 2017 10:23

jalex_h schreef:
eurotrotter schreef: Ze zien er gelikt uit,maar ik zou ze nog niet op mijn auto willen hebben al zou ik ze gratis krijgen:
De druppelvorm,aan de buitenzijde van de spiegel word t weer te geven beeld steeds kleiner,immers waar geen glas zit kun je niks weergeven.
een paar rechthoekige spiegels is t beste,daar zie je t meest in,en neem dan gelijk "bol"glas,t is effe wennen maar dan heb je ook wat.
100% mee eens! Heb ze destijds uit nood (omdat de Emuks even niet voorradig waren), gekocht en meteen om deze reden weer verkocht. Zeker als je de spiegels rechtop hebt staan (zoals ik doe, want dan zie je tenminste ook de bovenkant van je caravan, wel zo handig in smalle straatjes met balkons of takken), had ik echt geen idee wat er achter/naast de caravan gebeurde. Snel weer gedumpt dus. Het zicht naar achteren en opzij kan gewoon niet groot genoeg zijn.


Eeeeeh, moet je niet vooruitkijken en balkons en takken waarnemen. Lijkt me vervelend om in de spiegel te constateren dat ik een balkon raak :(
Kip Hyline 50 tdb + Mercedes C300e estate

Gebruikersavatar
WillyL
Berichten: 4190
Lid geworden op: vr 27 nov 2009 14:50
Locatie: Mechelen - België

Re: Ervaring met de Milenco Aero 3 caravanspiegel?

Bericht door WillyL » za 7 jan 2017 10:27

RE.gif op Eurotrotter
Waarom zou het niet kunnen? scratch.gif
In een vrachtwagen gebruik je toch ook meerdere spiegels aan een kant?
De caravanspiegels gebruik je om langs de zijkant van de caravan te kijken, de gewone om verder naast de caravan en auto te kijken. De caravanspiegels zijn er dus om de dodehoek naast de caravan in te vullen, net zoals een dodehoekspiegel op een vrachtwagen dient om het gezichtsveld naast en onder de deuren te verbeteren.
Het beeld in de punt overlapt dus met de gewone spiegels. Ik heb er me nog nooit door gehinderd gevoeld en zie hiervan echt het probleem niet.
Willy L. (B) - 65+ en adept ROB- & POV-er
Merc.B200(2021)-Autom@_!!DethleffsCamper450DB(2010) met Twinny-load (=bol op dissel & trekhaakfietsenrek)

Gebruikersavatar
jalex_h
Berichten: 240
Lid geworden op: vr 16 jan 2015 22:36

Re: Ervaring met de Milenco Aero 3 caravanspiegel?

Bericht door jalex_h » za 7 jan 2017 11:05

Jstevens schreef:
jalex_h schreef:
eurotrotter schreef: Ze zien er gelikt uit,maar ik zou ze nog niet op mijn auto willen hebben al zou ik ze gratis krijgen:
De druppelvorm,aan de buitenzijde van de spiegel word t weer te geven beeld steeds kleiner,immers waar geen glas zit kun je niks weergeven.
een paar rechthoekige spiegels is t beste,daar zie je t meest in,en neem dan gelijk "bol"glas,t is effe wennen maar dan heb je ook wat.
100% mee eens! Heb ze destijds uit nood (omdat de Emuks even niet voorradig waren), gekocht en meteen om deze reden weer verkocht. Zeker als je de spiegels rechtop hebt staan (zoals ik doe, want dan zie je tenminste ook de bovenkant van je caravan, wel zo handig in smalle straatjes met balkons of takken), had ik echt geen idee wat er achter/naast de caravan gebeurde. Snel weer gedumpt dus. Het zicht naar achteren en opzij kan gewoon niet groot genoeg zijn.


Eeeeeh, moet je niet vooruitkijken en balkons en takken waarnemen. Lijkt me vervelend om in de spiegel te constateren dat ik een balkon raak :(
Tja, als je alleen door de weilanden rijdt.. Maar wij belanden ook wel eens in stadjes of een bosrijke omgevening waar het soms centimeterwerk is en dan is het toh wel handig als je de voor- en achterkant ook in de gaten kunt houden. En bij achteruitrijden komt je auto toch als laatste...
Afbeelding
Volvo V70 D4 GT + HomeCar 48 KMU Racer
Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk krijgt

Gebruikersavatar
Nimma
Berichten: 7777
Lid geworden op: zo 1 mei 2005 12:54
Locatie: Old city, young vibe

Re: Ervaring met de Milenco Aero 3 caravanspiegel?

