zakken van het neuswiel tijdens de rit.
Re: zakken van het neuswiel tijdens de rit.
Uitleggen? Lees de laatste reactie van TS van vrijdag jl.
Toyota RAV4 CVT Executive 2010 & Knaus Silver Selection 450FU 2016
Re: zakken van het neuswiel tijdens de rit.
RE.gif
Na alles terug te lezen begrijp ik het, maar het is zo niet bepaald duidelijk sorry, je quote jezelf en reageert dus tegen jezelf....
Na alles terug te lezen begrijp ik het, maar het is zo niet bepaald duidelijk sorry, je quote jezelf en reageert dus tegen jezelf....
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB
Re: zakken van het neuswiel tijdens de rit.
Als de fam. De Goeij het nou maar eens snapt, zinvolle tips genoeg als ze alles lezen
Toyota RAV4 CVT Executive 2010 & Knaus Silver Selection 450FU 2016
Re: zakken van het neuswiel tijdens de rit.
RE.gif
Inderdaad, ze hebben reeds op enkele manieren uitgelegd gekregen hoe het kan vermeden worden.
Jakkemeier reageerde trouwens op zichtzelf omdat in zijn eerste antwoord reeds het antwoord stond en TS dit blijkbaar niet zo begrepen had.
Dus, een wieltje kan draaien, een hendel kan ook draaien door trillingen. Het wieltje blokkeer je door de steuntjes tot in de gleuf te draaien.
Het hendeltje maak een cirkelvormige beweging. Door een relatief stijf touwtje (of elastiek) te spannen met een oog om het hendelhandvatje en het andere eind vast te maken aan het antislingerhandvat kan het hendeltje niet meer rond draaien en dus het wieltje niet meer zakken. Voor de dummies, het hendeltje moet in dit geval wel naar voren wijzen, maar zelfs moest je het toch naar achteren doen wijzen, dan nog zal het wieltje niet ver kunnen zakken vermits bij elke draai het touwtje nog wat inkort.
Epuf, gesnopen?
Inderdaad, ze hebben reeds op enkele manieren uitgelegd gekregen hoe het kan vermeden worden.
Jakkemeier reageerde trouwens op zichtzelf omdat in zijn eerste antwoord reeds het antwoord stond en TS dit blijkbaar niet zo begrepen had.
Dus, een wieltje kan draaien, een hendel kan ook draaien door trillingen. Het wieltje blokkeer je door de steuntjes tot in de gleuf te draaien.
Het hendeltje maak een cirkelvormige beweging. Door een relatief stijf touwtje (of elastiek) te spannen met een oog om het hendelhandvatje en het andere eind vast te maken aan het antislingerhandvat kan het hendeltje niet meer rond draaien en dus het wieltje niet meer zakken. Voor de dummies, het hendeltje moet in dit geval wel naar voren wijzen, maar zelfs moest je het toch naar achteren doen wijzen, dan nog zal het wieltje niet ver kunnen zakken vermits bij elke draai het touwtje nog wat inkort.
Epuf, gesnopen?
Willy L. (B) - 65+ en adept ROB- & POV-er
Merc.B200(2021)-Autom@_!!DethleffsCamper450DB(2010) met Twinny-load (=bol op dissel & trekhaakfietsenrek)
Merc.B200(2021)-Autom@_!!DethleffsCamper450DB(2010) met Twinny-load (=bol op dissel & trekhaakfietsenrek)
Re: zakken van het neuswiel tijdens de rit.
RE.gif
Mooi he... het is iedereen wel eens overkomen, gewoon niet strak genoeg gedraaid
Mooi he... het is iedereen wel eens overkomen, gewoon niet strak genoeg gedraaid
Altijd Nijmegen, de oudste stad van Nederland!
Re: zakken van het neuswiel tijdens de rit.
RE.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB
Re: zakken van het neuswiel tijdens de rit.
WillyL schreef:RE.gif
Dus, een wieltje kan draaien, een hendel kan ook draaien door trillingen. Het wieltje blokkeer je door de steuntjes tot in de gleuf te draaien.
Het hendeltje maak een cirkelvormige beweging.Epuf, gesnopen?
Ohhh, dus dat hendeltje moet draaien, wij draaien altijd het wieltje. Tja dat is natuurlijk veel makkelijker.
Reuze bedankt !
microhome 370 luxe