Repusel Alufor & Luxmax spiegelglazen uitwisselbaar?

Over alle soorten spiegels én
achteruitrijcamera's
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gemineye
Berichten: 3924
Lid geworden op: wo 22 mei 2013 09:18

Repusel Alufor & Luxmax spiegelglazen uitwisselbaar?

Bericht door Gemineye » zo 20 apr 2014 13:01

Ik heb een set Repusel Alufor spiegels, en ik wil hier graag bolle spiegels voor bestellen, en dan liefst ook getint. In feite zijn dat dus de spiegels voor de Luxmax. Weet iemand of deze zo in de Alufor kappen passen? Ze zien er hetzelfde uit. Ik wil ze op een site bestellen, en die weet het niet zeker. De site van Repusel biedt geen uitsluitsel.

Volgens mij is het enige verschil tussen deze sets dat de luxmax getint glas heeft, en armen van RVS. de kappen lijken mij hetzelfde! op de site staan volgens mij ook gewoon dezelfde foto's. Dat zou betekenen dat ik de spiegelglazen van de luxmax ook gewoon in mijn alufor zou kunnen zetten.

Het gaat dus om zo'n set:

Afbeelding
Skoda Superb IV en Avento Gran Turismo Superbe 500TF

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38406
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Repusel Alufor & Luxmax spiegelglazen uitwisselbaar?

Bericht door Micky » ma 21 apr 2014 10:02

RE.gif

gewoon even bellen met Repusel, deze vriendelijke man geeft je direct antwoord, overigens denk ik dat het gewoon past, maar 100% zeker ben ik niet thumbup.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
Gemineye
Berichten: 3924
Lid geworden op: wo 22 mei 2013 09:18

Re: Repusel Alufor & Luxmax spiegelglazen uitwisselbaar?

Bericht door Gemineye » wo 23 apr 2014 23:17

Ik heb de glazen binnen gekregen vanavond en ik kan bevestigen dat de glazen gewoon uitwisselbaar zijn. De oude glazen bewaar ik voor op reserve. Wat een groot verschil is dit! Een Veel groter beeld op de caravan en minder schok gevoelig. Ik heb dus tevens voor de getinte variant gekozen, ziet er mooi uit. Ik geloof dat ik wel bij ben met de aankoop!
Skoda Superb IV en Avento Gran Turismo Superbe 500TF

Gebruikersavatar
verpro
Berichten: 240
Lid geworden op: zo 16 mei 2010 11:37
Locatie: Westervoort

Re: Repusel Alufor & Luxmax spiegelglazen uitwisselbaar?

Bericht door verpro » di 21 jun 2016 06:54

Hoe heb je deze vervangen en is dit makkelijk te doen. Wil dit komend weekend doen maar ben graag voorbereid zodat ik niet meteen een Spiegel sloop :oops:
Volvo V60 T5 2019 / Weinsberg CaraOne 450 FU 2015

pd0bao
Berichten: 276
Lid geworden op: zo 26 apr 2015 17:39

Re: Repusel Alufor & Luxmax spiegelglazen uitwisselbaar?

Bericht door pd0bao » di 21 jun 2016 13:39

Had destijds ook al de verkleinende spiegel (alleen rechts) die was van Repusel zelf, maar wie de maker dan was weet ik ook niet.

Plaats reactie

Terug naar “Spiegels”