Bericht door Nimma » za 7 jan 2017 12:10

Wat een gezeur over de vorm: Milenco's zijn groter dan menige moderne autospiegel.
Toyota RAV4 CVT Executive 2010 & Knaus Silver Selection 450FU 2016 🇺🇦

Cara-Fan
Berichten: 1320
Lid geworden op: wo 13 jan 2016 13:42
Locatie: Nederland

Re: Ervaring met de Milenco Aero 3 caravanspiegel?

Bericht door Cara-Fan » za 7 jan 2017 12:21

Ik heb ze net besteld met bol glas! Een mooie aanbieding bij de Wit in Schijndel. Voor €59,- zal ik me er geen buil aan vallen. Het is denk ik ook gewoon een kwestie van uitproberen, in april zijn we van plan te gaan proefkamperen met onze nieuwe combinatie. Ik laat ter zijner tijd even weten of de spiegels ons bevallen.

Bedankt allemaal voor alle voor en tegen argumenten. Ik weet nu tenminste waar ik op moet letten :) thumbup.gif

Gebruikersavatar
cooper
Berichten: 173
Lid geworden op: do 30 jan 2014 19:41
Locatie: in het westen

Re: Ervaring met de Milenco Aero 3 caravanspiegel?

Bericht door cooper » za 7 jan 2017 12:33

Goede beslissing!
Mazda 6 2.0 citd met Burstner Averso fifty 465ts

eurotrotter
Berichten: 6186
Lid geworden op: vr 5 feb 2010 23:43
Locatie: Roosendaal

Re: Ervaring met de Milenco Aero 3 caravanspiegel?

Bericht door eurotrotter » za 7 jan 2017 12:51

WillyL schreef:RE.gif op Eurotrotter
Waarom zou het niet kunnen? scratch.gif
In een vrachtwagen gebruik je toch ook meerdere spiegels aan een kant?
De caravanspiegels gebruik je om langs de zijkant van de caravan te kijken, de gewone om verder naast de caravan en auto te kijken. De caravanspiegels zijn er dus om de dodehoek naast de caravan in te vullen, net zoals een dodehoekspiegel op een vrachtwagen dient om het gezichtsveld naast en onder de deuren te verbeteren.
Het beeld in de punt overlapt dus met de gewone spiegels. Ik heb er me nog nooit door gehinderd gevoeld en zie hiervan echt het probleem niet.
Willy,
lees eens op je gemak wat je zojuist schrijft;Als je al caravanspiegels plaats om langs je caravan te kunnen kijken wil dat toch zeggen dat je in de reguliere spiegels niet voldoende zicht hebt.
Anders hoef je geen opzetspiegels te gebruiken,en áls je die gebruikt kun je t beste een type nemen waarin zo veel mogelijk glas verwerkt is,en dat is bij de aerodynamische Milenco's minder dan bij een rechthoekige spiegel.
Het beeld in de punt zou t "verlengde "moeten zijn van de standaardspiegel,maar omdat deze oppervlakte steeds kleiner word zie je daar ook steeds minder in.
Adria Coral Supreme S 670 SLT 130 multijet,turbo-intercooler,luchtvering,sattelietschotel,Alden vloeistof verwarming.

eurotrotter
Berichten: 6186
Lid geworden op: vr 5 feb 2010 23:43
Locatie: Roosendaal

Re: Ervaring met de Milenco Aero 3 caravanspiegel?

Bericht door eurotrotter » za 7 jan 2017 12:53

Jakkemeiner schreef: Milenco's zijn groter dan menige moderne autospiegel.
Je ziet er alleen minder in. mrgreen.gif mrgreen.gif
Adria Coral Supreme S 670 SLT 130 multijet,turbo-intercooler,luchtvering,sattelietschotel,Alden vloeistof verwarming.

Gebruikersavatar
RichTrip
Berichten: 1886
Lid geworden op: ma 12 mei 2014 13:56

Re: Ervaring met de Milenco Aero 3 caravanspiegel?

Bericht door RichTrip » di 10 jan 2017 22:16

eurotrotter schreef:
Jakkemeiner schreef: Milenco's zijn groter dan menige moderne autospiegel.
Je ziet er alleen minder in. mrgreen.gif mrgreen.gif
Altijd die discussie over hoeveel men wel niet moet zien in die spiegels. Ik heb nog nooit een gebrek gehad aan te weinig zicht in caravanspiegels. Als ik rij dan heb ik een prachtig uitzicht door de grote voorruit mrgreen.gif Alleen als ik wil inhalen, dan kijk ik even kort in die spiegels. Gaat prima, nog nooit iemand in de vangrail gereden thumbup.gif
Kip Grey Line Special 47 TRZ 2003 + (Kip) Walker Vario Easy Door voortent i.c.m. een Opel Astra Sports Tourer PHEV Business Edition 1.6 Turbo 180pk

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23386
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Ervaring met de Milenco Aero 3 caravanspiegel?

