Vraag over Easylevel leveller

Over banden, velgen, reservewiel, neuswiel, levellers, waterpas zetten, krik, enz.
Plaats reactie
ghofstra1

Vraag over Easylevel leveller

Bericht door ghofstra1 » do 23 mei 2013 20:09

Hallo, mijn naam is Geert Hofstra. Ik heb een DBB 530 Dethleffs caravan met een Easylevel leveller]onder de as. Bij het in stalling brengen eind vorig jaar heb ik de accuklemmen eraf gehaald en nu bij het aansluiten doet mijn easylevel het niet meer. Geeft storing aan op de afstandsbediening. Ik heb de knop voor het omhoogtrekken van de poten ingedrukt, ook voor langere tijd maar de storing is er nog steeds. Is er iemand die een gouden tip heeft of misschien nog een handleiding die ik zou mogen inzien? Het bedrijf bestaat niet meer dus kan ik niet naar de leverancier. Iemand die weet of het voortgezet is door een ander bedrijf?

Hobby Max

Re: Vraag over Easylevel leveller

Bericht door Hobby Max » do 23 mei 2013 20:41

Op onderstaande site komt deze leveller voor. Je moet je ervoor aanmelden, maar misschien kom je iets verder.
http://forum.kampeerzaken.info/downloads.php?cat=33

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38406
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Vraag over Easylevel leveller

Bericht door Micky » do 23 mei 2013 20:55

ik denk dat je het systeem opnieuw moet inleren, maar hoe dat moet kan ik je niet vertellen helaas, leuke gadget trouwens thumbup.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Ton Timmerman

Re: Vraag over Easylevel leveller

Bericht door Ton Timmerman » vr 20 sep 2013 15:21

Geachte heer Hofstra,

Naar aanleiding van uw schrijven in mei, hoop ik dat uw probleem al opgelost is.
In mijn instructies staat:
In het inbouwkastje zit een gaatje waarachter een schakelaar zit.
Door middel van bijv. een paperclip kunt u deze schakelaar activeren.
MVG. Ton Timmerman

Jan Knaus
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 20 jul 2018 13:55

Re: Vraag over Easylevel leveller

Bericht door Jan Knaus » vr 20 jul 2018 18:27

Maar nooit met een paperclip. Altijd met kunststof. Staat in de gebruiksaanwijzing. 5 seconden. Dan weer uitzetten.

Jan Knaus
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 20 jul 2018 13:55

Re: Vraag over Easylevel leveller

Bericht door Jan Knaus » vr 20 jul 2018 18:45

Ik ben in bezit van de Nederlandstalige manual. Als ik iemand een plezier kan doen met een pdf dan meld je je maar.
Voor het hierboven besproken probleem zou het wel eens kunnen zijn dat door de afkoppeling van de accu de code is ge-reset. Dan fabrieksinstellingen proberen. 1111.
Weet iemand het gaatje te zitten voor kalibratie? Mijn dealer heeft hem strak ingebouwd en ik kan het niet vinden.

Brink

Re: Vraag over Easylevel leveller

Bericht door Brink » vr 16 aug 2019 14:47

Zou ik de handleiding mogen hebben ?

Brinky124@gmail.com

Plaats reactie

Terug naar “Banden, Velgen, Levellers, Uitdraaisteunen”