Snipe 2 aanbieding

workel

Snipe 2 aanbieding

Bericht door workel » vr 6 okt 2017 16:23

Als KCK-abonnee krijg je nu 25% korting. Volgens Astrasat is de Xsarius Snipe 2 op dit moment het beste en meest gebruiksvriendelijke satellietsysteem voor mobiel gebruik op de markt. De vol automatische satellietantenne is compact (46 x 32 cm) en portable, maar kan eventueel ook op de camper of caravan worden gemonteerd (montagekit wordt meegeleverd). Ingeklapt is hij 19 centimeter hoog. Geheel uitgeklapt is dit 42 centimeter.

Na plaatsing wordt er aan de hand van de gps-locatie nauwkeurig berekend hoe de antenne uitgericht moet worden. Vervolgens draait de antenne, waarin al negen satellietposities zijn voorgeprogrammeerd (waaronder Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird), volautomatisch naar de juiste positie. In de schotel is tevens een rijbeveiliging ingebouwd. Handig om te weten: er zijn installatiemogelijkheden bij Astrasat én op dit model krijg je standaard 3 jaar garantie. Normaal kost deze antenne € 895,-, maar voor KCK-abonnees is de prijs nu € 679,- thumbup.gif

Gebruik maken van de aanbieding?

Ben je van plan om de Xsarius Snipe 2 aan te schaffen, ga dan naar astrasat.nl/kck en gebruik de kortingscode KCK102017. De actie is geldig van 1 t/m 31 oktober 2017.

Doe er je voordeel mee. mrgreen.gif

Gebruikersavatar
Mstuniek
Berichten: 693
Lid geworden op: zo 14 jan 2007 20:42
Locatie: In het westen des lands

Re: Snipe 2 aanbieding

Bericht door Mstuniek » vr 6 okt 2017 17:05

Wat ik er over heb gelezen lijkt me een prima automatisch schotel en aantrekkelijke prijs. Maar deze zo maar een aantal meters van je onderkomen plaatsen, nee liever niet ivm grote kans op diefstal?. Wellicht komt er ook nog eens een aanbieding van een automatische schotel op driepoot waar je de techniek zelf bewaard in je caravan/camper.
Adria Altea 492 PU, mover EGO400 - Titanium, Enduro autosteady, Al-ko ATC Trailer Control + ATC-display
Ford Kuga Titanium X PHEV

cadance
Berichten: 604
Lid geworden op: di 5 mei 2015 16:24
Locatie: Vlissingen

Re: Snipe 2 aanbieding

Bericht door cadance » vr 6 okt 2017 17:09

Weten jullie hoe het gaat met de Snipe ontvangst in zuid Spanje of in de Algarve?
Of ben ik met deze vraag echt van't padje.
Ford C Max 1.6 Ecoboost 150 pk./ Burnster Premio 490 TL.

workel

Re: Snipe 2 aanbieding

Bericht door workel » vr 6 okt 2017 17:21

RE.gif
Ik heb er zelf een en ruim hem op na gebruikt.
Staat op het caravan opstapje wat ik extra mee neem. Deze met haringen vast gezet en de schotel met spanbanden vast op het opstapje.
Hij werkt echt super eenvoudig en satelliet is zo gevonden.

RE.gif
Volgens mij gaat zuid spanje en algarve een uitdaging worden, zelf geen ervaring mee.

Gebruikersavatar
karelV
Berichten: 7068
Lid geworden op: ma 31 aug 2015 15:32
Locatie: in Nederland

Re: Snipe 2 aanbieding

Bericht door karelV » vr 6 okt 2017 18:07

workel schreef:Als KCK-abonnee krijg je nu 25% korting. Volgens Astrasat is de Xsarius Snipe 2 op dit moment het beste en meest gebruiksvriendelijke satellietsysteem voor mobiel gebruik op de markt. Handig om te weten: er zijn installatiemogelijkheden bij Astrasat én op dit model krijg je standaard 3 jaar garantie. Normaal kost deze antenne € 895,-, maar voor KCK-abonnees is de prijs nu € 679,- thumbup.gif

Gebruik maken van de aanbieding?