Bericht door PD » di 10 jan 2017 22:18

RichTrip schreef: Alleen als ik wil inhalen, dan kijk ik even kort in die spiegels. Gaat prima, nog nooit iemand in de vangrail gereden thumbup.gif
Misschien heb je het niet gezien knipoog.gif awhoea.gif awhoea.gif awhoea.gif Inkoppertje mrgreen.gif
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Ludens
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 26 aug 2016 13:09

Re: Ervaring met de Milenco Aero 3 caravanspiegel?

Bericht door Ludens » za 19 aug 2017 14:21

_Jeroen_ schreef:Ik heb ze net besteld met bol glas! Een mooie aanbieding bij de Wit in Schijndel. Voor €59,- zal ik me er geen buil aan vallen. Het is denk ik ook gewoon een kwestie van uitproberen, in april zijn we van plan te gaan proefkamperen met onze nieuwe combinatie. Ik laat ter zijner tijd even weten of de spiegels ons bevallen.

Bedankt allemaal voor alle voor en tegen argumenten. Ik weet nu tenminste waar ik op moet letten :) thumbup.gif
Dag Jeroen,

Ik ben inmiddels ook op zoek naar spiegels en ben benieuwd hoe ze jou bevallen zijn? Kun je je ervaringen even neerzetten?

Thx!

Gebruikersavatar
Nimma
Berichten: 7777
Lid geworden op: zo 1 mei 2005 12:54
Locatie: Old city, young vibe

Re: Ervaring met de Milenco Aero 3 caravanspiegel?

Bericht door Nimma » za 19 aug 2017 15:06

Geen Jeroen maar toch: Of ze goed blijven zitten hangt bij deze spiegels af van de constructie/vorm/materialen etc van je autospiegels. Bij mijn Verso ging dat prima, bij mijn RAV4 niet goed. Ze bleven niet goed vastzitten. Ook niet onderop. Nu verder met Oppi's die heel anders gemaakt zijn/vastgezet worden. Ze zijn er specifiek voor heel veel auto's.
Toyota RAV4 CVT Executive 2010 & Knaus Silver Selection 450FU 2016 🇺🇦

Gebruikersavatar
Kingpin1966
Erelid
Berichten: 5657
Lid geworden op: di 1 jan 2008 12:43
Locatie: Heerhugowaard

Re: Ervaring met de Milenco Aero 3 caravanspiegel?

Bericht door Kingpin1966 » za 19 aug 2017 15:25

En nog een tip.
Koop een paar extra klemplaatjes op reserve, die dingen willen nog wel eens los laten en kwijtraken.
Ben er dit jaar zelf een kwijt geraakt en denk maar niet dat ik dat kreng teruggevonden heb.
En da's knap lastig als je op het punt staat te vertrekken. boos.gif
Nil Nobis Absurdum
Homo Sapiens non urinat in ventum
__________________________________________________________________________
Mazda 5 2.0 Executive 2007 + Hobby De Luxe Easy 460 Ufe 2004 + Truma SE-R Mover

cees2
Berichten: 94
Lid geworden op: za 15 okt 2016 17:25

Re: Ervaring met de Milenco Aero 3 caravanspiegel?

Bericht door cees2 » za 19 aug 2017 16:15

Ik heb indertijd Milenco spiegels gehad, bevielen mij slecht en stonden niet echt stevig op mijn spiegels ( mazda 6 2016 ) en was bang om ze te verliezen. Heb ze na een ritje om kunnen ruilen voor Repusel https://www.dewitschijndel.nl/repusel-a ... nspiegels/. Deze bevallen mij veel beter, beter af te stellen, de spiegel is echt trilling vrij en beter zicht !!!
Cees

Cara-Fan
Berichten: 1320
Lid geworden op: wo 13 jan 2016 13:42
Locatie: Nederland

Re: Ervaring met de Milenco Aero 3 caravanspiegel?

Bericht door Cara-Fan » za 19 aug 2017 17:29

Hey Ludens,

Ik heb verder geen ervaring met andere spiegels. Maar wat mij betreft zijn deze Milenco´s een goede koop geweest! Ze blijven goed om de autospiegel zitten. Erg gemakkelijk te bevestigen en er weer af te halen. En een mooi zicht met de bolle glazen. De spiegels trillen wel een beetje, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal hoe dat bij andere merken is. Ik vond het niet hinderlijk. Als ik het naast de prijs kwaliteit zou moeten zetten krijgen deze spiegels van mij een 8.

Plaats reactie

Terug naar “Spiegels”