Bed kip kompakt 37 ekv special jaar 2003

Plaats reactie
Dottie
Berichten: 259
Lid geworden op: zo 28 dec 2014 19:44

Bed kip kompakt 37 ekv special jaar 2003

Bericht door Dottie » do 5 feb 2015 18:01

Kan er mij iemand vertellen of de kussens van de kip kompakt 37 jaar 2003 hard zijn ? Wij kunnen nu een koopje doen : een beka Topmatras sensus. En vroegen ons af hoe de kussens zijn ? Wij gaan onze kip pas in maart ophalen dus hebben wij geen idee hierover. Kan iemand helpen ?

Gebruikersavatar
EricS
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 20 apr 2012 19:04
Locatie: Assen

Re: Bed kip kompakt 37 ekv special jaar 2003

Bericht door EricS » vr 6 feb 2015 09:44

Tja, wat is hard...
ze zijn behoorlijk stevig, persoonlijk kan ik wel slapen op de kussens. Mijn vrouw echter niet, is veel te hard volgens haar ( en de knopen voel je ook...).
beide moeten lekker slapen, wij hebben lattenbodems met matrassen nu permanent in gebruik

doe eens een rondje langs caravan dealers en ga eens liggen op de kussens? gevoel zegt dan alles

succes!
Kia EV6 RWD Plus 77Kw met Fendt 510 TFB.

blazoen
Berichten: 385
Lid geworden op: vr 6 mar 2015 14:40

Re: Bed kip kompakt 37 ekv special jaar 2003

Bericht door blazoen » ma 6 apr 2015 10:04

Beste Dottie,

Wij hebben tot 2 jaar geleden een Kip Kompakt 37 EKV Special gehad uit 2004. Daarin waren de originele kussens al van binnen opgedikt met een extra zachte schuimlaag. Toch vonden wij het echt te hard om op te liggen. Ik zelf heb een stevig postuur maar mijn vrouw heeft een normaal postuur. Beiden vonden wij het te hard. Wij hebben er daarom nog een extra 7 cm matras opgelegd om goed te slapen. Wij toen 2 Truster Visco Matrassen gekocht die je overdag kunt oprollen en op de bank kunt laten liggen/staan. Als je met zijn 2 bent blijft er genoeg ruimte over om te zitten. Ik weet niet of deze matrassen nog te koop zijn maar er zullen ongetwijfeld goede alternatieven zijn.

Overigens hebben wij 2 jaar geleden onze Kip 37 ingeruild voor een nieuwe Kip Kompakt EKV echter ook daarbij gebruiken wij nu nog steeds de Truster Matrassen omdat de originele kussen echt niet prettig slapen.

Dottie
Berichten: 259
Lid geworden op: zo 28 dec 2014 19:44

Re: Bed kip kompakt 37 ekv special jaar 2003

Bericht door Dottie » di 7 apr 2015 00:18

Dank je voor jullie reactie. Wij hebben ook een opdekmatras van 7 cm gekocht en die ligt nu wel super.

Plaats reactie

Terug naar “Bedden”