Welk merk spiegels

Over alle soorten spiegels én
achteruitrijcamera's
mischa72
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 17 dec 2014 22:31
Locatie: Munstergeleen

Re: Welk merk spiegels

Bericht door mischa72 » di 9 aug 2016 12:34

Micky schreef: Tja, veel mensen willen niet graag een mindere koop toegeven en blijven het promoten, totdat er een betere optie is mrgreen.gif
Hm, ik weet niet goed wat ik met deze opmerking moet. Als ze voldoen, voldoen ze en als ze voor mij voldoen, kan dat voor een ander ook. Ik heb het toch ook niet over iemands autokeuze? Er zijn zat auto's die beter in staat zijn een caravan te trekken dan de auto die nu voor je hut staat?

Paul, nog bedankt voor je tip, hierdoor ben ik weer in bezit van een compleet setje Milenco's.

Voor twijfelaars: zie mijn eerder post over de onprettige aanraking tussen mijn linker Milenco en een brommobiel.

Groeten,
Mischa
Happy is the man who has never faced what he is truly capable off.

vikingpirate
Berichten: 1074
Lid geworden op: ma 24 okt 2011 15:54
Locatie: Ergens waar mijn huis staat

Re: Welk merk spiegels

Bericht door vikingpirate » di 9 aug 2016 12:57

RE.gif inderdaad laat iedereen in zijn of haar waarde er is al genoeg oorlog op de wereld
Trekker met sleurhut

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19705
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Welk merk spiegels

Bericht door Daphne » di 9 aug 2016 13:01

RE.gif
RE.gif
Volgens mij gewoon een antwoord op de twee vragen die je zelf hebt gesteld knipoog.gif
mischa72 schreef:Wat is er gebeurd met Milenco? Volgens mij genoten die hier een tijdje geleden toch ook grote voorkeur?
Als je eenmaal Emuks hebt ervaren is er geen weg meer terug :lol: Wij hebben 1 x een uitstapje gemaakt naar universele spiegels omdat we dachten hiermee goedkoper uit te zijn na een paar keer van auto te zijn veranderd. Conclusie, Emuks zijn gewoon fijner en je kunt ze gewoon weer op MP verkopen. Er is veel vraag naar. Maar deze ervaring wil niet zeggen dat jij niet enorm tevreden kunt zijn met Milenco.
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Gebruikersavatar
PMT
Berichten: 2622
Lid geworden op: zo 17 mei 2009 09:37
Locatie: Cothen
Contacteer:

Re: Welk merk spiegels

Bericht door PMT » di 9 aug 2016 14:19

@mischa72
fijn te horen dat het gelukt is. Ik was er afgelopen vrijdag nog om wat te halen en toen zag ik ze op het schap liggen. Het is tevens de dealer waar ik mijn caravan in onderhoud heb en dichtbij Ginkelduin, zelfs goed te fietsen (behalve terug)
mvrgr. Paul
Swift Challenger SE 480 (9/2013), Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Tekna 160pk DCT automaat (4/2019)

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38406
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Welk merk spiegels

Bericht door Micky » di 9 aug 2016 17:02

Daphne schreef:RE.gif
RE.gif
Volgens mij gewoon een antwoord op de twee vragen die je zelf hebt gesteld knipoog.gif
mischa72 schreef:Wat is er gebeurd met Milenco? Volgens mij genoten die hier een tijdje geleden toch ook grote voorkeur?
Als je eenmaal Emuks hebt ervaren is er geen weg meer terug :lol: Wij hebben 1 x een uitstapje gemaakt naar universele spiegels omdat we dachten hiermee goedkoper uit te zijn na een paar keer van auto te zijn veranderd. Conclusie, Emuks zijn gewoon fijner en je kunt ze gewoon weer op MP verkopen. Er is veel vraag naar. Maar deze ervaring wil niet zeggen dat jij niet enorm tevreden kunt zijn met Milenco.
Precies mrgreen.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

mischa72
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 17 dec 2014 22:31
Locatie: Munstergeleen

Re: Welk merk spiegels

Bericht door mischa72 » di 9 aug 2016 18:15

Ik heb het over het toegeven van een mindere koop, ik hoef niks toe te geven, want ze bevallen mij prima, dus voegt die opmerking niks toe aan de discussie. Kijk ook eens M naar de beschikbaarheid voor de Emuk spiegels voor de verschillende merken. Vooral goed bij Duitse fabrikaten, maar als je een Franse auto hebt (zoals ik) is de spoeling dun gezaaid. Wat dat betreft dus mooi bagger en het is toeval als je passende spiegels in hun assortiment vindt. Of moet ik er maar simpelweg vanuit gaan dat ik ook toe moet geven dat ik de verkeerde trekauto heb gekozen?