Ben je van plan om de Xsarius Snipe 2 aan te schaffen, ga dan naar astrasat.nl/kck en gebruik de kortingscode KCK102017. De actie is geldig van 1 t/m 31 oktober 2017.

Doe er je voordeel mee. mrgreen.gif


Vorig jaar op de kampeer en caravanbeurs in Utrecht stond dezelfde satelliet als aanbieding voor €669,00 (beursaanbieding) whistle.gif whistle.gif en verwacht dat dit de komende beurs weer zal zijn. mrgreen.gif

Doe er je voordeel mee. knipoog.gif
Caravan die getrokken wordt door een auto mrgreen.gif

janvijn
Berichten: 625
Lid geworden op: za 25 okt 2014 20:47

Re: Snipe 2 aanbieding

Bericht door janvijn » vr 6 okt 2017 18:27

Cadance vraagt:
Weten jullie hoe het gaat met de Snipe ontvangst in zuid Spanje of in de Algarve?
Of ben ik met deze vraag echt van't padje.
Nee, maar je raakt van het padje als je daar met de schotel heengaat en TV wil kijken.
Ontvangst Astra 3 kan je echt vergeten met een schotel van 46x32 cm. Voor Astra 1 zou ik ook geen garantie willen geven, dan zit je met 65 cm schotel al op het randje.
Met vriendelijke groet
Jan Vijn

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19705
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Snipe 2 aanbieding

Bericht door Daphne » vr 6 okt 2017 22:36

karelV schreef:
Vorig jaar op de kampeer en caravanbeurs in Utrecht stond dezelfde satelliet als aanbieding voor €669,00 (beursaanbieding) whistle.gif whistle.gif en verwacht dat dit de komende beurs weer zal zijn. mrgreen.gif

Doe er je voordeel mee. knipoog.gif
Heb je mooi de toegang voor 1 persoon “terugverdiend” cool.gif mrgreen.gif
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Gebruikersavatar
karelV
Berichten: 7068
Lid geworden op: ma 31 aug 2015 15:32
Locatie: in Nederland

Re: Snipe 2 aanbieding

Bericht door karelV » vr 6 okt 2017 23:15

RE.gif

Nee.....bijna 67 x want we hebben hem niet gekocht awhoea.gif awhoea.gif awhoea.gif
Caravan die getrokken wordt door een auto mrgreen.gif

iemand
Berichten: 5225
Lid geworden op: za 2 mei 2015 12:23
Contacteer:

Re: Snipe 2 aanbieding

Bericht door iemand » za 7 okt 2017 12:14

en dan weer jammer dat de ANWB niets vermeld over de toepasbaarheid van zo'n kleine schotel.
En in hoeverre je er eigenlijk wel fatsoenlijk, de Nederlandse HD-kanalen mee kunt ontvangen scratch.gif
Groeten Erik ( caravan: Avento Touristique Comfort 365 TCB )

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19705
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Snipe 2 aanbieding

Bericht door Daphne » za 7 okt 2017 12:28

RE.gif

Je kunt gewoon de footprint bekijken van deze schotel.

Wij hebben ervaring tot Zuid-Frankrijk (Cote d’Azur), Italië (Toscane), Kroatië (Istrië). Geen probleem met Nederlandse HD zenders op Astra 3.
Ik kan me voorstellen dat ten zuiden van Barcelona deze schotel op Astra 3 weinig tot niets meer ontvangt. Astra 1 zou nog wel mogelijk moeten zijn.
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

koning

Re: Snipe 2 aanbieding

Bericht door koning » zo 8 okt 2017 15:02

Kan de Snipe ook de Eurobird 9b (Eutelsat 9b) ontvangen? Dit i.v.m. Joyne die in zuid-europa schijnbaar veel beter is te ontvangen met een schotel van 60 cm.

iemand
Berichten: 5225
Lid geworden op: za 2 mei 2015 12:23
Contacteer:

