RE.gif
Uiteraard niet alleen daar op varen, zou ook de poten dan uitdraaien. En sowieso gelijk een wiel eronder leggen. Doe ik met de winterbandenwissel bij mijn auto ook altijd.
Ervaringen met E&P hydraulics levelsysteem ?
-
- Berichten: 66
- Lid geworden op: zo 29 okt 2017 00:09
- Locatie: Noordwijk
Re: Ervaringen met E&P hydraulics levelsysteem ?
Volvo V70 D4 Polestar Nordic+ met Inscription/Luxery/Security Line 2015.
Fendt Saphir 540 TK 2012 ATC/Truma SE/E&P leveler/Isabella Commodore Concept.
Fendt Saphir 540 TK 2012 ATC/Truma SE/E&P leveler/Isabella Commodore Concept.
Re: Ervaringen met E&P hydraulics levelsysteem ?
RE.gif
Steunpoten kan je niet meer uitdraaien bij een E&P-systeem want die zijn ook hydraulisch, en bijgevolg gaan die ook de caravan niet tegenhouden.
Tenzij je de light-versie hebt laten monteren, maar dan nog zijn de hoeksteunen niet bedoeld om het gewicht van de caravan te gaan dragen.
Het wiel onder het chassis is voldoende, als het onverhoopt verkeerd loopt kan je met jouw krik het wiel alsnog vervangen.
Steunpoten kan je niet meer uitdraaien bij een E&P-systeem want die zijn ook hydraulisch, en bijgevolg gaan die ook de caravan niet tegenhouden.
Tenzij je de light-versie hebt laten monteren, maar dan nog zijn de hoeksteunen niet bedoeld om het gewicht van de caravan te gaan dragen.
Het wiel onder het chassis is voldoende, als het onverhoopt verkeerd loopt kan je met jouw krik het wiel alsnog vervangen.
Toyota LandCruiser 150 met Hymer/Eriba Nova SL 545 aan de haak