powrmover links gaat niet op het wiel

Over de verschillende merken, het inbouwen, problemen met movers
Plaats reactie
Paul1502
Berichten: 378
Lid geworden op: ma 16 aug 2004 10:40
Locatie: Wedde

powrmover links gaat niet op het wiel

Bericht door Paul1502 » vr 10 aug 2018 12:36

Zag vanochtend de post betreffende de powrmover die niet naar het wiel toe ging, kan het nu niet meer vonden maar mogelijk dat de eigenaar dit leest. Naast de goede tip met betrekking tot meten, kan je ook de bedrading van de motoren verwisselen op de besturingskast. Dus de motor die niet werkt aansluiten op de pool [besturingskast] van de mover die WEL werkt. Als die het dan wel doet, zit het probleem in de kast.

Gebruikersavatar
HenkR
Berichten: 758
Lid geworden op: do 17 jul 2008 23:23
Locatie: Amersfoort (Vathorst) ps foto vorige woning

Re: powrmover links gaat niet op het wiel

Bericht door HenkR » zo 12 aug 2018 12:06

Als het de EVO+ is (automatisch opzetten) ben ik het wellicht geweest. Althans ik heb het meegemaakt en dacht het ook geplaatst te hebben.

Ik heb met de handmatige sleutel de motor heen en weer gedraaid en daarna weer helemaal terug. Vanaf dat moment doet hij het alweer tijden goed. Er zijn ook berichten dat er meer aan de hand is en dat gaat geld kosten.
Mocht mijn oplossing het niet zijn zou je de draden met links en rechts kunnen verwisselen om te zien of het de besturing of de opzetmoter is. Ben je ieder geval weer een stap verder in de analyse.
Mazda CX5 2.0 en Knaus 500 FVU 2014 en zelf geïnstalleerd: ATC, EVO plus + Optima Yellow 55 + LBC 512, Satenne R3, truma ultraheat, V/A/W meter, waternivo meter, ventilator achter kk en veel extra contactdozen en nog wat gadgets.

Plaats reactie

Terug naar “Movers”