fietsendrager op LMC Musica 470E

Plaats reactie
eikemar

fietsendrager op LMC Musica 470E

Bericht door eikemar » zo 26 nov 2017 14:27

Ter informatie: caravan is een LMC musica 470E, bjr 2010.
Ik wil een fietsendrager voor 2 elektrische fietsen op de dissel plaatsen. Zit te kijken naar een Thule Caravan Superb fietsendrager, deze is er in ook in de short versie (6 euro goedkoper). Weet nog niet welke te nemen, welke adviseren jullie?
* Kan je op die short versie wel fatsoenlijk je fietsen kwijt?
* Kan je met de standaard versie wel redelijk bochten maken?
* We hebben geen busdeksel voor de disselbak, kan de klep wel goed open als de drager gekanteld is?

Tompoes57
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 7 jul 2017 11:23
Locatie: Almelo

Re: fietsendrager op LMC Musica 470E

Bericht door Tompoes57 » zo 26 nov 2017 19:23

RE.gif

Ik heb op mijn 470E uit 2012 twee elektrische fietsen, maar dan wel een voorop en een achterop. Anders komt het niet goed met de kogeldruk. Trekauto is een Volvo V60 T4. Voorop is de drager wel kantelbaar, maar door het gewicht erg onhandig. Praktischer is de fiets te verwijderen,

Groet,
Tom
Volvo v60 T4 met LMC Musica & Truma mover

eikemar

Re: fietsendrager op LMC Musica 470E

Bericht door eikemar » wo 29 nov 2017 22:05

bedankt voor je reactie Tom, zou inderdaad wel eens een probleem kunnen geven 2 elec fietsen. Maar eens een proefopstelling maken.

FWalraven
Berichten: 1354
Lid geworden op: vr 19 mei 2006 23:02

Re: fietsendrager op LMC Musica 470E

Bericht door FWalraven » wo 29 nov 2017 22:20

Tompoes57 schreef:RE.gif

Ik heb op mijn 470E uit 2012 twee elektrische fietsen, maar dan wel een voorop en een achterop. Anders komt het niet goed met de kogeldruk. Trekauto is een Volvo V60 T4. Voorop is de drager wel kantelbaar, maar door het gewicht erg onhandig. Praktischer is de fiets te verwijderen
Voor mij hetzelfde verhaal en ondanks alle negatieve verhalen geen enkel probleem.

Frans

Plaats reactie

Terug naar “Fietsendragers”