Re: Snipe 2 aanbieding

Bericht door iemand » zo 8 okt 2017 18:29

tuurlijk.. doet ie allemaal zelf... volautomatische antenne zwaaien.gif
Groeten Erik ( caravan: Avento Touristique Comfort 365 TCB )

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19705
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Snipe 2 aanbieding

Bericht door Daphne » zo 8 okt 2017 20:18

koning schreef:Kan de Snipe ook de Eurobird 9b (Eutelsat 9b) ontvangen? Dit i.v.m. Joyne die in zuid-europa schijnbaar veel beter is te ontvangen met een schotel van 60 cm.
Of deze in Snipe 2 zit voorgeprogrammeerd weet ik zo niet. Niet zo opgelet omdat Astra 3 en 1 bij ons de meest gebruikte satellieten zijn. Je kunt satellieten eenvoudig toevoegen door ze op de updatesite http://www.selfsat.com/03_snipe/snipe_upgrade.html te downloaden en via usb in het besturingskastje toe te voegen. Bij de Snipe 1 was ie wel voorgeprogrammeerd. Dat kan ik nog op de foto’s van onze oude caravan terugzien.
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

koning

Re: Snipe 2 aanbieding

Bericht door koning » ma 9 okt 2017 13:55

RE.gif Dank je Dahpne

iemand
Berichten: 5225
Lid geworden op: za 2 mei 2015 12:23
Contacteer:

Re: Snipe 2 aanbieding

Bericht door iemand » ma 9 okt 2017 18:47

en anders.... ook dat staat in de manual....

If the unit still cannot search satellites, please try upgrade process again or
contact service@selfsat.com
Groeten Erik ( caravan: Avento Touristique Comfort 365 TCB )

Jan Teepe
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 6 okt 2017 09:54

Re: Snipe 2 aanbieding

Bericht door Jan Teepe » ma 9 okt 2017 21:05

Ik heb de Satenne/Snipe een drietal jaren in mijn bezit gehad. Zonder meer een prima ding, als je binnen de footprint van een 55 cm schotel blijft. Bijv. het grootste deel van Spanje zit niet binnen deze footprint (Astra3). Voor de aanpassingen van CD deed hij het op Astra3 in Torreblanca Castellon. Na de CD aanpassingen niet meer. Tot aan Tarragona zou hij het moeten doen op Astra3. Heeft, zelfs binnen deze footprint, een geringe regenreserve. Doet zijn werk goed, en heeft zelfs een auto skew. Een autoskew zie je normaliter pas bij schotels >2000 Euro. Weegt, in de bijgeleverde koffer geplaatst, ongeveer 19 kilo. En dat vond ik een minpunt. Zo'n blikvanger is natuurlijk diefstalgevoelig. Bij overnachtingen deed ik hem na afloop va het tv kijken terug in de koffer en dan in de auto. Bij langer verblijf los op het caravandak, of d.m.v. de grondplaat op een houten rek geplaatst en daarna deze met haringen vast in de grond verankerd. Voor zover mij bekend, is zelfs bij een nieuw exemplaar Joyne niet voorgeprogrammeerd in de bedieningsunit. Volgens de beschrijving kunnen er extra satellieten bijgezet worden, maar hoe, wie , wat, waar???

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19705
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Snipe 2 aanbieding

Bericht door Daphne » ma 9 okt 2017 22:15

RE.gif

http://www.selfsat.com/03_snipe/snipe_upgrade.html

Download upgrade manual. Alles staat stap voor stap beschreven.
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16222
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

Re: Snipe 2 aanbieding

Bericht door Jan van Vijven » di 10 okt 2017 05:15

Ter info:
Tis niet Joyne die je moet zoeken maar een sat! De zenderaanbieder moet je decoderen, de sat. niet.
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

