Welke caravanspiegels voor een Citroen DS5

Over alle soorten spiegels én
achteruitrijcamera's
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JanRoffel
Berichten: 6
Lid geworden op: do 14 mei 2015 09:37
Locatie: Roden

Welke caravanspiegels voor een Citroen DS5

Bericht door JanRoffel » di 19 mei 2015 23:27

Sinds kort in het bezit van een DS5 , maar heb nog geen goede set passende spiegels kunnen bemachtigen ook de dealer kan me niet helpen.
Heb de Repusel Alufor deze glijd er steeds af en de Milenco Aero die je aan de bovenrand moet vastzetten , daar zit te weinig materiaal.
Wie heeft voor mij de oplossing
Citroen DS5 Aut 2012 met Dethleffs Nomad 470FR met ATC bj 2015 en Reich Easydriver Pro 1.8

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38405
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Welke caravanspiegels voor een Citroen DS5

Bericht door Micky » di 19 mei 2015 23:34

deurspiegels?
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Ferdi

Welke caravanspiegels voor een Citroen DS5

Bericht door Ferdi » wo 20 mei 2015 06:08

JanRoffel schreef:Sinds kort in het bezit van een DS5 , maar heb nog geen goede set passende spiegels kunnen bemachtigen ook de dealer kan me niet helpen.
Heb de Repusel Alufor deze glijd er steeds af en de Milenco Aero die je aan de bovenrand moet vastzetten , daar zit te weinig materiaal.
Wie heeft voor mij de oplossing
Heb je de laatste versie Repusel Alufor met 4 kleine zuignapjes achter de kunststof band, die moet toch normaal wel blijven zitten.
Ze hebben als accessoires ook nog een grote zuignap voor achter de kunststof band, dan zou het toch zeker moeten blijven zitten.
Afbeelding


Groeten Ferdi

Gebruikersavatar
Oenema
Berichten: 1068
Lid geworden op: zo 19 aug 2012 10:59
Locatie: Meppel (NL)

Re: Welke caravanspiegels voor een Citroen DS5

Bericht door Oenema » wo 20 mei 2015 08:23

RE.gif

Mijn schoonvader had deze spiegels ook.
Maar bij zijn 207SW lopen de spiegels wat af en hoetsie poetsie, spiegel foetsie..
Dat geeft dus geen garantie!
Groet André

"It's an ingenious solution to a problem that should never have existed in the first place"

Afbeelding

[ Hobby 500KMFE - 2007 ]
[ Ford Galaxy 2.0TDCI - 2018 - 209PK ]

Gebruikersavatar
JanRoffel
Berichten: 6
Lid geworden op: do 14 mei 2015 09:37
Locatie: Roden

Re: Welke caravanspiegels voor een Citroen DS5

Bericht door JanRoffel » di 26 jan 2016 19:01

Late reactie , ben na de zomervakantie een tijdje uit de running geweest en nu weer ter been , maar heb van de zomer een set Milenco caravanspiegel Safety aangeschaft en deze bevallen me prima , en nog goedkoop ook , nadat ik verschillende duurdere merken had geprobeerd.
Citroen DS5 Aut 2012 met Dethleffs Nomad 470FR met ATC bj 2015 en Reich Easydriver Pro 1.8

blazoen
Berichten: 385
Lid geworden op: vr 6 mar 2015 14:40

Re: Welke caravanspiegels voor een Citroen DS5

Bericht door blazoen » di 26 jan 2016 20:32

Wij hebben ooit de caravanspiegels van Oppi aangeschaft. Paste zo op onze Nissan Primera daarna op een Renault Senic. Allebei heel lastige spiegel kwam formaat en vorm.
De Oppi levert werkelijk de handigste universele caravanspiegel. Was niet goedkoop maar dan heb je wel iets goeds.
Nu gebruiken wij ze niet meer omdat wij een Kip Kompakt hebben aangeschaft en daar is helemaal geen spiegel meer voor nodig. (is slechts 1,83 breed)

Als iemand interesse heeft willen wij ze misschien wel verkopen.
Bijlagen
Schermafbeelding 2016-01-26 om 20.35.09.png

Plaats reactie

Terug naar “Spiegels”