gezocht ervaring;-)

Plaats reactie
Fam Kiefte

gezocht ervaring;-)

Bericht door Fam Kiefte » zo 18 mei 2014 11:14

Hallo Allemaal,

We zijn de fam kiefte. We zijn nog geen 'echte' caravan eigenaars maar druk op zoek naar een geschikte caravan voor ons. In de tussentijd leren we heel erg veel op dit forum. Bij deze dus alvast reuze bedankt voor al jullie tips.

Nu hebben we gelijk even een vraagje; We hebben de mogelijkheid om een Hobby excellent easy 495 aan te schaffen voor een leuk prijsje maar waar we nog een beetje mee zitten is het volgende. We zijn met zijn 5en. Onze kids zijn nu 4-6 en 7 jaar. In de hobby is er slaap plaats voor vier personen. Zelf zitten we er aan te denken om onze oudste in een caravanbed te laten slapen boven de twee jongste. Het probleem is dat onze oudste een enorme woelenwaai in bed is. (dat is ook de reden dat zij apart word gelegd) We hebben haar al eens samen met een van haar broertjes in bed gedaan maar dat was door haar slaapgedrag echt geen succes.

Het is de bedoeling dat onze dochter alleen een nachtje of wat in dit stapelbed doorbrengt als we ergens maar even staan voor we weer doorreizen. Als we op de plaats van de bestemming zijn dan kan ze in een aanbouw van de voortent.

Heeft iemand ervaring met zo,n soort stapel/caravanbed. Op de foto,s die ik op het internet vind ziet het er naar ons idee niet erg stabiel er uit.

Groetjes van ons 5-en

http://www.dewitschijndel.nl/de-wit-caravanbed

Gebruikersavatar
Gemineye
Berichten: 3924
Lid geworden op: wo 22 mei 2013 09:18

Re: gezocht ervaring;-)

Bericht door Gemineye » zo 18 mei 2014 11:26

Ik vind het niet echt iets. Zeker niet voor onrustige slapers. Dam zit ik er nog eerder voor kiezen om een van de kinderen op een lucht bedje op de vloer te leggen. Zo deden wij dat vroeger ook wel kan ik mij herinneren en dat ging prima. Weet alleen niet of die ruimte er is in jouw caravan
Skoda Superb IV en Avento Gran Turismo Superbe 500TF

Gebruikersavatar
Gemineye
Berichten: 3924
Lid geworden op: wo 22 mei 2013 09:18

Re: gezocht ervaring;-)

Bericht door Gemineye » zo 18 mei 2014 11:55

En ik weet niet wat voor indeling die 495 heeft, maar die zijn er ook met een kinderkamer. 5 volwaardige slaapplaatsen dus. Een overweging waard.
Skoda Superb IV en Avento Gran Turismo Superbe 500TF

Fam Kiefte

Re: gezocht ervaring;-)

Bericht door Fam Kiefte » zo 18 mei 2014 19:52

Hallo Gemineye,

Dankjewel voor je reactie. We gaan zeker je "wijze" woorden in overwegen nemen.

Thanks Fam kiefte

Plaats reactie

Terug naar “Bedden”