Gr. Mischa
Happy is the man who has never faced what he is truly capable off.

vikingpirate
Berichten: 1074
Lid geworden op: ma 24 okt 2011 15:54
Locatie: Ergens waar mijn huis staat

Re: Welk merk spiegels

Bericht door vikingpirate » di 9 aug 2016 18:22

RE.gif thumbup.gif thumbup.gif
Trekker met sleurhut

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19705
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Welk merk spiegels

Bericht door Daphne » di 9 aug 2016 18:24

RE.gif RE.gif

Ik denk dat je het te serieus opneemt en de smileys over het hoofd ziet. Je hoeft niets te verdedigen hoor. Er zijn niet voor niets zoveel verschillende producten op de markt. Voor elk wat wils thumbup.gif
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18182
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: Welk merk spiegels

Bericht door deusjevo » di 9 aug 2016 18:35

Ik heb ook de Milenco Aero's op mijn Qashqai en ze trillen niet en bevallen prima thumbup.gif
Emuk is (nog) niet leverbaar en ik denk er ook niet aan die te kopen als ze eind december 2016 leverbaar zijn, dat is bijna 3 jaar na introductie van de QQ model J11....

Ze kunnen dus ook lekker achter de zaken aan lopen daar bij Emuk. whistle.gif
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38406
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Welk merk spiegels

Bericht door Micky » di 9 aug 2016 19:16

mischa72 schreef:Ik heb het over het toegeven van een mindere koop, ik hoef niks toe te geven, want ze bevallen mij prima, dus voegt die opmerking niks toe aan de discussie. Kijk ook eens M naar de beschikbaarheid voor de Emuk spiegels voor de verschillende merken. Vooral goed bij Duitse fabrikaten, maar als je een Franse auto hebt (zoals ik) is de spoeling dun gezaaid. Wat dat betreft dus mooi bagger en het is toeval als je passende spiegels in hun assortiment vindt. Of moet ik er maar simpelweg vanuit gaan dat ik ook toe moet geven dat ik de verkeerde trekauto heb gekozen?

Gr. Mischa
Wat het antwoord op 1 vraag nu uit proportie getrokken scratch.gif 1 grote miscommunicatie, je leest het helemaal anders dan ik het bedoelde.. Velen waren positief over milenco volgens jou, nu ineens veel minder en velen hebben inmiddels anderen gekocht, dit wordt niet overal breed verkondigd, ik bedoelde dus, mensen gaan doorgaans niet breeduit verkondigen ontevreden te zijn over hun product, maar kopen in stilte een ander (voor hun beter) product, dus niets persoonlijks richting jou, gewoon een antwoord in algemene zin op jouw vraag:
mischa72: Wat is er gebeurd met Milenco? Volgens mij genoten die hier een tijdje geleden toch ook grote voorkeur?
aflower.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
Wim Corduwener
Berichten: 656
Lid geworden op: wo 31 jul 2013 18:51
Locatie: Enschede (NL)

Re: Welk merk spiegels

Bericht door Wim Corduwener » di 9 aug 2016 21:47

Micky schreef: ...mensen gaan doorgaans niet breeduit verkondigen ontevreden te zijn over hun product, maar kopen in stilte een ander (voor hun beter) product...
Dát zou jammer zijn. Zo’n forum als dit is toch bedoeld om goede of slechte ervaringen met elkaar te delen en tips uit te wisselen?
En om even terug te komen op die caravanspiegels: ik heb een bak vol met verkeerd gekochte caravanspiegels. Omdat een van de spiegels er vorig jaar onderweg afwaaide, heb ik Milencospiegels gekocht. Die spiegels zijn er in twee uitvoeringen: platte en bolle spiegels en ik heb me platte spiegels laten aansmeren. Voor de linkerkant was dat prima, maar in de rechter spiegel zag ik niet genoeg. Mijn rechter Milencospiegel heb ik er afgeschroefd en uit die bak met verkeerd gekochte spiegels een bolle spiegel gehaald en die erop geschroefd en nu zie ik alles.
Van een KIP-caravan 44 TTZ overgestapt naar een Dethleffs Fortero H 6945 2.4 TDCi Ford 2402 cm³-140 pk

Plaats reactie

Terug naar “Spiegels”