Gebruikersavatar
Pgranddaddy
Berichten: 41
Lid geworden op: za 15 okt 2016 19:39

Re: Snipe 2 aanbieding

Bericht door Pgranddaddy » za 14 okt 2017 17:46

Goedendag allemaal we waren vandaag op de kampeer en caravan beurs en ook ik stond bij de snipe 2 te kijken het ziet er leuk uit vervolgens even bij anderen ook gekeken voor zo'n platte schotel maar er was een standhouder die vertelde dat zij deze niet meer verkopen en de reden was: als het regent blijven er waterdruppels op het vlak zitten waardoor er allemaal blokjes in je beeld kan komen dus heeft iemand van jullie daar ervaring mee ook met de snipe2 bv.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Onze hobby is een Fendt zwaaien.gif

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19705
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Snipe 2 aanbieding

Bericht door Daphne » za 14 okt 2017 21:25

RE.gif

Geen last van. Tijdens een flinke regenbui kan dat wel gebeuren maar dat kan dan ook bij een gewone schotel gebeuren.
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

workel

Re: Snipe 2 aanbieding

Bericht door workel » zo 15 okt 2017 12:35

RE.gif

Ik herken dat ook niet dat druppels gevolgen heeft voor het beeld. Regen ook geen last van gehad of het moet echt met bakken uit de lucht komen dan heb je wel last van het beeld. Of je zet hem onder de luifel bij regen.

Vino
Berichten: 588
Lid geworden op: zo 12 sep 2010 11:01

Re: Snipe 2 aanbieding

Bericht door Vino » zo 15 okt 2017 16:15

Deze standhouder heeft wel de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.Wat een kul verhaal van die man.Echt een verkoop praatje.

Met vriendelijke groet.

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19705
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Snipe 2 aanbieding

Bericht door Daphne » zo 15 okt 2017 21:34

koning schreef:Kan de Snipe ook de Eurobird 9b (Eutelsat 9b) ontvangen? Dit i.v.m. Joyne die in zuid-europa schijnbaar veel beter is te ontvangen met een schotel van 60 cm.
Heb nog even in de controller van onze Snipe 2 gekeken en Eutelsat is al voorgeprogrammeerd.
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Ralf
Berichten: 1226
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 10:37
Locatie: Marum

Re: Snipe 2 aanbieding

Bericht door Ralf » ma 16 okt 2017 19:15

als ik even mag reageren op dit knap stukje reclame werk .

de topic starter zet een partij reclame neer waar je u tegen zegt . en iemand die commentaar heeft is een malafide niet ter zake kundige verkoper .
Ik verkoop al ca 4 jaar geen snipe meer . En met de huidige astra wijzigingen ben ik blij dat ik dat niet meer doe .
en ja de regenreserve is van de selfsat inderdaad niet best .
gewoon googelen dan kom je net zoveel succes verhalen tegen als miskopen .
En het lullige is dat iemand die deze schotel eerst met hand en tand verdedigd omdat hij voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten . Zal je na 2 a 3 jaar echt niet horen als hij er gedonder mee heeft
Als tafel model mooi ding als dak uitvoering een onding .
En als je maar genoeg betaald dan prijst de anwb zelfs de fyra nog de hemel in .
maar ja ik zal ook wel een malafide niet ter zake kundige handelaar zijn .

veel korting geven kan alleen als je structureel te duur bent .

gr ralf
Toch maar een gebruiker geworden i.p.v Leverancier knipoog.gif

workel

Re: Snipe 2 aanbieding

Bericht door workel » ma 16 okt 2017 20:14

RE.gif

Laat ik even reageren aangezien je reactie vol met aannames zitten.

Nee ik werk niet bij de ANWB en/of KCK, tevens geen eigen ondernemer/onderneming die iets met Snipe doet. Werkzaam in de IT/Telecombranche

Lees het blad KCK een daar kwam ik deze aanbieding tegen, leuke korting dacht ik zo en wellicht interessant om dit te delen op het forum.

Voldoende gebruikers hier op het forum die een Snipe hebben en te vrede zijn.

Herken niet het beeld wat jij schetst maar je zal er wel meer verstand van hebben dan ik. Mijn Snipe heb ik al 3 jaar en bevalt prima, geen problemen mee.

Zoveel mensen zoveel meningen.

Plaats reactie

Terug naar “Radio, TV, Internet, Wi-Fi”