Weer een Alfa r36 vraagje

Plaats reactie
Frankman
Berichten: 113
Lid geworden op: do 23 mar 2017 19:54

Weer een Alfa r36 vraagje

Bericht door Frankman » vr 21 apr 2017 11:29

Hallo allemaal,

Ik weet dat er hier al heel veel verhalen over zijn maar toch kan ik niet helemaal een passend antwoord vinden.
Ik ben voornemens een Alfa R36 aan te schaffen.
Nu een paar vraagjes:
Ben je perse een laptop nodig om op de camping in te loggen of kan dit ook middels een Ipad?
En stel nou het volgende... Ik plaats een tv in de caravan (zonder Canal Digital) en hang daar een Google Chromecast aan. Zou ik dan via mijn ipad of telefoon bv Netflix kunnen kijken op de tv? Of denk ik nu te simpel?
Hobby 545 KMF uit 2018. Unico Verona, Reich easydriver pro 1.8 mover met Reich Mobility Power Pack, Truma Aventa comfort dakairco.
Volvo XC90 T8

JaapB

Re: Weer een Alfa r36 vraagje

Bericht door JaapB » vr 21 apr 2017 13:11

RE.gif
1e vraag: ja, dat kan gewoon via je Ipad.
2e vraag: ja en nee, als je genoeg WiFi bandbreedte van de camping krijgt dan wel uiteraard.
Hoewel Netflix niet zoveel gebruikt.
En Netflix in het buitenland kan ook, alleen krijg je dan het aanbod voor het betreffende land.
Dus moet je vaak even zoeken naar een film met ondertiteling of in het Engels.
Mijn Spaans is niet zo dat ik een film in het Spaans kan volgen.
Als je dan iets vanaf je Ipad naar je TV wilt streamen middels de Chromecast dan heeft ook de chromecast WiFi nodig. Werkt allemaal perfect.
Maar nogmaals, alles hangt af van wat de camping je aanbied aan WiFi.
Zit je op een mega camping in het hoogseizoen dan moet je het signaal delen met bijvoorbeeld nog 1500 anderen.

Frankman
Berichten: 113
Lid geworden op: do 23 mar 2017 19:54

Re: Weer een Alfa r36 vraagje

Bericht door Frankman » vr 21 apr 2017 13:16

Bedankt voor je antwoorden. Maar ik neem aan dat de chromecast dan ook wifi van de Alfa ontvangt?
Hobby 545 KMF uit 2018. Unico Verona, Reich easydriver pro 1.8 mover met Reich Mobility Power Pack, Truma Aventa comfort dakairco.
Volvo XC90 T8

JaapB

Re: Weer een Alfa r36 vraagje

Bericht door JaapB » vr 21 apr 2017 13:27

Yes.

Plaats reactie

Terug naar “Radio, TV, Internet, Wi-Fi”